Alarmın çalmadığı bir sabaha uyanmak nasıl bir duygudur sizce? 😄

Alarmın çalmadığı bir sabaha uyanmak nasıl bir duygudur sizce? 😄

Son 16 yıldır alarmsiz (yani işe kalkmak için alarm kurarım ama sabah çalmaz 😀) bi hayatım var
Çoğu insan sabah işe kalkmak için alarm kurar geçmiş yıllar kısa bi süreliğine sabah kalkmış birisi olarak sabah kalkmanin ne kadar berbat bi his olduğunu iyi bilirim hele o alarm sesinin bi kabusa dönüştüğü anı 🥶
O yüzden alarmsiz bi sabaha uyanmak bence mucize olur ve bu mucizeyi Yaşıyorum
Ama kahvesiz bi sabah bazılarımız için cehennem olurdu 😀
Günaydın ben her zaman alarm kuruyorum çünkü kurmazsam ne zaman kalkarım onu ben de bilmiyorum muhtemelen 1-2 saat daha geç uyanırım bu yüzden de saati mutlaka kuruyorum. afiyet olsun ☕
Cevap
17Cevap
Alarma ihtiyaç bırakmayan bir arkadaşım var. Kapı zili ve telefon zilini aynı anda çaldırıyor ve bu alarmdan daha beter 🤦♀️

Alarmlı sabahlarla aynı
Mükemmel ama ben ışıktan uyuyabilen biri değilim. O yüzden yazın gündüzler uzun olduğu için güneş daha erken doğuyor ve ışığı odaya vuruyor. Bölük pörçük uyuyorum çoğu an.
Ben genelde alarmsız kalkıyorum ama alarm kurulu tabi geç kalmamak için. Bu arada fotoğraf acayip güzel sen çektiysen 🫶🏻
alarm çalmasa nolur bünye olmuş alarm:D haftasonu bile 8de çat uyanıyorum ama sorsan çok uykum var
Öyle durumlarda psikolojik olarak saat başı uyanıyorum işe geç kalacakmışım gibi 😅 benim için bişi değişmiyo yani
Aynı saatte uyandığım için pek bir şey hissettirmiyor keşke vücut alarmını kapatabilsekk
Müthiş bir duygu, kimse seni uyandırmadan 12'de uyanmak☺
Uyanmak güzel
6 ay önce bir çok insan o gecenin sabahına uyanamadı
Çok güzel bir duygu ama alarmsız da zaten erken kalkıyorum. En geç 9da uyanıyorum
Tatil günümdür.
Ya da uykumu iyi almışımdır erkenden uyandıysam.
Akla gelen ilk kelime " sabah namazı " kaçırdık mı kaçırmadık mı telaşı :D
Alarm : 06:50
Alarmsız uyandığım saat : 06:48
Ne kadar güzel anlatamam.
Ben alarm kurmam saati gelince gözlerim açılır gece kaçta yatarsam yatayım..
Martılarım ötüyor tepemde alarm yerine geçiyorlar her sabah sağolsunlar.
alışmışız artık alarmdan 1 sn önce uyanıp alarmı erteliyoz alarm çalmasada o satte diliom hep
1 senedir yaşıyorum bunu. Müthiş bir duygu:)
Aslında çok güzel bi duygu en azından bi gününü sen yönetiyorsun
çoookkk kalitesin..👍
kıştan kalmada olsa foto.
Teşekkürler, o sizin güzel görüşünüz 🙏🏻
😀💐
Alarm olmazsa kalkamayız
Rutin çünkü hep aynı düzen işliyor
Alarmdan önce uyanan bne
Alarmsız da uyansam erken uyanıyorum ahsh
Bir kaç gündür böyleyim mükemmelv
hep alarmdan önce kalktığımdan her sabahım öyle
Saat muhtemelen 12-13'tür benim için..
Normal
Çok iyi
Guzel tabi yatis
harika
ben her gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?