Kuzenimin abi ve ablası memur eğitimimde destek verip sürekli para gönderiyorlar. Benimkiler ise cimri. Sizin de mi böyle?

Benim de abi abla memur ama gördüğüm destek hiç güzel değil kıskandım açıkçası üni de 2 yıl okudum 1yıl online 1 yıl yüzyüze idi o yıl da kredi aldım
Kuzenimin abi ve ablası memur eğitimimde destek verip sürekli para gönderiyorlar. Benimkiler ise cimri. Sizin de mi böyle?
Cevapla