Liseden sonra bir türlü üniversite kazanamadım. Gerek annemin sürekli düşüp bayılması hastalığı, ekonomik sorunlar ailevi problemler, depresyon , bunalım derken evden hazirlandim ama bir türlü olmadı. Bu süreç içerisinde herkesin gerçek yüzünü öğrenmiş oldum. Aşağılandım eziklendim. Pes etmedim beni daha fazla aşağı çekmelerine evlilik diretmelerine engel oldum ve Hacettepe de hemşirelik okuyorum şuanda. Geç oldu ama başardım. Bana utanmam gerektiğini fabrikada çalışsan bile aynı maaşı yine alabiliyor olmamı söylüyorlar. Ne zaman okulunu bitireceksin ne zaman evin araban olacak ne zaman evlenip çocuk sahibi olacaksın çok geç kaldın diyorlar.😒
Güncellemeler
+1 yıl
.☘
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler.
22 yaşında ilk üniversiteme başladım. Sizce geç mi kaldım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kuzenim de o yaşta girdi. Hocasıyla arasında 1 yaş fark var ve arkadaş gibiler. Bu senin için fırsatta olabilir
Hatta arkadaş gibiler değil arkadaşlar
Tüm geç kalmışlıklarina engel olan eğitim hayatın değil ki
Nasil yani?
Yani diğer saydigin ve erteledigin herşeyi okurken de yapabilirsin seni zorlar ama yaparsın güçlü. İr kadına bemziyorsun
vay bee çok iyiii yaa sizinle tanışmak isterdim doğrusu :) çok güzel bir hikaye ve geç olsun güç olmasın
Okumanın yaşı olmaz ki 22 gayet genç bir yaş tam gaz devam çok güzel kariyerin olacak
Üniversitenin yaşı falan olmaz geç değil.
Çok iyi boş ver insanları devam et
Hangı unıversite soyle bız de gelelim
Hayır geç kalmadın
hayır geç değil kimse bilmeyecek zaten