Aşkından öldüğüm kızın abisini annemi tehdi etti napmalıyım?

Abisi beni öğrendikden sonra annemi arayıp * O çocuk bir daha kardeşimle aynı nefesi bile alsa soyunuzu savcılığa veririm * demiş. Sizi bilmiyorum ama benim kötülüğümün dokunmadığı tek kişidir kendileri.

- Anne tarafı biraz psikopat benim, annem ben arada kalmiyim diye susuyor, eğer bir kişi duyarsa annemin tehdit edildiğini taş üstünde taş bırakmazlar.

- Annem kimseye söylemiyeceğine dair söz verdi fakat son sözü benim söylememi istiyor.

- Nasılsa kızla benden olmaz birdaha diyip, birilerine bahsetmelimiyim?
- Yoksa aşık aşık oturup ağliyayımmı?

( bunu gurur ve karakter meselesine çevirmeyin dikkate almiyacak kimse )

! ~ Hayır Aşiret Çocuğu Falan Değilim Sadece Sülalem Psikopat. ~
Aşık aşık ağlayarak odanın köşesinde otur.
Birilerine bahset ne gerekiyorsa yapılmalı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aşkından öldüğüm kızın abisini annemi tehdi etti napmalıyım?
Cevapla