22 yaşında ilk üniversiteme başladım. Sizce geç mi kaldım?

Liseden sonra bir türlü üniversite kazanamadım. Gerek annemin sürekli düşüp bayılması hastalığı, ekonomik sorunlar ailevi problemler, depresyon , bunalım derken evden hazirlandim ama bir türlü olmadı. Bu süreç içerisinde herkesin gerçek yüzünü öğrenmiş oldum. Aşağılandım eziklendim.
Pes etmedim beni daha fazla aşağı çekmelerine evlilik diretmelerine engel oldum ve Hacettepe de hemşirelik okuyorum şuanda.
Geç oldu ama başardım.
Bana utanmam gerektiğini fabrikada çalışsan bile aynı maaşı yine alabiliyor olmamı söylüyorlar. Ne zaman okulunu bitireceksin ne zaman evin araban olacak ne zaman evlenip çocuk sahibi olacaksın çok geç kaldın diyorlar.😒
22 yaşında ilk üniversiteme başladım. Sizce geç mi kaldım?
Güncellemeler
+1 yıl
.☘
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler.
22 yaşında ilk üniversiteme başladım. Sizce geç mi kaldım?
Cevapla