AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Saç ekimi yaptırabilirsin ve kelliğin sana yakışıp yakışmadığınada bağlı iyi duruyorsa bir sorun yok bence
kellik seni karizmatik yapmıyorsa ektir. Yaşın genç ama sıkıntı değil. Bi ektir saçını bütün kızlar peşinde :)
Hayir tabiki. Kel olmak onemli degil tip bile onemli degil. Aura ve olgubnluk onemli
Yalan
Eğer böyle kendini iyi hissediyorsan bazılarına yakışıyor fakat halinden memnun değilsen biraz birikim yap saç ektirebilirsin
Benim saçım var ama yok biri olmuyorda Benim kel arkadaş var sevgilisi de var sen düşün her şey dil de bitiyor birde efendi adam olmayacan sen
sen özgüvenli olursan kadınları umursamazsan kadınlar daha çok gelir. ( bazıları öyle 😒 )
Üzülucegine birikim yap saç ektir sende Türkiye de bu işi iyi yapıyorlar 😊
Kel olarak da karizmatik olunabilir bakımıniza dikkat edersiniz neden olmasin
Bir kel olarak takılmamanı tavsiye ederim bende sorun olmadı :)
Benim sevgilim de 24 yaşında kel. Ama onu böyle kabul ettim diye g*tu kalktı. Terk edicem. Eğer seni bu hâlde seven kadın bulursan g*tu başı dağıtma.
Bu halde deyip kucumsemen bile ne kadar boktan durumda olduğunu gösteriyor
Belki de kötü özellikleri olduğu için gözüne batıyor.
Saçı benim dert ettiğim en son şey olabilir. Daha önemli şeyler. Her neyse tek konu o değil yani.
Anladım, öyle biri değilim zaten popom falan kalkamzdi
Evleneceğim adam da 27 yaşında ve kel ben 20 yaşındayım ama ona deliler gibi aşığım karşıma nasıl biri çıkarsa çıksın asla gözüm görmez bile tiple alakası yok bunun
Unutmamalisin. Başka dert vermesin Allah bu bir şekilde çözülür.
Jonny sins, Jason statham, The rock gibi gezersin işte bide kas yaptın mı off. Beni bile *.
Resimdeki gibi bazı Keller daha çekici oluyor 🙈
O resimdeki, benim vücudum yok bir, sacliyken yakışıklı bulurdu herkes beni şu an hiç zannetmiyorum
Eeee sen de kalk vücud yap kim engel oluyor?
Vücut yapsam nolur la , birbok olmaz. Kellik bana göre değil , zaten kellik xogu erkeğe hiç yakışmaz. Bazı istisnalar olabilir.
Yahu oturmak bana zevk veriyor tembelim demiyorsun da yapsam ne olur la demişsin. 🤣 Valla kaç tane iyi vücutlu kel tanidiysam kızlar deli oluyordu kellik sana göre değilse eee o zaman da gir bir işe ektir.
Kızın biri yazmış "hadi bakalım kelini şap şaklıyalım Ben olsam burup dururken keline şaplağı vururdum Harbiden komik ve çirkin kellik" , ben kendim de tecrübe ettim. Kellesince kadınlar hiç bakmadı bana , eskiden kizlar peşime düşerdi, şimdi ben peşlerinden koşuyorum, onda da bakmıyorlar.
bazılarına yakışıyor, karamsar olma bu kadar.
176 kısa değil ki 🙄🤦🏼♀️
Teşekkürler :) ektirsem mi? Para biriktirip
nasıl iyi hissedeceksen öyle yap tabii ki..🥲
Hayır tabi ki öyle değil mutlaka beğenen de vardır
Yok diyorum ya, bir anda kimse yüzüme bakmamaya basladi , etkisini gördüm.
Yani bi doktora danış belki vardır bi çaresi
havada bulut sen onu unut
Unuttum bile :)
Bazi kellerde cok yakiiskli oluyor ama
Kimiside karizmatik oluyor
Kel erkeklerin ayri bir karizmasi oluyor 😁
nazar değmiş kanka sana
saç ektirsene ya da peruk saç kullan
yeni bir türkiyede yaşıyan coni sins olabilirsin aslında d:
Saçmalama. Önemli değil saç falan
Bazı erkeklere çok yakışıyor, görmek lazım.
Johnny Sins çok çok becerdi kıskıskıskıskıs
Çözümü var saç ektirirsin.
Jhonny sins unuttum ki sen unutasın ağa devam 👽
Kel erkek seksi erkek, dert etme
Daha iyi bal döküp yalarlar işte 😂😊👌
Benimde bu yaşta dökülüyor reis :/
Bazıları kel seviyor kardeşim
Ektirirsin ne olcak 😏
Kel severleri şöyle alalım 💁
Benim 15 yaşında başladı dökülme
coni sins de kel takılma o kadar
İrsi mi acaba babanda mı kel?
Takma kafana, Jhonny Sins de kel...
Hayır kel ve yakışıklıysan sorun yok
Kafana dövme yaptir knk
Ben severim kel. Gel koynuma
Allah etmesin. Seni de severim bebeğim 🖤
Hani kel seviyordun
Buradan kelligin ne kadar kötü oldugunu tescilledin :)
Yanlıs anladın sanırım
Şimdi doğru anladım, en başta yanlış anlamışım
Başta neden yanıt vermedin o zaman
Niye cevap veriyim
O zaman sus
Özür dilerim.
Sadece en başta olta attıgina emindim, kimseyle tanışacak halin yok buradan. O yüzden yazmadım.
İyi günler
Nerden biliyorsun da konusuyorsun
Tanısırdım gayet de
Şansımı denemek isterim ben ✌️
İyi iste yalniz takilirsin kafan rahat olur
Her kel gordüğumde aklima joni sins geliyor
Eğer bu kişi sensen tabiki hayır
Ne diyon anlamadım
Kadınları unutmalı mıyım sorusuna cevap verdim
Bu kişi sensen dedin ya , o kişi kim
Tamam neyse anladım teşekkürler
Merak etme sen de kel kadın bulursun
Kel erkekleri seven çok kadınlar var
Merak ettim tipini
Etme 😂
Artık tip yok, zaten çok da iyi değildim de kizlar yine de bakıyordu yani
Etme
Üzücü
Tam da depresif şarkı dinliyordum :(
Özgüvenli olman lazım özgüvensiz olursan pasif olursun özgüvenli olursan albenili olursun zayf kel cirkindir ama. yapili ise arzu ve çekim illa olur bu bir ikincisi de saç ektirebilrsin neyini dert ediyorsun sıkıntılı ama saçın olur
Görüntüm ozguvenimi düşürüyor açıkçası. Pasif kaldım 2 senedir. İnsanların igrenerek baktığını düşünüyorum. Saç ekimi yaptıktan sonra belki düzelirjm.
Özgüvenli ol ben mesela öyle tav olurum pasif olsa tinlamam. hem saç her şey değildir ya okadar s
Da sıkma kendini çaresi var sonuçta ölüm değil ya
İki senedir alıştım ozguvensizlige. Değişmem zor olur. Ondan önce zampsraydim. Çok mükemmel değildim yine ama bir etkin karakterim vardı. Şu an iyice pıstım. İnsanların ne düşüneceğini takmaya basladim falan. Özgüven yok yani.
Düzelecek gibi de değil
Bebeğim bilmiyom ruhunu sağlıklı tut sac ekimi olcak diye motive ol
Neyse bakicaz artik
😘😘😘
Ben de öyleyim yaşım 20 ve kel kaldım :((
:( üzüldüm
Hocam önemli olan özgüvenin olması ağzının laf yapması ben bunu fark ettim
son yazdığın yorum çok doğru
Unutmalısın
Unuttum Bile :)
Şaka yapıyorum, üzülme sakın. Bu soru her aklına geldiğinde Jason Statham'ı hatırla. Yüzüm yakışıklıydı diyorsun. 176 olman da sıkıntı değil, İan Somerhalder celebheight yaz Google'a (celebheight, ünlülerin boyunu doğru söyleyen bir site) git bak yüzyılın 176 boyundaki yakışıklı erkeğine.
ektirebilirsin
Para yok
kel sevenler de var merak etme kqkdkw
Cokkomik
Ben görmedim kel seven mk , uydurmayin cidden böyle moral verme mı olur
Saçım dökülünce kadınlar tiksinerek bakmaya başladı
Kel sevenden çok
Kanka sana ne diyorum, sacliyken sevgililerim oluyordu, dökülünce kimse yüzüme bakmadı diyorum, kel seven de çok diyorsun, dezavantajıni yaşıyorum diyorum
Saç ektir
Para yok
Param olsa yardım ederdim inşallah yapcak parayı bulursun
Sağol
Saç ektir
Neden kel erkekler de çekici olabiliyor
Keller daha kabiliyetlidir:)
Atasözünü biliyorsun 😁
Minoksidil araştır.
Saç ektir çok şikayetçiysen
Saç ektirin
Naoacaksın gay mı olacaksın kel kaldın diyr 😳
Çok mu kelsin ki🧐 ektirebilirsin bence
Saç ektir?