Ne düzeyde kellik var görmek lazım hemen saç ekimine koşmayın saç ekimi için de saça ihtiyaç var. Hatta saç ekimin orijinal ismi saç transferi anlamına gelir. Enseden alınan saçlar kellik olan bölgere dikilir. Bilgi almak istersen bana ulaşabilirsin bu sektörde çok şarlatan var abi çok güzel olacak der paranı alır saçma sapan görüntüyle yollarlar aman diyim. peşinen söyleyeyim git şurada ektir falan demem saç yapın uygunsa sektörde güven sağlamış firmaların tamamının isimlerini veririm sonrası sana kalmış hangisini beğenirsen. Saç ekimi olmayacak şekildeyse de kaliteli bir protezci bulman seni kurtarır. Tabi her şey de maddiyat kaliteli bir protez orta düzey bir saç ekimi operasyonu maliyetine denk geliyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Benimde saçlarım 1 senedir dökülüyor corona zikkimi sebebiyle. Hacımimi azıcık kaybetti, henüz yıkılmadı ancak yere pek sağlam da basmıyor. 😂 Kafanda hala saç varsa, dökülmeye devam ediyorsa Ducray anaphase plus ya da vichy dercos energisant kullanmanı öneririm. Ducray hacim vermede falan EFSANE! Diğer şampuanı yeni aldım, henüz test aşamasındayız ama ilk yıkamada bile dökülmeleri. %70 azalttı diyebilirim sanıyorum. Mezoterapi ve prp gibi yöntemler var , saç çıkmasını destekliyor ve olan saçı güçlendiriyorlar ama azıcık pahalı. Seans fiyatlarına 1000 TL civarı fiyat veriyorlar. Şahsen kelligi kızlar için sorun ediyorsan etme, kendini saçlı begeniyorsan bunu sorun et sadece. Senin saçına bakacak bir kadın seninle olmasın. Ayrıca dikkat et stres yapma. Dermotolojiye gidip kan ve hormon tahlili yaptır ek olaraktan, belki başka sebebi vardır bunu bilemeyiz..
01 Yorumla
Bak kendimi bildim bileli saçlarımı hep kısa kestiririm. Hatta bazı kızlar hiç sevmese bile. Kendimi daha özgüvenli hissederdim. Yani bir laf vardır. Kılda keramet olsa... çıkmazdı diye :) Yani takma kafana. Karizma ile saç doğru orantılı değildir. Akıllı insanlar evet bir an dış görünüşten etkilenseler de ilk baktıkları şey dış görünüş değildir emin olabilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılAbi dış görünüş çok önemlidir. Ondan sonra iç gelir.
- Saç Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılProtez saç , saç ekimi, saç kaynağı bile var keratinli erkekler için iyice araştır ve özgüvenini düşürme spor yap şapka vücut derken ayrı bir havan olur mesela bende gırla saç var bisiklete çıksam kaskın altına bile bandana takıyorum normalde de bandana tercihim yani tarzım bu sende bir tarz edinebilirsin saç ektirene kadar;) ✌🏻
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Saç Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılKel erkeklerde karizmatik olablr
06 Yorumla- +1 yıl
@Erbarka :D
- +1 yıl
Sanki Jason Statham
- +1 yıl
Kahkaha attım JXÖXÖXÖŞMXMXLZMZJ
- +1 yıl
Kanka diyar pala gibi takıl nsmöznznz
- Saç Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKardeş öncelikle sen kadınlar derken en başta hata yapıyorsun 👍 sürümden kazanmak isteyen tüccar gibi cümle kurmuşsun. Kalp tek kişiliktir ve gönlünün tahtına bir kişi oturur bu bağlamda kel, göbekli veya kısa ya da fodul olman önemli değil. Gönül kimi severse güzel odur ve seni ne kel, ne kısa veya nede başka bir eksikliğini görmez. Hatta eksikliğini bile güzel görür. Örneğin yanaklardaki gamze bir kusurdur normalde ama yakışana yakışıyor ve gamzene gömsünler beni diye türkü yakılıyor. Olay budur.
15 Yorumla- +1 yıl
öyle bir dünya yoook. kandırmayın gençleri. salacaklar sonra. bir kadının bir erkekten etkilenmesi için uzun boylu olmasına gerek yok. aşırı yaşıkıklı olmasına gerek yok. bunlara sahip olmayan erkeklerden gerçekten etkilenirken bulduğum oldu kendimi. ama göbek de yapmasın bi zahmet bunların üstüne. göbekli admaı isteyen kadın da çok güzel değildir ki standartları o kadar düşüktür. gönül güzelliği sadece yeterli değil. kadınların çoğu erkeğe muhtaç değil, muhtaç olanlar da erkekten sürekli bir şey bekliyor ve onu yapamadığında başına kakıyor, erkeği köle gibi görüyor. gencecik çocuk neden öyle bir kadın istesin. kendi ayakları üzerinde duran bir kadını tercih eder.
- +1 yıl
ve bakımlı bir kadını tercih eder. onun için kendisnin de bakımlı olması lazım. ama boy ve saç ille şart değil. enerji de önemli ve çekici kılabiliyor bir erkeği.
- +1 yıl
@theumbrellaacedemy Ben yazdıklarımın neresinde erkek bakımsız olsun demişim? Göbek konusunda erkekler göbekli olsun dahi demiyorum fakat bazı kadınlar göbekli erkek istemiyor mu? İstiyor. Benim anlatmak istediğim bir erkek kalbinin tek kişilik olduğunu öğrenmeli. Gerisi kolay.
- +1 yıl
ya tek kişilik de olmayabilir ama. bazı ilişkiler başlıyor ve bitiyor. kaç ilişkin oldu kaç kere bitirdin bilmiyiorum ama bir düşün bir kızla birliktesin tatlı ve güzel ama sonra iğrenç bir karakteri çıkıyor ayrılmayıp napacaksın? bazı insanlar 10. cuda anca buluyor birini. bazı insanlar hayatta 2-3 kere buluyor doğru kişiyi. sonsuz aşk falan biraz hikaye geliyor bana. sonra üzülmesin kimse.
- +1 yıl
@theumbrellaacedemy Sanırım benim tezimi çürütmek ve laf yetiştirmek için uğraşirken konunun ve sorunun özünü kaçırdın 👍😊☺️ burada asıl olay ka-din-lar o sondaki lar Eki bütün hikayeyi değiştiriyor. Ben sana haksızsın demiyorum evet olabilir insanlar boşanıyor. Ama burada aynı anda birden çok kadın 👍👍👍 Sürümden kazanmak derken bir sürü kadın... Umarım anlatabildim. 😊☺️😊☺️
Beterin beteri var derler bilir misin? 16-17 yaşlarımda saçlarım dökülmeye başladı yaşadığım psikolojik etkenler sağolsun. Türkiye’de 18 yaşında ehliyet fotosu saçsız benden başka birini daha görmedim. Ömür boyu şapkayla gezemezdim insanlardan önce ben, beni beğenip sevmem gerektiğini farkedip kendime yatırım yapmaya başladım. Kişisel, kültürel ve fiziksel anlamda kendimi geliştirdim ve devam ediyorum buna. Krizi fırsata çevirdim şimdi girdiğim ortamlarda ve iş hayatımda dikkat çeken ilgi gören beğenilen bir profile sahibim. Değişim içeriden başlar kendini yenile ve kaliteni arttır işte ozaman hayatın güzelliklerini daha iyi yaşarsın.
20 Yorumla
+1 yılErken yaşta kel kalmışsın da son zamanlarda bu yaş gruplarında yaygınlaştı erkeklerde saç dökülmesi ve kel kalmak. Bunu yaşam şartlarına ve strese bağlıyorum.
Çok rahatsız oluyorsan ve durumun varsa saç ekimi yaptırabilirsin.00 Yorumla
+1 yılİster kel ol ister saçlı önemli olan özgüven.. O duruşunda kendinden emin havalı ve albeniyi sağlayabilmek önemli olan. Ve nacizane önerim sac ektirme inan çok eğreti duruyor, en profesyoneli bile.. Her halinle ilk önce sen kendini sev ve beğen zaten gerisi gelecektir.
10 Yorumla
+1 yılHayır kadınlar bir çok alanda estetik yapıyor kendilerini bu şekilde mutlu hissediyorlar sen de protez saç yaptıra bilirsin
21 Yorumla- +1 yıl
Oda bir ihtimal
+1 yılBenim kardeşim 10 yaşında dawn sendrumlu kalp hastası geçen yıl saçları döküldü hiç yok saçı çıkmıyor bir umut çıkar diye bekliyoruz belki çıkar sen cildiyeye git doktor yardımı ile çıkar saçlarım
06 Yorumla
Soran+1 yılYok :) benimki genetik. Size de geçmiş olsun.
- +1 yıl
Genetik de olsa doktor saç derisinin her yerine iğne yapıyor ilaç vuruyor saç çıkması için
- +1 yıl
Allah şifa versin
Soran+1 yılAnladım teşekkürler
Soran+1 yılGeçmiş olsun tekrardan
- +1 yıl
Teşekkür ederim
kadınları unutmak diye bir sey olmamalı.. illa seni beğenen senden hoslanan seni seven biri olacaktir, bu yüzden erken pes etme cunku benim de ailem de cok fazla kel insan var ve ona ragmen evliler esleri onları cok seviyor.. en basitinden dalga amacli yazsam bile jhonny sins ve adam bildigin kel değil keltos..
13 Yorumla- +1 yıl
Kanka sins baba karizmatik bir de aleti büyük o yüzden şanslı birisi
Soran+1 yıl@teyyüp__savar yaw ne sinsi ag, kadınlar onu çekici bile bulmuyor, tek olayı faiselerle p*rno çekiyor. Kadın bile sayılmaz takıldığı elemanlar.
+1 yılTedavi olunuyorsa ol ama cok buyuk bir hastalik gibi muamele etme kendine. Ayrica kizlarin bakmasi degil odak noktan kendini kabullenmendir. Boyun gayet iyi. Boy takintisi yapma. Duzgun ve olgun bir kız senin kel olmana takilmaz.
00 Yorumla
+1 yılBenzini shellden yaprağı kelden diye söz var kanka üzme tatlı canını saç ektirir protez yaptırır bir çözüm bulursun. Hem kelliğin yakıştığı insanlarda var bkz roberto carlos.
01 Yorumla
Soran+1 yılO söz yalan abi ya , eyvallah yine de
+1 yılErken kel kalman iyi olmuş, çünkü yıllar sonrasında olsan belki alışma süreci zor olurdu. Bence çok karizma olacaksın. Sakal uzat ve hep kenarlarından duzelttir şekilli bir sakalın olsun. Kellik görüntünü tamamladım , bence çok karizma duracaksın genç kardeşim 👍
03 Yorumla
Soran+1 yılEktirmek?
Soran+1 yılEktirsem mı?
- +1 yıl
Bence hep sıfıra kazittir. Ama ektirmek istiyorsan da sen bilirsin
+1 yılTestosteron seviyeni ölçtür, bunun hormon ile bağlantısı var. LH hormonunu baskılayan ilaçlar mevcut. Bu önerim haricinde baba ve dededen gelen genetik olay var. Bak ben kel değilim hormonlarınızda sorun yok ama sevgilim yok.
00 YorumlaNiye unutasın ki, saçın yok diye yüzüne bakmayanlar dönüp kendilerine baksınlar önce. Sana da hiç bakmasınlar daha iyi. Önemli olan yürek keşke anlasalar.
00 Yorumla
+1 yılYorumlara baktım yalan atmışlar bende 21 yaşındayım saçım biraz seyrekleşti insanlar tuhaf karşılıyor hani sürekli saçın azalmış felan diyorlar insanlar öyle deyince canım çok sıkılıyor üzüyor beni
00 Yorumlacem yılmaz en cafcaflı zamanlarında keldi. ayrıca hem kısa hem çirkin, o kadar da zengin de değildi. Biraz özgüven be kardeşim.
söyleyeceklerim bu kadar.
00 YorumlaŞahsen ben kel erkekleri daha çok beğeniyorum. Tamamen zevk meselesi. Sen bu kadar rahatsızsan saç ektirebilirsin. Biliyorsun Türkiye saç ekiminde bir numara.
00 Yorumla
+1 yıl180 ideal bence sende ayakkabıyla 180 sındır üzülme ☺️saçlar benimde hastalıktan çok kötüydü düzeldi ama bunun sırrı bende sadece 🙈
015 Yorumla- +1 yıl
Çünkü yinede tatlisindir 🙈😂
Soran+1 yıl174-75 sanırım boyum. Bir kaç kez 176 çıkmıştı ben en yükseğini söyledim. Bazı yerlerde 174-175 çıkmıştı. İdeal falan değil mk günümüz şartlarında özür dileyerek söylüyorum ya. ak gibi boy. Yine de tsekkur ediyorum, ideal erkek bulursunuz umarım
Soran+1 yıl180 falan
- +1 yıl
Göz rengi saç şekli karakter tutarsa 180 altıda olur ama 175 olması şart ☺️😂
- +1 yıl
Günümüzde 190 erkek mi dolu ki her yerde 🤔😂iyisin işte😂
Soran+1 yıl174 um işte
Soran+1 yılSaçım yok mk saç şekli diyon, gözlerim de kahverengi. Yarrrrak gibi özelliklerim var. Neyse ilaç aldım cinsel isteği bitiren umarım işe yarar.
- +1 yıl
Senin için demedim saç sevecegim prensimin dedim ayrıca senin de önceden bı saçın vardi sonuçta , at bana resim cok merak ettim ☺️😂o küfrü bana mı ettin sen 😒
Soran+1 yılHayır sana etmedim , genel bir kufurdu. Üzgün olunca ağzım bozulur
Soran+1 yılKişisel algılama, hayır fotoğraf atamam insan içine bile çıkamıyorum artık , kimseye fotoğraf atamam.
Soran+1 yılÖzür diliyorum küfür için, sana etmemiştim zaten. Ama şu an benimle alay ediyormussun gibi hissettin :)
- +1 yıl
Bana atabilirsin ben sana tavsiye vereceğim 6 aya duzelecek benimde aynıydı neredeyse kel kalmıştım. 😒
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağol, benim dokulmem genetik. Sen kadınsın, kadınlar şanslı , dökülmeler basit şeylerle durdurulur.
- +1 yıl
Benimki 6 ay sonra düzeldi 😒😔bir sürü şey denedim drlara gittim sonunda bulduğum birşeyle başardım☺️şimdi saçlarım belime kadar uzadı ve çoğaldı uzun zamandır görüşmediklerim görünce şok oluyor ☺️nazar değdiriyirlar 😐
Soran+1 yılBenjm öyle bir şansım yok
+1 yılDostum Protez Saçlar Var Onları Deneyebilirsin Mesela Güzel Oluyor Ama İyi Sağlam Yapan Yerleri Araştır Paranı Yazık Etme
010 Yorumla
Soran+1 yılProtez saça para vereceğime saç ektirmek daha mantıklı değil mi
- +1 yıl
Saç Ektirme Yaparsan Çıkmak Garantisi Pek Yok Ama Protez Saç Kalıcı En Azından Dökülmeme Garantisi Var :)
Soran+1 yılÇevremde gördüğüm herkeste çıkıyordu saç. Sadece iyi durma garantisi yok. Protez cakmalikyan başka bir şey değil, eninde sonunda ortaya çıkıyor
- +1 yıl
İşte Vücud Kabul Ederse Çıkıyor Çıkmazsa Oda Yok Örnek Benim Teyzemin Oğlu Dünya Para Döktü Ektirdi Çıkmadı Genel Anlamda Kimsinde Çıkıyor Kimisinde de Çıkmıyor Protez Saçta Çıkmama Garantisi Var Protez Saç Dediğimi Bildin Demi
Soran+1 yılNasıl saçı çıkmadı mı yani ektirmesine rağmen, hala kel mi
- +1 yıl
Evet Ektirmesine Rağmen Çıkmadı Hala Kel :) Onu Anlatmaya Çalışıyorum Sana :)
Soran+1 yılKanka iyice moralimi sktin, protez mritez çakma işlerle de uğraşamam. Çözümü yok bu işin. Neyse hadım edecem kendimi, kurtuluyum dertten 😂
- +1 yıl
Dostum Bunun İçin Dert Etmene Gerek Yok Kendini Niye Kasıyorsun Protez Yapsana Ya Alla Alla Daha İyi :)
Soran+1 yılYok abi , hadım olmak en iyisi 😂
- +1 yıl
Alla Alla Ne Adamsın Ya Keller Hep Atsın Denize Kendisini Ayrıca Kel Seven Kızlar da Var Yani :)
Aklın varsa yabancı ülkenin kızlarıyla konuş orada çirkin dedikleri kimsenin yüzüne bakmadığı tr de model sayılır illa birini düşürürsün tipe de önem vermiyorlar o kadar
00 YorumlaBenim dayımda İstanbul'da yasıyor ve kel onu en azından bildim bileli öyle. O haliyle olan özgüveniyle kadınlar ona tav oluyor bence bunun dıs görünüşle bir ilgisi olduğuna inanmıyorum
00 Yorumla
+1 yılYa ne alaka kanka bendede hafif şaşılık var doğuştan ameliyat oldum 3 kere %85 düzeldi napayım ben şimdi o zaman kel kalmak kusur değil ki Allah başka dert vermesin
00 Yorumlaay keller cok karizmatik oluyo boyun da kisa degil ayrica
12 Yorumla
Soran+1 yılbeni kandırmayin, saçlarım döküldüğü gibi karşı cinsten mahrum kaldım. Lütfen yapmayın aga, o fotoğrafdaki adam da ben değilim ayrıca.
+1 yılValla kimi kel adamlar çok karizmatik. Bi adamdan etkilendiysem kel olup olmaması o kadar da önemli olmaz.
10 Yorumla
+1 yılTr saç ektirmek için en güvenilir yer. Millet saç ekimi için yurt dışlarından geliyor. Biriktir paranı ektir saçını bu ka basit
00 Yorumla
+1 yılAsla ümidini kaybetme, bazı kadın saçı olmayan adama takılıyor. Eninde bulacaksın eminim
04 Yorumla
Soran+1 yıl:( yok abi
- +1 yıl
Kardeşim, ne yazdım?
Ümidini kaybetmeyeceksin
Soran+1 yılÜmit yok abi , ümidim skildi , kaybolması bir şey fark etmiyor
- +1 yıl
Sen bilirsin dostum
Soner Sarıkabadayı kel ama kadınları unutmuyor, daha doğrusu kadınlar onu unutmuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılOnla ben bir miyim ya :( adam zengin
El sevince kendini mi sevecen sen
Kel karizmatik ne kadar insan var
Saç ekimini mükemmel yapan yerler var istiyorsan arkadaşım bile var yani02 YorumlaO ne demek ya! 21. yüzyıldayız. Saç ekimleri gayet hoş sonuçlanıyor; düşünebilirsin.
05 Yorumla
Soran+1 yılSu an param yok
Soran+1 yılBir arkadaşım ektirmisti ilk bir hafta o kadar iğrenç gözüküyor ki insan içine çıkmıyorsun
Soran+1 yılEktirmek için para biriktirmem lazım, onun için de 1-2 sene lazım. Henüz isim bile yok. 1-2 sene sonra üni bitecek. Üniversiteyi kel geciricem, ne anlamı var ki? Üniversiteden sonra kız olayları zaten bitiyor.
Bazı kel erkeklerde çekici olabiliyor yinede böyle görünmek istemiyorsan ve imkanın varsa saç ekitirebilrsn. Boyuna gelecek olursak bence çokta kafaya takma 1.50-1.70 arasında çok kız var unutmana gerek yok :).
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılkel kalmanin nedeni asiri istekli ve istekli olman hormonlar olduruyor saclari tuyleri iste
bak istekli istekli adamlara keller sende oylesin muhtemelen
sac ektir10 YorumlaKellik daha çekici hoşlandığım kişide kaş kirpik bile yok ve inanılmaz seksi biri
12 Yorumla
+1 yılah be abii, saç önemli tabii allah ömrümden alsın saçıma versin
00 YorumlaSeda sayan kellerden hoslaniyor kardeşim kel olmak sorun değil komplex yapma bence tadını cikar
00 Yorumla- Saç Bakım konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılKel erkekler çok çekici bence, ben kelim ve çok çekici buluyor herkes
00 Yorumla
+1 yılOlabilir herkesin başına gelebiliyor bir tek sen değilsin bu hayatta korkma olur mu🤗
00 YorumlaDostum dert etme kılda keramet olsa g*tte cıkmaz zaten. En kötü gider ektirirsin.
00 Yorumla
+1 yılkel adamın özgüveni yerindeyse karizması başkadır ümidini yitirme
00 Yorumla
+1 yılErkeği ön plana çıkaran tıp değil özgüvenli duruş ve karakterdir. İster inan ister inanma
00 Yorumla
+1 yılTip ve Karakter falan bunlar hikaye cebine ve rütbene bakarlar
06 Yorumla- +1 yıl
o zaman fakir erkeklerin nasıl sevgilisi oluyor? söyleidğin şey örneklerle çürütülebileek bir şey. parana bakan kadın istiyorsan bul bir tane ve yaşa onla. bazı kadınlar kendi paralarını kazanıyor ve dış görünüme, eğitim seviyesine, enetellektüel etkileşime, kafa yapısına, enerjisine bakıyor. bu kadınlar para için o erkeği de kullanmıyor üstelik.
- +1 yıl
😂 cevap çok basit fakir erkeklerin sevgilisi bile olmuyor evlenmek zaten 300 bin tl ondan hiç bahsetmiyorum bile ayrıca iyi bir konum da olan kadın gidipte asgari ücretle çalışan bir erkekle takılmaz. O söylediklerin lafta sadece hikaye yani kadın diyor ki ben zengin istemiyorum ama yok doktor olsun avukat olsun vb. Şimdi peki bunlar fakir mi?
Benzin istasyonun da ya da fabrika da çalışan hangi erkeğin sevgilisi var? Sadece evden işe işten eve robot gibi bir hayat başka bir şey yok. Gerçekler böyle acımasız olsa da - +1 yıl
ya evlilik mi kaldı. hayatı kendi çevrenden ibaret sanıyorsun sanırım. ben ve arkadaş çevremdeki kızlar da o düğün vs. gibi mal şeylere gülüyoruz ve saçma, mantıksız, gülünç buluyoruz. iyi bir konumda olan kadın da yakışıklı ise ve entellektüel uyumu varsa kendisinden fakir bir erkekle takılır. takılmışlığına şahit olmuşluğum var. bu özellikler de yok siz de, "para yok ondaaan" diye ağlıyorsunuz. merak ediyorum bugün çok para kazansan sana paran için bakan bir kadını hayatına alacak mısın? toksik kadının teki olacak. o 300 bine düğün vs. isteyen toksik kadınlar çekilmeyecek kadar canımsın, arkadaş olarak bile çekemem öyle birini. aklı olan erkek öyle bir kadınla olacağına yalnızlığı tercih eder. sadece o kadınları tavlayabilip sonra yakınıyorsunuz. sıfır zeka, farkındalık, kalite... ayrıca bir doktor erkek beş parasız olsa da çekici gelir. adam doktor olmuş belli ki kafası çalışıyor, insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilir, kompleksli olmaz. doktor kadın nasıl çekici geliyorsa doktor erkek de öyle çekici gelir, parayla ilgisi yok. benzin istasyonunda çalışan erkeğin karakteri ve zekası da tahmin edilebilir. sıfır kendisini geliştirmişlik. canım saçma tipler. onlara ancak para varsa bakar bir kadın. onlar da bunu biliyor ki "param olmadığı için kadınlar bana bakmıyor" diyor. eş ararken "kadın olsun da yeter" diye düşünen aşırı vizyonsuz, kalitesiz erkekler. benzin istasyonu veya fabrikada çalışan fakir ama kendisini geliştirmiş bakımlı erkek çoook zor bulunur ve varsa eğer emin ol ondan bile etkilenir kadınlar. diyorum sizde diğer şeyler de yok, çekici değilsiniz, vakit geçirmesi keyifli değilsiniz, muhabbetiniz açmıyor, özgüveniniz yok, zekanız düşük, bakım hijyen yok, flörtle tacizi ayıramıyorsunuz, sohbet yok, eğitim yok ancak paranız olursa kadınlarla birlikte olabileceğinizi biliyorsunuz o yüzden de. odak noktanızı değiştirirseniz belki kendinizi de değiştirebilirsiniz. ama belli bir yaştan sonra da zor.
- +1 yıl
bir de gündem, sosyal konular vs. her şeyden bihabersiniz ve çok da umursamıyorsunuz da ama her şeyi biliyormuş gibi de takılıyorsunuz, sanki hayatı çözmüş gibi... bunlar büyük cahillik göstergeleri. ayrıca düşük özgüven göstergesi de. kalitesizliğiniz o kadar belli ki. kadınlar açıklama yapmaya bile gerek duymadan uzaklaşır sizden daha en baştan. bunların farkında değilsiniz "porom yok ondon bokmodo" diyorsunuz. bu bile zekasızlığın göstergesi. diyorumm sizdeki sorun para değil düşük zeka. büyük ihtimal bakımsızsınızdır da. bakımlı olmayı saç taramak falan sanıyorsunuzdur.
- +1 yıl
Cem Karacadan Tamirci Çırağı gelsin o zaman ben de Aşk'a inanırdım ama küçük bir çocukken gerçekler öyle değil her şey çıkar ilişkisi Orichalcos Taşı insanların gerçek yüzlerini ortaya çıkardı
- +1 yıl
Ayrıca ben genel olarak bir kitleyi örnek göstererek konuşuyorum sen genelden özele indirgiyorsun bu söylediklerinin benimle hiç alakası dahi yok benim çalıştığım yer farklı ortam farklı ben sadece gerçekleri söylüyorum ve bunu sadece ben değil uzmanlar da söylüyor
+1 yılYakışana yakışıyor bazıları karizmatik oluyor
00 Yorumla
+1 yıleyer sana teselli olacaksa jonny sins te kel
00 YorumlaZengin olmaya bak Karizma kat anca öyle kardeşim gerçek bu
00 Yorumla
+1 yılkaranfilli su diye bir sey var cok kafaya takiyorsan arastir kullan
00 Yorumla
+1 yılBoyun gayet iyi bunu dert etme. Bakım yağları kullanmalısın.
00 Yorumlaboş ver önemli değil bende kelim mesele tipte değiil dilde sen beni dinle kafanı onunla meşgul etme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldaha çirkin bir kız bulup tavla kanka bende kelim artık şişman çirkin kızlarla görüşebiliyorum sadece
07 Yorumla
Soran+1 yılValla sanırım olması gerkeen bu :d
Soran+1 yılGeçen maymundan hallice bir kız bile dalga geçti benle mk
Cevap sahibi+1 yıl😀 olur oyle takma
- +1 yıl
Ulan ne komik adamlarsınız djdjjx
Kafasınız. Kel seven de olur illaki - +1 yıl
Benimde memem yok🤣🤣
Ben de çüksüz erkek arıyorum🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıl@kabusnedenim hahaha çksüz mü alemsin ya memesi olmayan kadınlar daha çekici bu arada
Soran+1 yıl@kabusnedenim meme severim. Bu arada kel seven kız denk gelmedim hiç. Dediğim gibi eskiden sevgilim oluyordu artık olmuyor, cuksuz erkek ne la 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaptan yosun der ki; bir kadın güzel değilse kadın değildir. Ve bur erkek de çirkin değilse erkek değildir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim bütün ergenliğim boyunca saçım seyrekti üniversiteyi bitirdim şimdi ve saçım bazı yerlerden bildiğin açık. Hiç kız arkadaşım olmadı.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKafana neden bunları takıyorsun ya kendin ol Kuzum
014 Yorumla
Soran+1 yılKendim oldum ov ye, artık hayat müko
Soran+1 yılTeyze ne biliyim ya insan takıyor, gençliğim bu benim, insan da diğer insanların mutlu hayatını görünce kıskanıyor.
Cevap sahibi+1 yılKel olmak mutsuzluk mu demek… benimde yüzüm akne dolu biraz stres yapayım sivilce çıkıyor🥺
Ama mutsuz değilim kendimi böyle kabul ettim🤭
Sende etsen iyi olur… herkes mükemmeldir 🤗
Soran+1 yılTeyze sen yaşlısın, kim bilir 60 i devirmişsin yüzünde akne olsa ne olur gençken sıkıntın yoktur
Soran+1 yılBenim gençliğim gidiyo teyze
Cevap sahibi+1 yılBen 30 yaşındayım.
Cevap sahibi+1 yılÜstelik 10 senedir aknede gitmeyen bişi… varsa gitmez 10 seneden beri böyle
Soran+1 yılGeçmiş olsun abla muhakkak bir şeyler yapmışsındir. Yardımcı olacak bir şeyler bulursun. Teyze dediğim için özür ama 45 üstü gorunce öyle zannettim. Özür dilerim. Kellik sıkıntı baya ya , bak abla mesela küçükken kadınlarla konuşurdum, sevgililerim olurdu 17-20 arasında. Saçlarım dökülmeye başladıktan sonra kimse bana bakmamaya başladı. Kızların peşinden koştum ama hiç yüz vermediler. Bir anda böyle insan bu duruma düşünce üzülüyor. Bende takıyorum o yüzden.
Cevap sahibi+1 yılEstağfirullah ne demek 🤭
Demek o kızlar hep dışına bakmış kalbine değil…
Sen kendini iyi his edersen parlar göze güzel gelirsin. Üzgün ben çirikinim düşünerek dünyada gezersen kimse seni beğenmez.
Demek istediğim sen kendini sevmiyor beğenmiyorsan neden başkasından bekliyorsun.
Kendinl böyle kabul et ve hayata gülümse iyi olmana bak… sevgilinde olucak bir gün yine eminim 🤗
Soran+1 yılSaç ektiriyim de , biraz beklemem gerekecek. Saç ektirmek istiyorum, ondan sonra yine kolaylaşacak eminim. Yorumun için teşekkürler abla.
Soran+1 yılSadece 1-2 sene daha sabretmem lazım
Cevap sahibi+1 yılEveeet🤭
O zamana kadarda moralini bozma 😘
Soran+1 yılİlaç aldım daha iyiyim :) tskrler
Soran+1 yılBay bay
+1 yılYorumları okudum da herkes kolpadan moral vermiş. Kellik sorun değil, yakışıyorsa tabi. Önemli olan yüzün, vücudun ve maddi durumun. Bunlar yerindeyse kızlar illa ki şans verir.
013 Yorumla
Soran+1 yılKolpa ya hepsi biz bilmiyoz sanki gerçekleri ahahah
- +1 yıl
Valla ya. Gel tanışalım desen 180 derece dönüş yapacak ama lafa gelince sevgi pıtırcığı hepsi. :D
- +1 yıl
😂😂😂😂
Soran+1 yılİnanmiyom abi merak etme apptal değiliz 😂
Soran+1 yılHiçbirine tanışalım demedim zaten
- +1 yıl
Kel erkekleri annesi sever kimse kimseyi kandırmasın
Soran+1 yıl@bikızisþee annem bile sevmiyordu la :) babamla kaliyom, evden ayrıldı annem.
- +1 yıl
Abartma istersen
Soran+1 yılYalan söylemiyorum , seviyordu ama sevmiyor gibiydi. Ayrıldılar vd ben babamla kalıyorum. Annemi görmedim 10 aydır mesela
Soran+1 yılAynı evde yaşarken de hep kötü konuşurdu. Ama diğer kel erkekler için geçerli bu , anneleri sever. Bende istisnai bir durum var
- +1 yıl
ya siz de zeka yok zeka. gel tanışalım dediğin anda kız senden itilir enerji olarak gözü tutmaz seni. hiçbir bokunuz yok kafanız çalışmıyor duygusal zeka sıfır sonra da "poromuz yok ondon kozlor bokmoyor" diyonuz. he gülüm he ondan bakmıyor sana kızlar tabi. yine de tespitin şu açıdan doğru bu kafayla sana ancak paraya bakan kızlar bakar öyle olmayan bir kıza çekici geleceğini sanmıyorum.
- +1 yıl
@theumbrellaacedemy hahaha woman 😂
- +1 yıl
hahahah men 😂
reis saç ektirmeyi beğenmiyorsan protez saç tak daha gerçekçi duruyor saç ektirmeden. Nasıl bir kellik var sende tamamen saçsızmısın yoksa tek tük var mı
02 Yorumla
Soran+1 yılTek tük
Hissettiğin ozguvensizlik karşı tarafa yansıyor kuzum. Kendini olduğun gibi kabul edip devam etmen lazım. Tabii teknoloji gelişti istersen saç ektir. Ama önemli kısmı öz sevgi
10 YorumlaNe alakası var ya? Bu arada herkes tek tip olacak diye bir şey yok ki senin de farklı bir karizman olabilir. Çok çok rahatsız oluyorsan saç ekimi yaptırabilirsin yani :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTipini görürsek yorum yapabiliriz ayrıca 176 kısa değil normal
00 Yorumla
+1 yılUzun boylu ve saçlıydı ama karaktersizdi benimki. Dış görünüşünle değil kalbinle ilgileneni sev. Yasin ilerledikçe o sana bakmayan kızlar da sen de anlarsın ne demek istedigimi.
00 Yorumla
+1 yılDemek ki sacdan dolayı bakmıyor. Saçların için bir çözüm veya alternatif ara, yoksa da kadınları unut.
03 Yorumla- +1 yıl
Hangi mal gidip de disslike attı? Gerçekleri konuşmak gelene geçene batıyor mk ne kadar malsiniz. Her neyse adam ne yapsın mal kardeşim sen söyle maden o boktan yüzü atıyorsun sen söyle ulan. Başka yol mu var boynunun üzerinde got taşıyan arkadaş?
Soran+1 yılHaklısın sen
Soran+1 yılAma sinirlenme, bugün insanlarin ne kadar iyi olursa olduğunu öğrendim ne kadar yalan da olsa , herkes moral verdi. Ama gerçekleri bende biliyorum
Ektir kardeşim , her şey saç değil. Ben çok kel, ahı gitmiş vahı kalmış 70-80 gòtü göbeği şişmiş çirkin tipsiz erkeklerin yanında çıtır kızlar görüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılJason Statham da kel hatta güzel bir kız kankam keşke yatsam diye hayaller kuruyordu kafasında.
00 Yorumla
+1 yılJohnny Sins'i düşün ve motivasyon ol😂🙈
53 Yorumla
Soran+1 yılÇok komik
- +1 yıl
Tartışmasız E. İ. G. daha ötesiyok
- +1 yıl
@Sadbut_true teşekkürler ksksks
+1 yılSenin keline kurban olsunlar. Boyun iyi, kısa değilsin. Zaten saça tipe gelen kızlardan sana ciddi eş olmaz. boş ver gitsin. Seni sen olduğun için seven mutlaka çıkacaktır karşına…
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer