Evlenince kimin ailesine ayak uydurmak gerekiyor?
Erkeğin ailesin
Kadının ailesine
İki aileye de esit olması gerekir
İki aileye de esit olmak zor en rahat edilen aileye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlenince kimin ailesine ayak uydurmak gerekiyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Eşit ama ben sevdiğim kadının ailesine ayak uydururum
Bence kimse kimsenin ailesine ayak uydurmasın herkes kendi düzeninde yaşasın yanii yıl olmuş artık 2023
Evlilik basit değil sadece kişi ile depis ailesi ile de bağ kurar insan iki aileyede saygı duyulmalı iki aileyede ayak uydurulmalı zaten sadece eşler değil ailelerde birleşir
İki aileyede eşit derece olmazsa o uyum her şey tepe taklak oluyor
Kendi kurduğunuz aileye ayak uydurmanız en faydalısı olur.
Kendi ailenize. Başkalarına değil
İki aileden de uzak ol
Kendinize öyle ederseniz mutsuz olursunuz
Eşit olmak ama kolay değil tabii
İki aileye de esit olması gerekir.
aileleri hayattan çıkarın
Kocana ayak uydursan yeter
Her ikiside
eşit olmak zor
Kimseye
Kimsenin