Ailem bana artık çok yük olmaya başladı ve çözüm bulamıyorum. Ne yapmalıyım?

Ailem artık beni her konuda sıkıntıya sokuyorlar ve çok baskı yapıyorlar ve beni hiç desteklemiyorlar, her hatamı komşulara ve akrabalarıma söylüyorlar ve bu hiç hoşuma gitmiyor. Başka biriyle bir tartışmam olsa hep karşı tarafı tutar ve bende hata aramaya başlarlar, aslında hata bende değildir çoğunlukla ama onlar yapıyorlar bunu, sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var bir işte çalışmakta zorlanıyorum hatta çalışamıyorum, en çok bu konuda baskı yapıyorlar, ve başkaları ile çok kıyaslıyorlar beni. Bir hedefin olsun diyorlar hedefimi söyleyince de dalga geçip ne yapçan onu git bir markette çalış diyorlar bu çok zoruma gidiyor, ilahiyat okumak istiyorum evde ders çalışmak istiyorum bu konuda çalışmalar yapmak istiyorum ama izin vermiyorlar, beni tehdit ediyorlar eğer kendine bir iş bulmazsan artık dışarda yatmak zorunda kalırsın diyorlar, zaten akrabalarım de ailem gibi onları anlatmama gerek yok tek başıma savaşıyorum hepsiyle ama elimden bir şey gelmiyor, kardeşlerime çok zorbaca davranıyorlar ve ben karışıncada bilmediğin işe karışma ben döverimde severimde diyorlar ve her konuda iş bulma konusuna getiriyorlar ve kardeşlerimi koruyamıyorum, onların benim gibi olmasından korkuyorum içine kapanık ve özgüvensiz olmasınlar diye korumaya çalışıyorum ama olmuyor. Benim yerime her zaman onlar karar veriyorlar hiç bana sormuyorlar, hayır deyincede sıkıntıya sokuyorlar beni, yemek yememi bile sorun ediyorlar, tamam karnımızı doyuruyorsun ama aile olmak sadace karnımızı doyurmak değildir ama anlamıyorlar bunu. İntihar düşüncesi var ama hayallerim var yapamıyorum, yks ye çalıştım 1 ay, bu süreçte çok baskı yaptılar ve kazanamayıncada ben sana dedim tembel sin sen, diğerleri gibi değilsin diyorlar, artık kendime güvenim kalmadı ne yapsam bilmiyorum.
Ailem bana artık çok yük olmaya başladı ve çözüm bulamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla