Evet marketteki kasiyerlere iyi davranıyor musunuz? Bazıları çok kötü davranıyor lütfen biraz anlayış gösterin bizlere
Cevabın nedir?
Cevapla
Marketteki kasiyerlere veya garsonlara iyi davranırım genelde ama bir keresinde pastanede sırf benden önce geldi diye abartısız on dakika karısından detaylı bir şekilde tek tek sipariş alan bir adam için beni bekletmişti. Bu yeterince sinir bozucu bir şeyken, dışarı çıktığımda da trafik polisi arabaya kestiği ceza makbuzunu sileceğe sıkıştırmakta olduğunu görünce cinnet geçirdim.
Adama siz siparişlerinizi tamamlayın öyle ilgilenelim diyebilirdi gayet. Ne ben dakikalarca "Füme hindili sandviçin ekmeği yulaflı mı olsun çavdarlı mı?" diyaloglarını dinlemek zorunda kalacaktım ne de ceza yiyecektim. Nitekim pastane yetkilisi de kızım sen salak mısın dediğinde gözyaşlarına boğulup terk etmişti orayı :D
Şimdi yine sinirlendim, elim ayağım titriyor.111 Yorumla- +1 yıl
Var öyle şeyler ya
- +1 yıl
Çok fenasin 😂😂
- +1 yıl
Bilmem birşey yapmissindir belki
- +1 yıl
Olabilir
- +1 yıl
Bence de biter tabi ki rezil olmuş
- +1 yıl
Aferin nazik davran
En İyi Cevaplar
+1 yılBazilari cok suratsiz. Ama cogu güleryüzlü ve sicakkanli.
Bizim millet odun. Haksiz olduklari halde kasiyeri ezmeye calisiyolar.
Kasiyerde isinden ekmeginden olmamak icin seslenmiyor ama bizim vicdan yoksunu milletimiz ozaman dahada tepelerine binmeye ugrasiyor.
Kendi cocuklari o kasada otursa aksama kadar yüzlerce insanla ugrasa ozaman anlarlar hallerinden.
allah yardimciniz olsun.14 Yorumla- +1 yıl
Ya olabilir insanlik hali ama gene de bu onlara kötü davranma hakkını vermez ki bunu anlamıyorlar ses cikaramamak çok kötü
- +1 yıl
valla sizi anliyorum. türkiyede defalarca karsilastim. Hanzolar nerdeyse utanmasa kasadaki kizi dövecekler az poset verdi diye. Aldigi bir paket makarna 2 tane poset istiyor. Vermedi diyede kiza hakaret etti. Kiz hic sesini cikarmadi. Hakli oldugu halde susmak zordur bilirim.
Basetmek cok zor. öyle seresfiz müsterilerle. allah yardimciniz olsun. - +1 yıl
Evet çok öyle insanlar onlarla başımız dertte susmak zorunda olduğumuz için tepemize çıkıyorlar
- +1 yıl
gereksiz müsteri onlarin cogu. aslinda marketet sokmamak lazim öyleleriniama aptal cingen hangisi belli olmuyorki :)
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu tamamen kasiyerin davranışı ile alakalı oluyor bende. Zaten nemrut ve suratsız bir sürü insanla karşı karşıyayız. Bide aynı tarzda konuşmasını iki lafı bir araya getiremeyen kasiyerler ile karşılaşınca bazen dayanamayıp laf söyleyebiliyorum. Kusura bakmayacak kimse. Herkes işini layığı ile yaptığı sürece sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum. Sonuçta bizlerde iş yerlerimizde ters birşeyler yaptığımız zaman uyarı alıyoruz. Bunun gibi düşünmek lazım.
17 Yorumla- +1 yıl
Onlara birşey dediğimiz yok zaten haklısınız ama iyi davranıldığı halde memnun kalmayanlar var
- +1 yıl
Biz onlara odun diyoruz yapıcak bişi yok :)
- +1 yıl
Aynen öyle 😊
- +1 yıl
EİG için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica Ederim ama ben secmedim sistem seçmiş 😊
- +1 yıl
O zaman bu teşekkür SİSTEM'e gelsin ;P ;P
- +1 yıl
Gelsin 😃
Ben çok güler yüzlü konuşurum 😊 sokakdaki temizlikçiyede en üst mevkiyede tavrım aynı... geçtiğim yolda biri temizlik yapıyorsa hemen günaydın kolay gelsin vs gibi kelimeler söylerim 😊
25 Yorumla- +1 yıl
Bende öyleyim fakat hemen hemen herkes kötü davranıyor
- +1 yıl
Keşke herkes senin gibi olsa 😉
- +1 yıl
Aynen öyle
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
59Cevap
Kasiyer, garson, temizlik görevlisi, özel güvenlik vs fark etmeksizin her zaman iyi davranırım. Yıllar evvel, kasiyer bir kıza kötü davranmıştım hala aklıma geldikçe üzülürüm, davranışımdan ötürü pişmanlık duyarım. Bence bu tür insanlara karşı davranışı, bir insanın gerçek karakteri hakkında önemli ipuçları verir.
13 Yorumla- +1 yıl
Sen ne yaptın kıza?
- +1 yıl
İyi yaptın. Aferin yani üstüne alınmıştır tabi ki
bazen eksik para üstü alsam dahi uslubumu bozmamaya çalışıyorum... sonuçta sizlerde insansınız , yanlış hesap yapabilir , kafanızı sürekli meşgül eden sorunlar olabilir , sevgilinizden ayrılmış olabilirsiniz... akpli şerefsizler gibi ülkeyi satmadıkça sorun yok -_-
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler anlayışın için
- +1 yıl
Neden?
Kasiyere bağlı, işini düzgün yapıp müşteriye saygı gösterenlerle bir sorunum olmaz fakat kasada barkot okuturken gözleriyle müşteriyi dövmeye çalışanlara karşı oldukça asabi davranırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen onlara bende sinir oluyorum, teşekkürler
tabiki de, çıkarken mutlaka iyi günler, iyi akşamlar derim gülümserim nasıl kötü davranıyolar ki napıyolar yani
11 Yorumla- +1 yıl
Yapmadıkları kalmıyor bağırarak konuşuyorlar her konuda
Aile & Toplum konusunda 779 cevap paylaştı. ben her daim güler yüzle yaklaşırım.. her zaman iyi temennilerde de bulunurum.. ama buna rağmen karşıdaki kasiyer Nemrutsa o onun sorunu :)
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederiz #kasiyerler olarak tabi ki kötü davranana kötü davranıcaksın ama butdakiler iyi davranana bile kötü davranıyorlar
- +1 yıl
Bende öyleyim de bize karşı öyle değiller
- +1 yıl
Maalesef öyle
+1 yılo bilgisayar klavyesi var ya onu hacker gibi kullananlar var saçma sapan hareketler kıl oluyorum onlara
11 Yorumla- +1 yıl
Takma boşver
Bizim bir arkadaş bazılarına o kadar iyi davranıyor ki kasanın üzerine mum ışığında romantik bir ortam yaratıyoruz.
11 Yorumla- +1 yıl
O kadar da değil
Butun calisanlari iyi davranirim ben hepsi evine ekmek gturmeye calisan gariban insanlar bizim uşagimiz degiller
11 Yorumla- +1 yıl
Aferin sana
Kötülüğede iyilik yaparım ben. Ama kasiyer agresif bakıyorsa, tavırları agresifse, bende öyle olurum ona karşı :) Gülene gülürüm :)
11 Yorumla- +1 yıl
Bizimkiler iyi davranana da kötü davranıyorlar
İyi davranırım sonuçta insan ve çalışan. Kimsenin de kimseden bir üstünlüğü yok.
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Kötü davranmıyorum teşekkürler iyi günler diyorum ama bazıları cevap verme lütfunda bile bulunmuyor bide ağzında sakız mal mal suratıma bakıyorlar onlara kötü davransınlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Onlara hakediyor haklısın
+1 yılteşekkür etmeden ayrıldığımı hatırlamam..
ki bu cinsiyete bağlı bir durum değil..41 Yorumla- +1 yıl
Öyle olması gerekir bunu yapmayı bırak hakaret edenler var
Kotu davranma hakkına sahip degılızkı.. Ama bazen kasiyerlerde cok gıcık ve suratsız olabiliyor. Nasıl yaklasılırsa oyle yaklaşıyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Biliyorum oyleleri de var ama burdakiler iyi davranamaz da kötü davranıyorlar
+1 yılKasiyer manav demeden zekasinda ozur olmayan herkes insanlara duzgun davranir.
13 Yorumla- +1 yıl
Bizimkiler de engel olmasa bile kötü davranıyorlar
- +1 yıl
İnsanlari asagilamak yukardan bakmak sinirini onlardan cikarmaktan daha buyuk bir engel yoktur bence var onlarda zeka ozru sen farkinda degilsin
- +1 yıl
Farkındayım ama yapılacak birşey yok maalesef
Aile & Toplum konusunda 593 cevap paylaştı. Yok tam tersi onlar kotu davranıyor 😂😂😂 teklif etmisimde cevap bekliyorum sanki bir havalar falan..
130 Yorumla- +1 yıl
Yok burdakiler iyi davranmıyor bağırarak azarlayarak konuşuyorlar
- +1 yıl
Aynen.. Öyle yapamaz ama onları şikayet et
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Bana etmesinler zaten asılan çok fazla ama gene da havalı olmamak gerekir
- +1 yıl
Ben havali olmam ya sevmiyorum olamıyorum da
- +1 yıl
Yarin başlıyorum ise
- +1 yıl
Teşekkür ederim, amin inşallah yok değil normal
- +1 yıl
Hazirlicam zaten ama daha evlilik düşünmüyorum
- +1 yıl
Hayır hem de evlilikten korkuyor
- +1 yıl
😃😃 herkes değişik değişik 😊
- +1 yıl
@asivetatlı aynen nedense bana denk gelenler çok daha değişik :D
- +1 yıl
Bende öyleyim çaktırma 😉😃😂
- +1 yıl
Bana gelenler değişik dedin ya bana gelenler de öyle demek istedim
- +1 yıl
Ediyorum ediyorum 😃
- +1 yıl
Ne ressmi ya benim sevgilim var
- +1 yıl
Böyle saka olmaz
+1 yılKolay gelsin der işlemim bitince teşekkür eder ve çıkarım. Neticede ben de başka bir yerde çalışıyorum. Aynı muameleyi başkası bana yapsa zoruma gider.
13 Yorumla- +1 yıl
Evet ama böyle düşünmüyorlar
- +1 yıl
Kişilik meselesi.
- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılben gülümsüyorum teşekkür edip kolay gelsin diyorum bazıları kötü davranıyor :/
114 Yorumla- +1 yıl
Kötü değil çok kötü davranıyorlar
- +1 yıl
kasiyerlerde bana kötü davranıyor bazen ama. tabi bu kötü davranılması gerektiğini haklı çıkarmaz
- +1 yıl
Bize kötü davranmak yasak ama kurallara uymuyor olabilirler
- +1 yıl
yüzünden tavırdan anlaşılıyor aslında neyse ben yinede olabildiğince dikkat ediyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederiz
- +1 yıl
rica ederim bunu duymak iyi geldi :)
- +1 yıl
Bize iyi davransalar hep teşekkür edicez de maalesef :(
- +1 yıl
zor iş o konuda haklısın
- +1 yıl
Evet zor 😔
- +1 yıl
çok takılma ama sen güler yüzünü bırakma hiç elbet zamanla değişecektir güler yüzlü insanlar çıkacaktır
- +1 yıl
Bırakmam zaten umarım çıkar
- +1 yıl
çıkar inşallah :)
- +1 yıl
İnşallah, teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
rica ederim :)
+1 yılGayet kibarımdır da bazıları öyle suratsız oluyorki...
11 Yorumla- +1 yıl
Evet var öyle biliyorum
Ben iyi davranıyorum da onlar bana iyi davranmıyo😭
11 Yorumla- +1 yıl
Burda tam tersi
+1 yılbazıları egolarını tatmin ediyolar saçından tutup kasaya sokasım geliyo. karşındaki insan değil sanki at ağızlı.
16 Yorumla- +1 yıl
Öyleleri de var tabi onlara bende birsey diyemem en azından iyi davrananlara iyi davranın
- +1 yıl
yüksekten bakan insanlara sabredemiyorum
- +1 yıl
Bazen sabretmek gerekir
- +1 yıl
öyle tabi bana yapılsa sabrederim de kasadaki kıza kalkışınca müdahele ediyorum
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
rica ederim
+1 yılKötü davranmıyorum kimse kimsenin kölesi değil müşteri diye her istediğini yapamaz kimse
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ama insanlar bunu anlamıyorlar
Tahmın edersınkı adamına gıre muamele yapılıyo terbiyesizlık yaparsa uzgunum sonucuna katlanır
11 Yorumla- +1 yıl
Yok ben iyi davrananlara demiştim yanlış anladın bizimkiler iyi davrananlara kotu davranıyor
Saygı duyuyorum. Zira ben 3. Haftamda müşteri ile çok fena kavga yapıp istifa ettim. Zor işler...
15 Yorumla- +1 yıl
Ne kavgası
- +1 yıl
Zor evet umarım benim başıma gelmez
- +1 yıl
Aynen hiç düşünmüyorlar
+1 yılTeşekkür eder geçerim aslında onu bile yapmamam lazım. İşi o sonuçta para alıyor. Napabilirim kasiyere gidip çiçek mi alayım :D
16 Yorumla- +1 yıl
Çiçek al diyen yok kibar olabilirsiniz çok kötü davrananlar var
- +1 yıl
Kibar olup napabilirim ki aramızda bir konuşma dönmüyor :D
- +1 yıl
Çok kötü davranıyorlar onu diyorum.
- +1 yıl
Vay pisler 😠
- +1 yıl
Onu kastettim ama den yanlış anladın tabi ki ben çiçek falan istemiyorum ama en azından hakaret etmesinler susmak zorunda olduğumuz için tepemize çıkıyorlar
- +1 yıl
Şakasına diyorum ya haklısın :)
Guler yuzlu karsılanırsam guler yuzlu karşılarım bazıları var ki somurtkanlığından yüzünün ortasına çakasım geliyor
11 Yorumla- +1 yıl
Güler yüzlü olmak gerekiyor haklısın ama onlara da kötü davranıyorlar
+1 yılyaratılmış olan her şeye saygılı ve iyi niyetli davranmamız gerekmez mi? o kasiyer olmuş, öbürü bir şeyler taşıyor, sen de oturmuşsun bilgisayar başına bir şeyler yapıyorsun, ne farkımız var.
14 Yorumla- +1 yıl
Evet ama çoğu ınsan bunu düşünmüyor
- +1 yıl
hesap vereceğiz, sadece ibadetlerimiz sormayacaklar, her varlığa nasıl davrandığımızda çok önemli, egosuna yenilip, kuafördeki kıza bağırıp çağıranlar, marketteki kasiyeri azarlayanlar da hesap verecek.
- +1 yıl
Versinler zaten bu tarafta biz susuyoruz onlar konusuyor ama Allah büyük
- +1 yıl
önemli olan sabretmen, herkes yaptığının hesabını verir nasıl olsa. Bizim inandığımız Adl ismi olan Allah
+1 yılBen insanlara iyi davranırım bunun meslekle alakası asla olmaz..
113 Yorumla- +1 yıl
Çoğu kötü davranıyor
- +1 yıl
İnsan olmasını bilmeyen zavallılar sa takma
- +1 yıl
Takmiyorum zaten
- +1 yıl
En güzeli sen nasıl mutlu isen o şekilde ol pozitif ol kendince mutlu ol başkalarını dikkate dahi alma
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
karadenizli misin?
- +1 yıl
Trakya neden?
- +1 yıl
Trakya her ne kadar marmara bögesinde olsa da karadeniz ya da göçmenleri andıran bir güzelliğin var oğlumda lüleburgazda görevli
- +1 yıl
Dede tarafı selanik göçmeni teşekkür ederim
- +1 yıl
trakya bir bütün yani neresi desem sorun değilse?
- +1 yıl
Tekirdağ
- +1 yıl
anladım gerçekten çok iyi niyetli biri olduğun bakışlarından belli ama dediğim gibi insanlar hep aynı olmasa da dengesizler maalesef var
- +1 yıl
Çok var hele kasiyerlere hiç iyi davranmıyorlar..
Valla bende kasiyerim kotu davrananlara s. ktri cekiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Yasak ama
- +1 yıl
Haklısın
+1 yılÇok iyi davranırım genelde onlar bize kötü davranıyo
13 Yorumla- +1 yıl
Burdakiler tam tersi biz iyi davranıyoruz onlar kötü
- +1 yıl
Yani yerine göre değişiyor demek ki
- +1 yıl
Evet değişiyor
Aile & Toplum konusunda 708 cevap paylaştı. Neden kötü davranalım davranan bir tek kasiyere değil herkese kötü davranıyordur sorunludur
13 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle ve kasiyeri çok zor durumda bırakıyor cevap vermeleri yasak olduğunu bildikleri için iyice eziyorlar
- +1 yıl
Aynen öyle
Neden kötü davranalım ki şimdi o kadar kişi arasından bir dengesiz çıkar moralinizi bozmamaya gayret edin
15 Yorumla- +1 yıl
Evet ama burdakilerin hepsi öyle hemen hemen iyi davranan yok gibi birşey
- +1 yıl
Burdakilerle derken buranın insanlarını kastettmistim
- +1 yıl
Tekirdağ
Kasaya geldigimde merhaba der, giderkende tesekkurler kolay gelsin diye veda ederim :)
13 Yorumla- +1 yıl
Olması gerken de bu 😊
- +1 yıl
Teşekkürler o zaman 😊
+1 yılsizde 10 tane musteri sıra beklerken 2. kasayı acın be yenge
11 Yorumla- +1 yıl
Çalışan varken açarız tabiki yoksa ne yapicaz
- Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yıliyi davranırım tabi insanız hepimiz sonucta. alın teri ile para kazanan herkese iyi davranırım
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler keşke herkes biraz anlayış gösterse
- +1 yıl
Nerde o günler herkes öküz
- +1 yıl
Aynen öyle 😔
+1 yılKesinlikle kibar ve olumlu davranıyorum. Ekmek prası için çalışan herkese saygım var
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederiz #kasiyerler
- +1 yıl
:) ne demek. Çok tatlı oluosunuz basıl kibar olamayız
- +1 yıl
😃 teşekkür ederim 😊
+1 yılÇalışan birine niye kötü davranayım ki herkes işini yapıyor. Hepimiz kasiyeriz :D
12 Yorumla- +1 yıl
Davrananlar var ama
- +1 yıl
illaki vardır da onlar insan değil takma onları kafana
Tabikide ama yuzsuzluk yapanlari gorunce isler degisiyor
11 Yorumla- +1 yıl
Onları sormuyorum zaten
- Aile & Toplum konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılnormal davranıyorum niye eziyim ki namusuyla parasını kazanıyo
11 Yorumla- +1 yıl
Sen öylesine ama çok kötü davranıyorlar
Onlar bana iyi davrandığı sürede evet ukala olan lara gereken tepkimi veriyorm
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Kesinlikle onlar da çalışan. Bazıları yalnız insanları giyim ve kuşam yönünden değerlendirip saçma davranış gösterirse kızıyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle parayı kafamıza atar gibi verenler de var
Hos sohbet ediyoruz musteri yogunlugu yoksa seviyorum kasiyerleri. kasiyer deyince guler yuzlu insanlar hatirliyorum bilinncli olarak seciyor lar bence
07 Yorumla- +1 yıl
Bizguler yuzluyuz ama bize gelenlerin sürati beş karış..
- +1 yıl
Aynen öyle bugün biri asıldı 😔
- +1 yıl
Teşekkürler evet maalesef öyle ama bugün müşteri bana teşekkür etti güler yüzlü olduğum için ben güler yüzlü kalmadı sanıyordum ama kalmış bunu bana gösterdiniz, bu güler yuzunuzu hiç bozmayın dedi.. 😊
- +1 yıl
Dedim zaten 😊
+1 yılvalla iltifat bile ediyorum erkek kız ayırmadan. şakalaşıyorum. insanlar zaten kötü bir hayat yasıyor ve herkes mutsuz sevmek lazım herkesi
09 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Tesekkur neden ki:)
- +1 yıl
O kadar hakaret eden var ki çok suratsizlar parayı kafamıza atar gibi veriyorlar
- +1 yıl
Ha sen kasiyersin anladim. ne demek efendim sizden ne ustunlugum var ki. emekçiler canimdir
- +1 yıl
Evet kasiyerim bugün ilk iş gunumdu, anlayışın için Teşekkürler
- +1 yıl
Hayırlısı olur inşallah. ayrıca ne anlayışı be annem isini yapiyorsun cevap yazmadım diye kustum ama nezaketimden odun veremem :)
- +1 yıl
Annem işini yapıyorsun derken bakamadim telefon cemedi yukarda da yasak zaten
- +1 yıl
Ya sen tatlı hatunsun ya ziyani yok müsait olunca artık. vaktini almiyim ben. tekrar hayırlı olsun yeni işin
- +1 yıl
Teşekkürler
Stresli işleri var saygım sonsuz.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
samimi güleryüzli davranmam ama ters de davranmam
13 Yorumla- +1 yıl
ters davranmayın da
- +1 yıl
İyi o zaman
Kotu davranmam icin bir sebep yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Davranıyorlar ama
İnsan insandır ayrımcılık yapmam.
11 Yorumla- +1 yıl
Yapanlar var, teşekkürler
Tabikide iyi davranıyorum ;)
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 😊
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılinsanlara iyi davranırım genel olarak
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler olması gereken bu zaten
Niye kötü davranayım ki
11 Yorumla- +1 yıl
Kötü davranlar var
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılElbette iyi davranırım. Onlar da insan.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Kasiyerler bana kötü davranıyo 😃😃
11 Yorumla- +1 yıl
Bizim tam tersi 😊😊
+1 yılBen severim kasiyerleri. Canlarım benim.
12 Yorumla- +1 yıl
Sevin bizi 😃😃
- +1 yıl
şefkat şefkat, ilgi ilgil. :)
ben dikkat ediyorum sadece onlara degil herkese
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Öyle ama yapmayan çok insan var
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet, iyi davranıyorum tabiki
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
iyi olan herkese iyi davranırım :)
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 😊
Emek veren kimseye kötü davranmam
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılHangi mağazada kasiyersin ki sen
13 Yorumla- +1 yıl
Onur market
- +1 yıl
Nerde ki bu onur market bende zincir marketlere mal dağıtıyorum Torku ürünlerini
- +1 yıl
Tekirdağ
Elbette. Hepimiz bir yerde hizmet sektöründeyiz
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ama insanlarımız bunu anlamıyorlar
- +1 yıl
Zaten öyle yapıyoruz yapicak başka birşey yok, teşekkürler
+1 yılbazı kasiyerlerde müşterilere kötü davranyo
14 Yorumla- +1 yıl
Davranmaması gerekiyor müşteri her zaman haklı sesini çıkaramaz kasiyerler
- +1 yıl
bnde şikayet etmiştimm
- +1 yıl
İyi yaptın
- +1 yıl
aynen :) bir keresindede doktoru şikayet ettm bir kerede okulda sapık hoca vardı arkadaşları örgütleyip onu şikayet etmiştik :D doktor sürüldü hoca açığa alındı :D
+1 yılBirisi bozuk paraları kafama atacaktı nerdeyse
11 Yorumla- +1 yıl
Yasak şikayet etseydin
- Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
5 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar