İnsanoğlu olarak nankörüz kendimde dahil hep daha iyisini istiyoruz çünkü daha iyi olan insanları gördüğümüz için ama ne diyelim halimize şükür Allah olmayanlara da versin
Aynı soruları bende sordum çok kez o zaman niye hikayeye başlandı neden hayal kuruldu neden sözler verildi ama insanoğlu biraz böyledir işte hissizleşip yoluna daha soğuk bir insan olarak yalnız başına devam ediyorsun