• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hayat erkeklere karşı neden bu kadar acımasız?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Her sabah uyandığımda keşke kadın olsaydım diyorum
Hayat erkeklere karşı neden bu kadar acımasız?
Hayat erkeklere karşı neden bu kadar acımasız?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu senin bakış açın ben bu şartlarda asla kadın olmak istemezdim. Kadın olmanın zorlukları üzerine biraz araştırma yap sonra gel senle bu konuyu tekrar konuşalım iyi ki varsın diye şeyine övgü yağdırırsın 😂😂 tövbest sabah sabah konuşturma beni kadının ayrıcalıkları olarak gördüğün şeyler bile bana göre bir kadının onurunu kırıcı şeyler bu tip şeylerle ayrıcalık kazanmaktansa aç ölmeyi yeğlerim.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nedir mesela en kötüsü senin açından?

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Saat 12 de kafam esti diyelim en basiti bi örnek verecek olursak ben istediğim gibi çıkar gezerim ama bunu dilediği gibi yapabilen kadın sayısını düşün bi? Ya da kırsal keskin kadınlarını düşün nasıl zorluklar içinde hangi korkularla yüzleşmek zorundalar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani seni bilmiyorum da saat 12 de ben istediğim gibi çıkıp gezemiyorum ortalık it kopuk dolu hepsi sataşacak yer arıyor, kadın olsam gene bağırır çağırır yardım isterim gücüm yetmedi derim ama erkek olunca böyle bir lüksüm yok ya kavgaya girmek zorundasın ya da boynunu bükersin gururun incinir
      Diyeceksin ki kavgaya gir bunu buradan rahatça söyleyebilirim anonim olduğum için ben öyle çok güçlü bir erkek değilim herkese de gücüm yetmez zaten, keyif almak için çıktığım bir gecede zarar görerek eve dönmek istemem anlatabiliyor muyum

      Bırak gece 12 yi akşam 8-9 gibi dışarı çıkınca bile hep birileri satasiyor yani satasmasa bile onun korkusu oluyor ister istemez , gün içinde de aynı şey, demek istediğim kadınlara nazaran erkekler biz erkekler için daha çok tehlike arz ediyor bence ama tabi seni bilemem sen çok güçlü korkusuz gözü kara kaybedecek bişeyi olmayan kavga etmekten çekinmeyen bir erkek olabilirsin ben öyle değilim maalesef

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Bu dediğin istisnai bir durum ama benim dediğim ülkenin çoğunluğunun yaşadığı durum şu açıdan bak it kopuk dediğin de erkek 😂 yani yine bir erkek üstünlüğünü ve ayrımı söz konusu ben seni anlıyorum hak verdiğim şeylerde çok fazla emin ol, anlatmak m istediğini de anladım ama Erkek doğmasam kadın olsaydım bu seferde iyi ki kadın doğdum derdim benim yapım bu bulunduğu durumu kabul etmek ve sahip çikmak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      E zaten yapılması gereken de bu, cinsiyetimiz değişmeyecek sonuçta, böyle yaşamaya mecburuz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama ben dayanamiyorum yani bu kadar adaletsizliğe o yüzden içimi dökmek istedim

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Anlıyorum seni boş ver onu yapan kadınların kendi acizliğini kıskannayalım onlara bu ayrıcalığı verende erkek sonuçta yine bizim suçumuz yani ☺

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Erkeğin de yoksa cebinde parası, vardır elbet kumbarası... Kadına kötü bir yaklaşım olmuş, yakışıksız olmuş. Erkek de parasız kalınca g0tünü versin diyen kadın haklıdır şu an...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkeğin götü, kadının kukusu kadar etmiyor ki

      Yorumla
    • RuuDy_RuuD
      RuuDy_RuuD
      +1 yıl

      Piyasasını bilemem, var onun da sapıkları

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

5

Cevap

  • memati_baba_pıro
    memati_baba_pıro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 82%
    +1 yıl

    Gerçekten buna mı ozeniyon en büyük silahın zekan olsun buruşuk amin değil

    2
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin için demesi kolay tabi

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Nxpskdpsjsoskso derken ben amimla mı kazanıyom parayı kimse bana konusunu bile acamaz hayatta öldürürüm onu , ki sen bununla gösteriş yapan kadınlara ozeniyon yazik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Orada ironi var zaten doğrudan şeyinle kazanıyorsun demedim ama ona sahip olman hayata 5-0 önde başlaman demek

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Görüyorum şaka oldugunu , o organ şu hayata kadar isemekten başka bir işime yaramadi desem yeterince açıklamış olur muyum?
      Ama senide anlıyorum tabi kadinlara çok musammaha gisteriyolar ama emin ol ki kadın olmak daha zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet çok müsamaha gösteriliyor sırf kadın olduğunuz için..

      Kadın olmanın en zor yanı nedir desem regl olmak ya da çocuk doğurmak dersin bence

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Sacmaladin bunlar zorluk değil ki mk lan taciz edilme korkun yok gece dışarı cikabiliyon ben erkek olsam yurt dışına cikabiliyodum bu benim için ne büyük bir kayıp biliyon mu sen kızsın dediler oturttular beni geri şimdi adam orada aylık 60bin falan aliyo neyden kötü olum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asıl sen sacmaladin şu an, nasıl taciz edilme derdim yok? Bende korkuyorum gece yolda gezerken, ayrıca biz erkek olduğumuz için bize daha çok sataşanlar oluyor, kaç kere dayak yedim kavga ettim ortada hiç sebep yokken ve erkek olduğun için daha çok zoruna gidiyor bu durum, sanki herşeye gücümüz yetmesi gerekiyormuş gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aramızdaki fark ne biliyor musun, sen korktuğunu rahatça söyleyebilirsin, ben söyleyemem

      Sen canın yaninca ağlayıp bağırıp yardım isteyebilirsin, ben ağlayamam

      Sen tacize ugrasan bir şekilde gidip bunu ailene ya da birine söyleyebilirsin ama ben erkek halimle bana bide taciz ettiler diyemem

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Bak bu konuda sende haklısın cidden gururuna yediremiyon demi çünkü sen erkeksin algısı var, bende çok dayak yedim ben çok dikbasliyim bak bu uğurda belimin mi kirilmasigi kaldı gözümün mü morarmadigi kaldı yemedigim dayak çeşidi yok nerdeyse erkekten de yedim en basiti arkadaşımı taciz ediyodu exi onu korurken demirin ucu gözümü siyirdu bide yumruk yedim adamdan kaç hafta oldu ben gözümü açamıyom acısı nasıl bilemezsin yemediysen ama sende çok haklısın cidden haklısın yani bu konuda çok hak veriyom bir kere dayak yediğin zaman gururuna yediremiyon içini sıcak öfke kaplıyor kızlar tamam zirlar geçer iki ağlar rahatlar ama sen ağlarsan karı gibi ağlama erkeksin derler herkesin zorluğu var bu hayatta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bide yani senin gibi kaç tane kadın vardır ki şu sitede bile, sen biraz daha farklısın yani diğerlerinden, normal bir kadın olsa arkadaşını korumak yerine uzaktan bağırırdı mesela ciyak ciyak sadece ve ona kimse çıkıp neden kavga etmedin korumadin arkadaşını demez çünkü kadınsın yani kimse senden kavga edip dövüşmeni beklemez

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Aynen öyle ama ben yanındakini yoldaşım bilirim bak öğrenciyim ben beraber gecirmedigimiz an yok nerdeyse ben canım bellemisim o kız dayak yerken ben önüne siper olurum izleyemem öyle o dayanamaz hassastır ben bagirsam ne fayda gözümün önünde dayak yedikten sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çoğu kadın senin gibi değil işte, ve şöyle bir avantajin var sen orada kaçsan ya da kavga etmeyip bağırarak yardım çağırsan kimse sana neden kavga etmedin diyemez , korktum dersin herkes anlayış gösterir
      Ama ben korktum kaçtım diyemem, kimse bana anlayış göstermez

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Çoook haklısın evet senin açından dusunursek cidden haklısın Allah yardımcın olsun agam sende gay ol ayyyhh kavgaaa vaaaağrrr de dgkjfdddhkhddj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel kardeşim desinler top diye dalga geçsinler demi :) bu direkt ölüm sebebi zaten bu toplumda, hiç bir aile gay bir oğlu olsun istemez utanç sebebidir onlar için , babam direkt öldürür beni

      Yani maalesef gay olmak gibi de bir lüksüm yok

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Yaaa tühh sfkkgdgkhg zaten şu bazi erkeklerin fazla gtü kalkik arkasına güvenip sırf kendini havalı sandığı için masum insanlara satasip duruyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dışardan bize sataşan çok oluyor, gelip sigara istiyorlar para istiyorlar ya da durduk yere ne bakıyorsun falan diyorlar

      Kadın olsan bağırır yardım istersin erkek olunca bişeyde diyemiyorsun ama içten içe gururunda inciniyor çünkü sen erkeksin ve güçlü olman gerekir

      Yorumla
    • memati_baba_pıro
      memati_baba_pıro
      +1 yıl

      Aynen ama benimde durumum pek farklı sayilmaz çünkü ben ay yardım edin imdat diyen kızlardan olmadım hiç benimde çok gururum inciniyor sırf bu yüzden cidden senin işinde zor Allah yardım etsin agamm

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu görseli neden kaldırmıyorlar bütün kadınlara hakaret ediyorsun şu an farkında mısın. Çok terbiyesizsin. Seni doğuranda bir kadın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özür dilerim hakaret etmek için paylaşmadım sadece durumu daha net açıklamak için böyle bir görsel tercih ettim

      Yorumla
  • RaskolnikovunBaltası
    RaskolnikovunBaltası Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    Ben de zaman zaman keşke erkek olsaydım diyorum ama sonra vaz geçiyorum

    0
    14 Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      aslında iki tarafta da sorunlar var bence insan olmak zor kadın da olsan erkek de olsan fark olmayacak yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın olmak hayata 5-0 önde başlamak demek

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      işte o senin bakış açın, ama ben kadın olsam hiçbir şey yapmazdım dişiliğimi kullanırdım diyorsan o seninle ilgili bir şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle yapardım demiyorum, öyle bir lüksüm olurdu diyorum, bu ne kadar büyük bir ayrıcalık farkında değil misin, erkeklerin böyle bir lüksü bile yok anlatabiliyor muyum?

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      ben anlıyorum kardeşim demek istediğini ama bu lüksü düşünüyorsan bunu yapmaya da eğilimin var demektir ben kendim için bu lüksü düşünmedim yapmadım da

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      ha bazen sosyal medyadaki kadınlara bakıp lan boşa debeleniyorum akadmik kariyerle diyorum bazen ama sonra ben yapamam zaten diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin bişey yapmana gerek yok ki, kadın olduğun için ister istemez birtakım artılara sahip oluyorsun, bunun farkında değil misin gerçekten?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak şöyle açıklıyım durumu, akademisyensin anladığım kadarıyla, herhangi bir şey olsa bugün işi bıraksan bırakırsın aç kalmazsın hemen evlenirsin kocan bakar en kötüsü baba evinde kalırsın baban bakar,

      Ama ben bugün çalışmayi bıraksam aç kalırım, erkek olduğum için benim böyle bir lüksüm yok, toplumdan dışlanırım

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      canım ben artıları yok demedim ki ama bunların doğru olduğunu kesinlikle savunmuyorum sırf kadın olduğum için bana ayrıcalık vermelerini istemiyorum (nezaket davranışlar hariç)

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      yüksek lisans yapıyorum şahsen kocaya varayım o bana baksın ya da evde kalayım gibi bir durumu asla kabul edemem zaten ailem beni istemiyor onları çok eleştiriyorum diye erkek baskın bir toplumda büyüdüm ve büyüdükçe bende maskülen taraflar oluştu o yüzden özgürlüğüme yalnızlığıma aşırı düşkünüm, benim demek istediğimi sen anlamadım kadın olunca da senin bir kişiliğin oluşacak sonuçta koca parası yemeği düşünmek de kişilikle ilgili

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nezaket davranışları görmeniz de çok güzel ben erkek olduğum için kimse bana nazik davranmıyor maalesef neyse
      demek istediğim sen kendin den bahsediyorsun hala ben öyle yapmam, istemiyorum, doğru bulmuyorum, karekterim farklı diye iyi ama ne olacağına bilemezsin ki elinin altında hep bir güvence var bu bile inan büyük bir lüks

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      yalnızlığıma düşkünüm dedim de sen şimdi illa evleneceksin diyeceksin (genelde böyle oluyor) evet yüksek lisans yapmadan önce birini sevdim ve o da benim gibi başarıya takık yalnızlığı seven biriydi ve birlikte akademiden devam etmeye karar verdik ona göre de bana göre de başarılı olmak çekici birbirimizi motive ediyoruz böylece ayrıca serbest olarak ressamlık yapıyorum en büyük destekçim o oldu ailem bana saygı duymazken erkek olsun kadın olsun kaliteli bireyler oldukça ve böyle saygı duydukça gözümde değerliler ve artıları var son olarak senin dediğin bu değil biliyorum sadece konuyu buraya getirdim biraz laf kalabalığı oldu ama paylaşmak istedim sanırım

      Yorumla
    • RaskolnikovunBaltası
      RaskolnikovunBaltası
      +1 yıl

      valla ben elimden geldiğince davranıyorum kardeşim biliyorum gerçekten hemcinslerim öyle değil ama bir şey diyemem maalesef onlara. evet kendimden bahsettim sanırım kadınlar bunu güvence olarak görüyor ama ben hep böyle düşünenlere tavsiye olarak git bir kursa bir beceri edin oradan kazan falan diyorum şahsen çok kötü bir durum ben ailemden ne sevgi ne saygı gördüm orada kalma düşüncesi bile iğrenç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo kadınlar saygılı ve nazik ama erkekler çok kötü davranıyor birbirlerine

      Zaten aile evinde kalmazsın bak mesela kadın olduğun için bir eş bulman aşırı kolay yani hiçbir vasfın olmasına gerek yok , ben bugün evleneyim desem zaten seçenekler fazla olmaz onlar da eğer işsizsem ya da kazancim kötüyse benle evlenmek istemez anlatabiliyor muyum bu bile zor yani ki hadi evlendin gene çalışmamak gibi bir lüksün bu sefer bide çalışıp ailene bakman gerekir ki o iyice zor , ama kadınların böyle bir sorumluluğu yok işte

      Yorumla
  • Danışabilirsin
    Danışabilirsin Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 564 cevap paylaştı.

    Kıskanma sende sermaye arttırımına girebilirsin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
  • mint__yesili
    mint__yesili Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın olunca da bundan şikayet edersin simdi

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden şikayet edeyim

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Göreceğin muammeleden dolayı şu an erkek düşüncesiyle düşünüyorsun kadın olunca extra hormonlar ve üzerine sorumluluklar gelcek bunlarla yine şikayet edeceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesela üzerine yüklenen en büyük ve en zor sorumluluğu söyler misin nedir?

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      İlk önce anne olmak aile sorumluluğu var
      Kiminle birlikte olup olmadığı üzerinden degerlendiriliyoruz
      Neyse bunu geçtim her toplumda bu var
      Tacize ugruyorsun her yerde haksızlık yapabiliyorlar kadınsın diye bu sussun birsey olmaz biz işimize bakalım diyorlar
      İşte sırf kadınsın diye beceriksiz olabiliyorsun insanların gozunde sürekli eziliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki dillendirilmedigi için farkında olmayabilirsin ama erkeklerde tacize uğruyor biliyorsun demi? Sadece bizim için bunu söylemek daha zor , kolay kolay hiçbir erkek çıkıp da ben başka bir erkek beni taciz etti diyemez

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Tabi biliyorum ama bu kadar fazla degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşündüğün kadar da az değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ata erkil toplumlarda erkek daima güçlü olmak zorundadır, sen tacize uğrayınca toplum sana anlayış gösterir bunu bir şekilde atlabilirsin ama bir erkek böyle bir toplumda tacize uğramayı hayatı boyunca atlatamaz kimseye de anlatamaz derdini

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Taciz tacıdır niye anlatamıyorsun
      Bunu anlamalısın hakkını savunmalisin erkeğin tek sorunu güçlü olmak bence başka da yok yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bencede aynı şey taciz tacizdir çıkıp rahat rahat diyebilmem lazım babama ya da çevreme, ben bir erkeğim ve başka bir erkek tarafından tecavüze uğradım, gücüm yetmedi ama inan o dakikadan sonra bana bakışları aynı olmaz

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Aynı şey kıza olunca inan böyle dusuncede aileyse bizde or*spu oluyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Empati yapamadığın çok belli, bir erkek olarak hemcinsin tarafından tecavüze uğradığını bir hayal et, kadinlar için güçlü olmak o kadar önemli değil ama biz erkekler için güç her şey, bize güçlü olmamiz öğretilir küçük yaşlardan itibaren, hele ki böyle bir toplumda sen bir erkek olarak kalkıp hemcinslerim bana tecavüz etti, beni s*ktiler diyemezsin.

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Ya hayat herkese acımasız cennette yasamiyoruz herkesin bir sorunu sorumluluğu zorluğu var bunu yaristirmanin bir anlamı yok bana gore

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Tecavüzü eden erkekler değil mi bu yüzden kisitlanip asagilanmiyor muyuz nesi kolay kadın olmanın aynı durum gücün yok biz de korkuyoruz
      Size birsey olunca herkes merhamet ediyor diyorsun kim ediyor nerde ediyor hani?
      Bizde de aynı anlayışı olan merhametli biri eder diğer türlü yine aynı yapmasaydın ne işin vardı kızsın otur onu giyinme bunu yapma gülme ağlama onu yap bunu yap bize de baskı var hemcinslerimiz bile birbirimizi çekemiyor benim de annem gelip bana aynısını yapabilir teyzem yapıyor bizde de aynı sadece bulunduğun durumu beğenmiyorsun ve tam karşısı sana göre rahat ve güzel geliyor ama hiç bilmiyorsun nasıl bir şey oldugunu

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Sinirlendim ya ulkesinde birsey yapamayıp yurtdışını cennet harikalar harikası görenler gibisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konu neden buraya geldi, illaki tabi herkesin kendine göre zorluğu var :)

      bir kadın için özenerek yaptırdığı tırnağının kırılması da bir sorun olabilir mesela ondan seni anlamasını bekleyemezsin hayat adil bir yer değil

      Yorumla
    • mint__yesili
      mint__yesili
      +1 yıl

      Aynen tek derdimiz tirnagimizin kırılması..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke imkanımız olsa da şöyle belli bir süreliğine yer degisebilsek güzel olurdu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ama eğer erkek olmayı becerirsen kadın olmaktan daha zevkli

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ama zor yani bunu becermek, birazda şans işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet biraz şans lazım ondan sonra sen çalışıp bir meslekte yükseleceksin ya da kendi işini yapacsksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte bu her erkeğin yapabileceği bir şey değil zor yani baya sadece çalışmakla da olmuyor, benim babam 13 yaşından beri köpek gibi çalışıyor

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    çalışmayı bildikten sonra zor değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim babam 40 senedir çalışıyor ve durumumuz iyi değil yani sadece çalışmakla da olmuyor

      Yorumla
  • CptSimonRiley
    CptSimonRiley Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğanın kanunu bu.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biz hayvan değiliz ama bizi ayıran özellikler var

      Yorumla
    • CptSimonRiley
      CptSimonRiley
      +1 yıl

      Hayvanız. Ayıran bir özellik yok

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Yooo acımasız değiliz Gayete merhametliyiz

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz değil zaten genel olarak hayat acımasız davranıyor erkeklere

      Yorumla
    • Sweetdreams1950
      Sweetdreams1950
      +1 yıl

      Hehehe kesin hiç ağlama kime sorsan mağdur zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ağlayamam zaten o bile bizim için lüks, öyle bir seçeneğim yok, ağlarsam da kendi kendime gizli saklı bir köşede ağlayabilirim oda kendi kendime

      Yorumla
    • Sweetdreams1950
      Sweetdreams1950
      +1 yıl

      Sakin kadınlar onu yapıyor bizde de durum aynı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şaka mı yapıyorsun?

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Bazen öyle

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Genelde öyle bence

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hayat erkeklere karşı neden bu kadar acımasız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden bu kadar acımasız ve zalim? 4 cevap verildi
Erkekler kadınlara karşı neden bu kadar acımasız? 17 cevap verildi
Ya erkekler neden bu kadar acımasız? 11 cevap verildi
Erkekler neden bu kadar acımasız? 7 cevap verildi
Erkekler neden bu kadar acımasız? 9 cevap verildi
Erkekler neden bu kadar acımasız? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨