Çalışan kadının evlenmesini saçma buluyorum. Haksız mıyım?

Madem calisacaktın neden evlendin ki eşinin durumu iyiyse ne gerek var eve bakamayan insandan eş mi olur kadınlar erkeklere göre çabuk yaşlanır çöker hiç gerek bile yok eşin durumu varsa kadının dışarı da ne işi var gönlü başkasına kayacak olacak bir şeyler sonra uğraş dur dünya da olmayan oluyor siz me düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Boşananların çogusu kocasına kafa tutmaktan istediğimi yaparım demekten kaynaklandı hep başına buyruk olunca hiç birisi mutlu olamadı
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü söz yazanlar siliyorum yorumları herkes gitsin ötede ötsün.
Çalışan kadının evlenmesini saçma buluyorum. Haksız mıyım?
Cevapla