İlk İslami Kartımız Çıkmış Ne Düşünüyorsunuz?

Adı da Tayyab aaa birine benzettim de neyse. Gerçekten bu ülke ileri giceğine geri gidiyor. Siz insanlara m*l falan diyorsunuz herhalde ben bunu anlıyorum. Mesela alkol ve kumar işletmelerinde kullanılmayacakmış bak sen yaa. İnsanlar bunu akıl edemiyor yani? Oraya kadar giden adam onu her türlü alır geçin şu boş şeyleri. Gerçekten şu anda yapılan en boş şey ha tamam hepsini de geçtim neden üzerinde Arapça yazıyor? Biz Arap falan olduk haberimiz mi yok acaba? Burası Türk Suriye Emirlikleri falan mı oldu yani bilmiyorsam söyleyin de öğreneyim bende.

İlk İslami Kartımız Çıkmış Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla