Evleneceğim aile neyin kafasını yaşıyor?

5 aylık nişanlıyım. Bugün nişanlımın anneannesine yemeğe gittik beni de çağırmışlar sağolsunlar. Herneyse kayınvalidem küçük kaynıyla küs. Bir görümcem var. Küs olduğu kaynı diyormuş ki kayınvalideme. Kızında aynı senin gibi çok fena diyormuş. Ben de dedim ki daha şimdiden korkutmayın beni dedim güldüm. Nişanlım orada m a. Ll gibi susuyor. Orada devreye girmesi gerekmez miydi? Bir de gülüyor buna. Söyledim oradan çıkınca ben anlamadım orada diyo. Yani anlamıyorum ne bu haller. Yani ben mi yanlis anlıyorum? Ya da polyanna mi olmam gerek?

Evleneceğim aile neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla