Hayatta zorluklarla nasıl başa çıkılır düzeltebilinir?

Öncelikle nasılsınız umarım iyisinizdir buarada yeniyim sizlere yardımcı olmak istiyorum ayrıca sizinde fikirlenizi almak istiyorum öyleyse konumuza geçelim sıkıntılarımın yarısından fazlası ailem babam annemi 5 sene boyunca evli işyerinden bir kadınla aldatmış annem bunu tesadüfen ögreniyor öncedende sezdigini söylüyor anneme şiddet uyguluyomus bizede kızıyordu ama ben babamdır kızabilir diye dusunuyodum annem öğrendiği gün gözümüzün önünde sinir krizi geçirdi o günden sonra hiçbisey eskisi gibi olmadı tabi olmasını beklemiyorum ama azda olsa düzelmedi 3 seneyi aştı annemle babam sürekli güvensizlik içinde tartışmalar tehditler sürekli olarak var annem babamı hayla affetmedigini söylüyor ama birlikte yaşıyorlar ayrılmalarını bende istemiyorum ama böylede olmuyor arada kaldım napicami bilmiyorum annem sürekli babamın hatalarını yüzüme vurup beni deniyor babamı bırakma planlarını yaptığını söylüyor artık iyi değilim elimde olsa kendi canımı verip onların mutlu olmasını sağlardim bende babamı hatalı buluyorum bazen istemesem de, babam sonuçta silip atamamki benden 6 yaş küçük kardeşim var ona da belli etmemeye çalışıyorum ama herseyin farkında olduğunu biliyorum derslerime ara verip evin işlerini yapiyorum annemle babam çalıştığı için mecburi bana kalıyor kimse kıymetimi bilmiyor sürekli annemle babamın arkasını topluyorum yapmaya çalışıyorum ama azıcık bana bişey olunca onlar hiç umursamıyor fikirlerim önemsenmiyor bu olaylar karşısında abarttigim düşünülüyor sizcede öylemi? Yoksa ailemin mi fikri bu yaşadıklarımız bence çok ağır ama ailem dahil herkes normal görüyor. bu olay insan ilişkilerimi ruh sağlığımida çok etkiledi artık birisi beni uzdugunde ellerim titriyor nefes alamiyorum kalbim çarpıyor gözlerim kararıyor sanki karanlık, benim sigacagim buz gibi odaya atmışlar arkadan bagrisma sesleri geliyormuş gibi hissediyorum. Hayatima birini sokup kafamı dağıtmak istiyorum izin verilmiyor üzülüyorum üzülmeme izin verilmiyor ben napsam suç oluyor ne kadar güçlü dursam o kadar kırmaya gayret ediyorlar koskoca atmosfer varken mahkûmun demirliklerin arkasında olması misali nasilda milyonlarca insanın içinde beni anlayan olmuyor Allah'ıma dua ediyorum birgün bu çukurdan beni çıkarmısini umuyorum. Kaç kere ölümle burun buruna kaldım ama yapamadım aslında yapmakta istemedim sadece bu olayın içinde kurtulmanın yolunu bulamadıgim için denedim pişmanım ama böylede yaşıyamiyorum buraya kadar okuduğunuz için minnettarım bugünlük bu kadar yorumlarınız benim için çok önemli kendinize iyi bakın görüşmek üzere...

Hayatta zorluklarla nasıl başa çıkılır düzeltebilinir?
Cevapla