Eski sevgilim beni tehdit etti böyle birşeyi anneme söyler mi sizce?

Merhaba dün eski sevgilimle konustum. Bizim ayrilali 6 gün oldu onun öncesinde de konuşuyorduk terk tarad bendim basta nedenini sormayın hayla fikirlerimin arkasındayım sonra ertesi gün yazdım seni cok ozledik diyip sonra 2 gün sonra tekrar yazdik ve dün yazdım beni reddetti hepsinde soylemedigini bırakmadı çok kiriciydı yani aslinda kendime saygi duyuyorum yazmaya devam etmezdim fakat iliskimizin bir emegi vardi hem bende hem onda onları çöpe atmak istemedim. Zaten adama bisey demiyorum dün ilk defa aradım tavırları konuşması vs. Cok çok kötüydü kafasinda herseyi o kadar abartmis ki. Hani sesimi duyar yumusar diye düşündüm biraz öyle oldu gibi ama çok acınası halde öyle söyleyebilirim. Neyse ben bu adama ne dedim onu söyleyimm benimle bulusucakti sonra aksam yazdim ki ben özür de diledim farkli bisey icin sakince konustum neyse tabi adam dikine gidiyor o kadar pis huylari var ki.. sonra bu benden hep kötü seyler bekliyordu beni engelliyecekti ama ben bulusmak istiyordum çünkü onun olmasi lazimdi sgalikli olmasi icin kendisi de hem kızıyordu demedigini birakmiyordu küfürler ediyordu ki bu onun bana yaptigi saygizlikti. Adama dedim ki ben seni aldattim. Kimle dedi. Onun kendi adini soyledim bu dedim. Sonra yalan söyleme dedi. En yakinlarinda bu kisi dedim. Sonra cildirdi duzgunce adını söyle bana dedi. Ben dedik benimle bulusmazsan söylemem hem sana kim oldugunu da gosteririm dedim. O dedi hayir dedi. Ya adini soyle dedi. Ya senin annenin adi neydi ya dedi. Dedim gidip ona mi soyliceksin yani dedim. Evet dedi hemde hic ummadığın anda. Ben dedim yok öyle bir dunya. Sonra aradim işte. Yine sordu kim diye onun adini soyledim. Dedim ama benimle bulusursan söylerim dedim. İşte bir arkadasim vardi onunla vs. Dedim. Sonra dedi beni aldatan birisiyle nasıl görüşürüm. Dedimki ona bende peki bunu demeseydim bulusucak miydin ses vermedi dedimki bulusmicaktin, benimle buluş diye öyle söyledim. Kapattı yüzüme yazdi bana mesaj olarak kim dedi ben dedim inanmicaksin ama öyle bir durum yok ben agzimla kusta tutsam bos sen her türlü inanmicaksin, dinlemiceksin. Hamileyim de diyebilirdim dedim. Engellemis beni. Anneme böyle bisey soyler mi sizce? Durumu çok kötü. Böyle seylerde ne kadar da hevesli diyorum annemle tanıştırmak istemedi o istemedi ailesiyle de tanistirmiyacagini söyledi. Benimle ciddi düşünmedi yani evlilikte istemedi aska da inanmiyorum dedi. Gozlerinde bana karsi nefret vardi ben bu yüzden resti cektim işte.

Eski sevgilim beni tehdit etti böyle birşeyi anneme söyler mi sizce?
Cevapla