
Ailemle
Sevgilimle/eşimle
Arkadaşlarımla
Kendimle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

En çok kendimle vakit geçirmeyi seviyorum. Yalnız kalıp kafa dinlemeyi.
Kendimle vakit geçirmek ayrı bir güzel
Tabi öyle söylerim
Uuuu tenk yuu 😅
Cevap
7Cevap
Kendimle sadece

Aha bu herifle.
Kendimle. Başkaları ile olunca bir süre sonra başıma ağrı giriyor.
Kendimle bulmuşum fıstık gibi beni kim istemez beni jsjsjsj
Teşekkür
Kendimle. ( Zaten Allah her zaman yanımda. Yalnız başıma kaldığım zaman Allah oluyor.)
Ailemle de sevgilimle sevgilimin ailesiyle de ayrım yapamıyorum
Kendimle vakit geçirmeyi seviyorum 🙂
Canim Kendim
Kendimle ve doğayla
Hayatımdaki kişi ile, o yoksa kendimle
Çocuklarımla
Sevgilimle ve ailemle İzinli olduğum günler Gezeriz Bazen kamp yaparız Günü birlik seyahat yaparız
Canım kendimle jskdldllal
Tabikii canim kendimle
Kendimle.
çocuklarımla
ailemle
Kendimle
Evcil hayvanımla, kendimle sonra abimle.
Arkadaşımla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar