sanki ilkez mi onları böyle duydunuz veya gördünüz, aileniz normaldir özelleri olmayacak mı
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Özel denilen şey 8 yaşındaki kardeşimin yanında mı olur. Herşeyi geç insan düşünür az be biz 4 çocuğa yetebildik mi de 5. ye beyinleri imkanları yeter mi diye düşünür insan. Sonra neden bu çocuklar ailesine böyle diye şikayet etmesinler. 5 kruş bile vermem. Bu ekonomide 5. Çocuk düşünecek kadar beyşnsizker
Normalde bizi kovar gibi kapıyı kilitlemez. En son 8 yıl önce benzer durum yaşandı ve kardeşim oldu... Midem bulanıyor ya umarım aklıma gelen şey değildir bi kardeş daha kaldıramam düşürtürüm valla bu ne doğur at resmen
Ne halt yerse yesinlerde ilk olarak kardeşimin o odada olmasını takmamaları kadar cahil, ikinci olarak bu ekonomide 5. Çocuk yapacak kadar beyinsz değillerdir umarım
N.. h normal. Engelli çocukları olmadığına şükretsin. Babam zar zor maaş alıyor patronundan afganların bile çalışmadığı kabul etmediği paraya öalışıyor köleden beter ve 4 çocuktan ikisi aile ekonomisinden okulu bıraktı. Ablamında geleceği yok önü açık değil. En sonuncu çocuk desen ilkokul daha. Hangi beyinle 5. Çocuk yapıyorlar? Mantıklı mı bu? Buna da mantıklı dersen seninle daha bi şey tartışmanın lüzumu yok
Korunmuyorlar benim aileyi benden iyi mi tanıyorsun. Hayatta yan yana uyumazlar. Sadece çocuk yapacakları zaman yan yana uyurlar ve se. x onlara göre sadece çocuk yapmak için yapılan bi durum
Ay tamam anladık annem halleder annem halleder. Ses yok diyorum gürültü de yok. Görüntüde yok. Küçük odada kardeşimle birlikte 3 kişiler. Kare küçük bi oda. 2 koltuk var misafir koltuğu. Kardeşim koltukta uyuyordur
Fazla tiktok facebook izlemekten azdılar bunlar iyice hemen silicem. Bi annenin gelip dalga geçer gibi facebookta es.. rt bi kadının kendi vajinasını paylaştığı videoyu gülerek çocuğuna göstermesi normal bi psikoloji mi
Ne yokki yerimde olsan intihar ederdin böyle aileye kız olarak doğduğunu düşün. Ben yine şükrediyorum aklım başımda ve onlar gibi çürük zihniyette olmadığım için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
baban anneni rahat rahat şey etmek istiyor siz duymayın diye
8 yaşında erkek kardeşim orada uyuyor?
ona bir çare bulmuşlardır belkide uyuturlar fazla ses etmezler ama siz yetşkinsiniz
sanki ilkez mi onları böyle duydunuz veya gördünüz, aileniz normaldir özelleri olmayacak mı
Özel denilen şey 8 yaşındaki kardeşimin yanında mı olur. Herşeyi geç insan düşünür az be biz 4 çocuğa yetebildik mi de 5. ye beyinleri imkanları yeter mi diye düşünür insan. Sonra neden bu çocuklar ailesine böyle diye şikayet etmesinler. 5 kruş bile vermem. Bu ekonomide 5. Çocuk düşünecek kadar beyşnsizker
ya çocuk yapacaklarını nereden çıkardın. korunma yöntemlerini bilmiyor olamazlar artık bu yaşta bence korunuyorlar düşünme tak kulaklığı dinle müziği
Öhöm bizde de maalesef ufak kardeşim çok şey biliyor görmüş
Aklina ne geldi anlamadim
Normalde bizi kovar gibi kapıyı kilitlemez. En son 8 yıl önce benzer durum yaşandı ve kardeşim oldu... Midem bulanıyor ya umarım aklıma gelen şey değildir bi kardeş daha kaldıramam düşürtürüm valla bu ne doğur at resmen
Onlarinda canı cekiyor yapsinlar
Ne halt yerse yesinlerde ilk olarak kardeşimin o odada olmasını takmamaları kadar cahil, ikinci olarak bu ekonomide 5. Çocuk yapacak kadar beyinsz değillerdir umarım
Kardesin o odadayken annen babana nasil verecek ki
Kardeşin ne alaka hadi annen baban yalnız olur da
İşte belki küçük 8 yaşında diye umursamıyorlar ya da uyuyor diye
8 yaşinda ki çocuk anlar
Karı koca yatabilir bu doğal bişey ama kardeşinin olması abes
Benim aile cahil
O kadar olamaz ama
Umarım düşündüğüm şey değildir bu ekonomide 5. Kardeşi kaldıramam düşürtürümm valla
Yani ona da karışamazsın evlenip gidersin en fazla onların bilecegi bişey. Ayrıca şex doğaldır
Daha 18im ne evlenip gitmesi. Evde 1 kişi asgari ücretle çalışıp 6 kişiyi geçindiriyorken 5. Çocuk normal mi ya valla kafayı yerim yedirtirim de
Karişma hakkın yok istediği kadar yapar
Yo birazdan dalıcam odaya. Bal gibi de karışım doğururken bize mi sordu
O pozisyonda görme de ömrün noyunca psikolojik tedavi görürsün sonra
8 yaşındaki kardeşim niye görsün?
O yanliş işte görse zaten yanliş buyur ensest zevkleri olur ilerde bu da iğrenç bişey
Bi şey daha söylim belki bana hak verirsin. "annem ile babam kuzen"
Olabilir gayet normal bişey
Neresi normal babaları kardeş
Kardeşin uyuduktan sonra beraber olurlar buyuk ihtimal
Normal canım benim gayet normal kuzen olmaları
N.. h normal. Engelli çocukları olmadığına şükretsin. Babam zar zor maaş alıyor patronundan afganların bile çalışmadığı kabul etmediği paraya öalışıyor köleden beter ve 4 çocuktan ikisi aile ekonomisinden okulu bıraktı. Ablamında geleceği yok önü açık değil. En sonuncu çocuk desen ilkokul daha. Hangi beyinle 5. Çocuk yapıyorlar? Mantıklı mı bu? Buna da mantıklı dersen seninle daha bi şey tartışmanın lüzumu yok
Bak hayatım belki korunuyorlar birak insanlar beraber olsun hayat zaten zor bari bunun tadını çıkarsınlar çatır çatır yapsınlar
Korunmuyorlar benim aileyi benden iyi mi tanıyorsun. Hayatta yan yana uyumazlar. Sadece çocuk yapacakları zaman yan yana uyurlar ve se. x onlara göre sadece çocuk yapmak için yapılan bi durum
Senden gizli yapılır o hayatım nerden biliyorsun hergun yapmadiklarini. Ayrıca yaşlilarsa çocuk olmaz korkma
Çünkü her gün ayrı odada uyuyorlar. Eminim ve korunma falan nedir bilmez Kürtler
Uyumadıkları zaman yaparlar. Sadece yatata olmaz o iş ayrıca kurtler daha çok yapar
Yapmazlar Kürtlere göre se.. x=çocuk yapmak ve bu yüzden korunma falan bilmezler cahilller
Daha çocuksun bunişten bişey bilmiyorsun demek ki
Ya abicim bi sus ya ben bu ailede yaşıyorum gelmiş bana benim aileyi anlatıyorsun köklerine kadar biliyorum nokta
Git engel ol ozaman şimdi yapmazlar ama 1 2 saat sonra başlarlar
Kardeşim zaten uyuyor çoktan. Ama içerden ses gelmedi kdkdk
Sessiz yaparlar yavrum yaşlilar en fazla 3 dkka surer
Baban yaşliysa annen halleder
Babam 43 annem 38
Tamam işte baban uzanır annen halleder
Uyu bence bırak imsanları rahat rahat şey yapsınlar
Yo bırakmam ben bu işi sen uyu
Uyuyaamam artık merak ettim🤣 var nı ses
Şu an yok çok şükür
Bitirmişlerdir. ya da yerde yaparlar yatak ses çikarir die. Odalarında banyo varsa orada yaparlar. Ayrıca çok ses çıkmaz. Annen halleder o işi
Ay tamam anladık annem halleder annem halleder. Ses yok diyorum gürültü de yok. Görüntüde yok. Küçük odada kardeşimle birlikte 3 kişiler. Kare küçük bi oda. 2 koltuk var misafir koltuğu. Kardeşim koltukta uyuyordur
Yerde yaptıkları için gurultu olmaz vurma sesi olmaz baban uzanır annen kucagına oturur hiç gurultu olmaz ses olmaz anlayacagın. Çoktan bitmiştir
Annem kilolu be. Bi yerleri patlar herifin. Bence düşündüğüm şey olmadı bile
Böyle daha zevkli oluyor sen bilemezsin. Çoktan oldu bile. Sabah belli olur ikiside banyometmiş olacak
Kardeşim yerde uyuyormuş. Babam mutfakta duvar kağıdı takıyor, annem banyoda🙁😫
Olmuş bile🤣🤣🤣
Hemde fantazili olmuş koltukta
Sanmıyorum koltuğa sığmazlar koltuk küçük Allah belalarını versin ya inşallah kardeş falan olmasında ya
Yapmişlar yavrum dediğim gibi yerde ses çikmaz
Fazla tiktok facebook izlemekten azdılar bunlar iyice hemen silicem. Bi annenin gelip dalga geçer gibi facebookta es.. rt bi kadının kendi vajinasını paylaştığı videoyu gülerek çocuğuna göstermesi normal bi psikoloji mi
Ohaaaa daha neler
Bu ne ki
Başka ne var
Ne yokki yerimde olsan intihar ederdin böyle aileye kız olarak doğduğunu düşün. Ben yine şükrediyorum aklım başımda ve onlar gibi çürük zihniyette olmadığım için
Bak mesela biz neden 3 kız 1 erkeğiz. Çünkü erkeği tutturana kadar doğurmuşlar
Helal olsun🤣🤣
annenle erkek kardeşin için mi