Arkadaşlıklar için tavsiye verir misin?

Bir arkadaşım vardı asla faydası dokunmadı hep zarar verdi
Sadece derdini anlatırdı dinlemezdi
Ne bileyim aylarca yeme içme parasını ben ödedim sırf arkadaşım diye
Ben biriyle arkadaşlık kurunca öyle yapıyorum ama gerçekten yorucu bir şey çünkü insanlar sadece para için var
Bir de onunla aramızda 2 cm boy farkı vardı mesela bir erkek bana baksa sen cücesin zayıfsın neyine bakıyorlar diye hep kıyaslama yapardı
Arkadaşlığımı bitirdim
Diyeceksiniz baane aymiküüü
Tavsiye verin hayrınıza
Arkadaşlıklar için tavsiye verir misin?
Cevapla