Aile & Toplum Yaşam standartlarınızdan memnun musunuz? Traianus Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor İyi akşamlar arkadaşlar! Nasılsınız? Yaşam standartlarınızdan memnun musunuz? Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl ÇSS için teşekkür ediyorum :) Güncellemeler+1 yıl Güncel, güncel, güncel :) Yaşam standartlarınızdan memnun musunuz? Cevapla Memnuniyet Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. hayır değilim 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :(
1C0TT0NM0UTH Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl HayırAvrupa'daki yaşıtlarım ülke ülke gezebiliyorken ben şehir dışına çıkamıyorum. 2 1 Yorumla Traianus +1 yıl :(
juuachi Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 635 cevap paylaştı. Memnunum. En azından Allah tan başkasına muhtaç gibi hissetmiyorum. 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Bravo :) Yorumla
GelgitliBacı Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hayır değilim ama yükseltmek için uğraşmaya başladım. 1 2 Yorumla Traianus +1 yıl Bravo :) Yorumla GelgitliBacı +1 yıl 🙏🙏🙏 Yorumla
HokusPokusss Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 86% +1 yıl Memnunum insan empati yapamadığı hep kendine istediği zaman mutsuz olur 1 8 Yorumla Traianus +1 yıl Haklısınız :) Yorumla Traianus +1 yıl Dediğiniz gibi insanların biraz da empati yapması gerekir. Biraz başlarını elleri arasına koyup düşünmeleri gerekir. Yorumla HokusPokusss +1 yıl Evet bu dünyaya çivi çakmıyoruz bazı şeyler eksik olsa da olmasa da olur kafasında düşünmek daha rahat diğer türlü hırs hırs hırs insanlıktan çıkıyorlar çünkü dünyanın sonu yok en son model ayakkabının sonu yok Yorumla Traianus +1 yıl O hırs yüzünden insanoğlu yaşadığını gezegeni bile mahvediyor şuanda. Ve her saniye... Yorumla HokusPokusss +1 yıl Evet basit yaşamlar gösterilmiyor bize hepsi uçuk yaşama tarzına sahip abuk suvuk insanları rol model alıyorlar kendilerine Yorumla Traianus +1 yıl Bill Gates, Elon Musk vb kişiler mesela... Yorumla HokusPokusss +1 yıl Hayır benm söylediğim havadan para kazanıp bunları insanların gözüne sknalar Yorumla Traianus +1 yıl Şimdi daha iyi anladım. Maalesef o tür insanlar çok hemde çok. Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dglm tabiki. benim Dilan polattan ne eksiğim var da öyle bı hayat yasayamiyorum.Engin Polat mı eksik 🤪🤪🤪😄 2 1 Yorumla Traianus +1 yıl :) Yorumla
Duygusalkızlalala Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Değilim. Muhtemelen ülkedekilerin büyük çoğunluğu da memnun değil 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :( Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Değilim çünkü hiçbir şey yapamıyorum kendim için. 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :(
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı. Yaşamak tan memnun musunuz ? 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Tabi memnumun üstadım o da soru mu :) ? Yorumla
papatyaaam123 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 72% +1 yıl Hiç memnun değilim hiç 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :( Yorumla
Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 543 cevap paylaştı. Avrupa da yasadigim icin mutluyum evet 1 0 Yorumla
pars1453 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl DeğilimKPSS' için o yüzden eşek gibi çalışacam 1 0 Yorumla
Golumta Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Yaşam standartlarımız nedir? 1 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Memnunum 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Bravo! :) Yorumla
cgdm_ Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Vallaha değilimm😅😅 illalAllah ettim 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :) Yorumla
bedevibedevi Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Değilim 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl :( Yorumla
Kafkas01 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl Memnunum 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl bravo :) Yorumla
Matmazel58 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 86% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı. Memnunum çok şükür 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Bravo matmazel! :) Yorumla
Bilgmert Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 424 cevap paylaştı. şükür diyelim 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Bravo! :) Yorumla
cancancanon06 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çünkü kader mi yoksa hayat şartları mı bilemiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hayır değilim
:(
Hayır
Avrupa'daki yaşıtlarım ülke ülke gezebiliyorken ben şehir dışına çıkamıyorum.
:(
Memnunum. En azından Allah tan başkasına muhtaç gibi hissetmiyorum.
Bravo :)
Hayır değilim ama yükseltmek için uğraşmaya başladım.
Bravo :)
🙏🙏🙏
Memnunum insan empati yapamadığı hep kendine istediği zaman mutsuz olur
Haklısınız :)
Dediğiniz gibi insanların biraz da empati yapması gerekir. Biraz başlarını elleri arasına koyup düşünmeleri gerekir.
Evet bu dünyaya çivi çakmıyoruz bazı şeyler eksik olsa da olmasa da olur kafasında düşünmek daha rahat diğer türlü hırs hırs hırs insanlıktan çıkıyorlar çünkü dünyanın sonu yok en son model ayakkabının sonu yok
O hırs yüzünden insanoğlu yaşadığını gezegeni bile mahvediyor şuanda. Ve her saniye...
Evet basit yaşamlar gösterilmiyor bize hepsi uçuk yaşama tarzına sahip abuk suvuk insanları rol model alıyorlar kendilerine
Bill Gates, Elon Musk vb kişiler mesela...
Hayır benm söylediğim havadan para kazanıp bunları insanların gözüne sknalar
Şimdi daha iyi anladım. Maalesef o tür insanlar çok hemde çok.
Dglm tabiki. benim Dilan polattan ne eksiğim var da öyle bı hayat yasayamiyorum.
Engin Polat mı eksik 🤪🤪🤪😄
:)
Değilim. Muhtemelen ülkedekilerin büyük çoğunluğu da memnun değil
:(
Değilim çünkü hiçbir şey yapamıyorum kendim için.
:(
Yaşamak tan memnun musunuz ?
Tabi memnumun üstadım o da soru mu :) ?
Hiç memnun değilim hiç
:(
Avrupa da yasadigim icin mutluyum evet
Değilim
KPSS' için o yüzden eşek gibi çalışacam
Yaşam standartlarımız nedir?
Hayır
:(
Memnunum
Bravo! :)
Vallaha değilimm😅😅 illalAllah ettim
:)
Değilim
:(
Memnunum
bravo :)
Memnunum çok şükür
Bravo matmazel! :)
şükür diyelim
Bravo! :)
Çünkü kader mi yoksa hayat şartları mı bilemiyorum
Hiç değilim
:(