Bir arkadaşım vardı asla faydası dokunmadı hep zarar verdi
Sadece derdini anlatırdı dinlemezdi
Ne bileyim aylarca yeme içme parasını ben ödedim sırf arkadaşım diye
Ben biriyle arkadaşlık kurunca öyle yapıyorum ama gerçekten yorucu bir şey çünkü insanlar sadece para için var
Bir de onunla aramızda 2 cm boy farkı vardı mesela bir erkek bana baksa sen cücesin zayıfsın neyine bakıyorlar diye hep kıyaslama yapardı
Arkadaşlığımı bitirdim
Diyeceksiniz baane aymiküüü
Tavsiye verin hayrınıza
Sadece derdini anlatırdı dinlemezdi
Ne bileyim aylarca yeme içme parasını ben ödedim sırf arkadaşım diye
Ben biriyle arkadaşlık kurunca öyle yapıyorum ama gerçekten yorucu bir şey çünkü insanlar sadece para için var
Bir de onunla aramızda 2 cm boy farkı vardı mesela bir erkek bana baksa sen cücesin zayıfsın neyine bakıyorlar diye hep kıyaslama yapardı
Arkadaşlığımı bitirdim
Diyeceksiniz baane aymiküüü
Tavsiye verin hayrınıza
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer