Yetişkin oldum, kadın sayılmıyor muyum?

Ya şöyle kadın kız farkı diye bir şey var ama bana çok saçma geliyor sonuçta artık reşit bir insanım erkeklerde çocuksa oğlan yetişkin ise erkek, kadınlarda neden farklı

Yetişkin oldum, kadın sayılmıyor muyum?
Cevapla