Kendim ile🥰
En cok kiminle ne ile vakit geçirmeyi seversiniz?
Kendim ile🥰
Maalesef kimse olmadığı için bende kendimle zaman geçirmeyi seviyorum :) çünkü insan yalnız kalınca aslında kendisi ile zaman geçirmesi ya da kendini düşünmesi için zaman kalıyor. bazen sessizliği dinlemek bazen hobiler ile ilgilenmek yani film izlemek veya dizi izlemek ya da şarkı dinelmek gibi insana iyi geliyor. genelde yalnız zaman geçiriyorum ve kahve içiyorum.
Super en iyisi.
Cevap
11Cevap
10 yıldır birlikte olduğum ama beni sadece arkadaşı olarak gören... Benim ilk aşkım olan Sude 🥺🚬🚬🚬
:((
boş ver olmuyorsa zorlama. Önüne bak. Hayat akip geciyor. Birine bu kadar omrunden vermene değmez.
Belliki senin arkadaşlığını seviyor. Sevseydi hissederdin.
Yorum yaptim
Vakitimi sadece evde sigara ve oyun oynamak için geçiririm
Boş geciriyorsun desene :))
Ee vaktimi harcayacak kadar değerli biri yok
Hiç biseyden tat tuz alamıyorum çok bunaldım
Niye
Bazen olur öyle şeyler.
Kafamı dağıtan ve avutan tek şey satranç
Güzel..
Kendimle birazdan dün gitmediğim yere giderek ist
Kendim varken mi? Kimsem yok zaten
İnternet❤️
Olmazsa olmaz tabi..
Ailemle. Sevgilimiz olmadığına göre
:))
Güzel gülüşün için teşekkür ederim :)
arabamla. seyahat favorim
senin?
Kendim ile :))
Yoo kitap okuyorum dil öğreniyorum. Sıkılınca videolar izliyorum. Yemek yapiyorum. Arabama binip, müziği acip istedigim yerlere gidiyorum. Aslinda cok seyler var. Bana bir ben lazimim. Yqni illaki birilerine ihtiyacim yok. Yalnızlığı seviyorum. Ama buda asosyal olduğum anlamına gelmez.
Tabiki sıkılınca ailem ya da arkadaslarimla vakit geçiriyorum.
Tabiki 4 yıldır sürüyorum
Citroen s4
Evet 2014 model gayet iyi
Bu Saatte uyumamış birisiyle
Sevgilimle
👍
Sevgilimle
👍
Kendim ile
Ayni düşünmüşuz
Tamam neguzel senin adına sevindim :))
Iyi misiniz siz :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?