Yurtdisinda öyle bisey yok misal bosanana bosanmis denir. Neden dul diyorlar boşanana türkçelerimi kıt
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Saçmalık işte zaten bu cahil insanlardan ne beklersin ki.
Yurtdışındaki insanlar gbi olmayı bekleme
Boşanana bekar diyorlar. Dul kocası ya da karısı ölmüşe denir
En buyuk nedeni bunun yanlissam özür dilerim... kayitla boyle gozukmesiydi ki... kimliklerden bile sonrada evli veya bekar ibaresi kaldirildi...
Bosanan kisi bekardır... normal bir kiz gibi dul kelimesi cidden sacma... ve itici
Bekâr normal kullanilmasi gereken kelime...
eşi ölene dul denebilir (widow)
boşanana boşanmış, hiç (divorced) evlenmeyene bekâr. Kelimeler masum ama nasıl ve hangi uslupla kullanıldıkları önemli hangi kendini bilmezlerden ne tür laflar duyduğunuzu bilmediğim için yorum yapamıcam.
Boşanana dul denmez ya eşi ölene dul denir aslında yanlış bir algı var
boşanan kişilere bekar karısı veya kocası ölmüş kişilere dul deniyor saçma bir şey ama böyle
Turkler bu insanlari disliyor cunku
niye bosanmis türk değilmi:) acaba. Gercekden bizim çoğu türk milletinin iq su cok düsük onu farketdim. birde kendilerini kurnaz ve akilli saniyorlar buna ragmen.
Yabancilar dislamiyor dul kalmis insanlari. Turkler birbirini disliyor. O yuzden turkler yazdim. Anlamiyorsan anlamadim de.
Yok ben sana demiyorum zaten o yapanlara söyledim yaa yalnis anladin. evet yabancilar yapmiyor cünkü yabancilar zaten hep birlik cogu zaman. evlerini kiraya verirken dahi paraya degil kendi vatandasindan olup olmadigina bakiyor. bizimkilerinde cogu birbirine düsman bakiyor her konuda
Ha pardon. Ya neredeyse her yorumumda bana saldiran ma””llar var bende seni onlardan sandim. Turkler bi acayip ben cozemedim. Turkler farkli bir sehirden gelen insanlari bile disliyor. O kadar cok gordum ki. Herkes birbirini kaziklamaya calisiyor. Cok buyuk bir ego sorunu var. Sacma sapan adetler ve her seyin ayip karsilanmasi insani cok *. Yabancilar ozgur ozgur takiliyor. Trdekiler yok o ayip yok su ayip. Hala bosanan insanlara kotu bakiliyor. Cok rahatsiz oldugum konu var
anlatmak istediğim seyleri yazmişsın. aynen öyle selam bile verilmiyor bazılarına. komsulara selam bile vermeden gidiyorum geri vermedikleri icin bazen. bi cok sey kötü dahi olmasa iyi bisey de olsa ayipmis gibi bakiyorlar aralarinda cok nadirde olsa cok iyilerde var tabi. ama yabancilarda bukadar cok degil ya tuhaf olan insan yabanci komsum var selam verdigim zaman geri verir ben kendi milletimin insanına nasil davranacagimi kavrayamiorum bazen. ve bi cok söylemedigim burada büyük sıkıntılar. toplum arasna yalnis anlasilmamak icin girmemeye calisiyprum.. kullandigim kelimeleri sözleri tartar hale geldim
Aynen oyle. Ve utanc verici sey de cogu turkun asiri milliyetci olmasi. Bir yabanci turku elestirdiginde nasil sinirleniyorlar. Rezil duruma dusuyoruz. Savunulacak fazla tarafimiz yok ustune birde asiri bir milliyetcilik. Bana asiri sacma geliyor
Aynen öyle eskiden hep vardı bu durum ve son yıllarda dahada kötülesti bu durum maalesef.
Taş devrinden itibaren kadınlara dul kadın denmiş bence kocası ölmüş kadında denebilirdi
Sende mi dul sun?
Eski kocama mesaja attım seni özledim diye. Sallamadı ):
Neden dul olsunn ki herkes evlenip boşanabiliyor yani
Onların dili kıt
Ters mantık
Bekar oluyorsun ama toplum pis olunca
Boşandınız mı sizde
Boşananlara dul denmesi bana da tuhaf geliyor
Banada zaten çoğu milletimiz neyde dürüstki. Esnaflikda yalan emlakcilikda yalan insan muhabbetinde yalan. yalanda yalan
nasıl yok lçoğu ülkede var.
widow ingilizce karşılığı almanca Witwe. sadece kullanırken boşanmış ayrılmış diyorlar dul olduğunu belirli kısımlar hitap ediyor tek fark bu.
Almancada boşanana geschieden yani ayrilmis denir verwitwet dediginde dul. yalnis anlamissin sen.
orada sıkıntı yok sadece şu var. bizim kültürde dul demek var asya ve ortadoğu kültüründe avrupa ve amerikada yok
damgalıyorlar herhalde
bekarkende damgaliyorlar. bu hayatda kötüden kacmak cok zormus. Neyseki diğer tarafta huzur bulacagim insallah
Boşanmışsa bizde hepsine dul deriz
bizde derken senin aile geride demekki naparsın. herkes siz gibi değil iyini
Herkes kendini çok ilerde görüyor ama işin aslı öyle değil hepimiz ortadogu zihniyetiyle büyüdük 😂 şimdi ben hariç deme sen ve senin gibiler daha berbat
Yurt dışında da widow deniyor aynı şey
yurt disindan kastin ne acaba amerikami amerikadan bahseden yok
Her ikisinede dul derler kötü bir kelime değil ki
ne alaka ya sen bekarsin diyelim sana bosanmis derlerse hosuna gidermi. neyse o oldugunu söylemeliler kötü oldugundan değil
Evet hiç düşünmemiştim 🙄 haklısın
Bakış açısı ile alakalı birde gelenekler tabi
ne alaka abi neyse o sun. sen bekarsin diyelim sana bosanmis dese biri hosuna gidermi. neysen o oldugunu söylemeli karsi taraf. dul olmanin bosanmis olmanin kötü oldugundan değil. ama bosanmisa dul demelde garip yani
Ben sana doğru demedim ki neden bana yukleniyorsun insanımız biraz düşünceli olsa ya da bilgili bu duruma gelmezdik zaten
Suçlu ben değilim he
Dul kalmış çünkü
İkinci el muamelesi görüyor
sen kacinci elsin
Saçmalama ben görüyorum mu dedim mk?