• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bu sitedeki Türk olup Vatan, millet sevgisi olmayan dall*amalarla nasıl başediyorsunuz?

JaponnGulu
JaponnGulu Takip Et
Xper 6 Yaş: 125
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
04
Yapay Zekaya Sor
Her sorunun altında oluyorlar mutlaka. Ben gormekten iğreniyorum
Bu sitedeki Türk olup Vatan, millet sevgisi olmayan dall*amalarla nasıl başediyorsunuz?
Cevapla
Sevgi Soruları Site Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • DEADLY_666
    DEADLY_666 Takip Et
    Yoda Yaş: 125 , eic 98%
    +1 yıl

    Sözde bir çoğu vatan millet derler sadece bunlar ağız da kalır artık öyle bir vatan sevgisi kaldığını düşmüyorum Türklük kanında olur çakma milliyetçiliğe benzemez bunlar Türkten başka dostun yoktur diyenler birbirinin kuyusunu kazır olmuş başkaları bize yapmış çok mu birlik beraberlik nerde burayı örnek versem düşman olmuşlar nefret kusur olmuşlar düşeni hiç bir zaman kaldırmazlar kafasına bir tekme atıp giderler bunlar eskiden kalma şimdi herkes kendine bakar olmuş

    0
    5 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      🥺🥺🥺

      Yorumla
    • DEADLY_666
      DEADLY_666
      +1 yıl

      Onun için siyaset konuları pek burada açılmaz çünkü herkesin siyaset anlayışı farkli olduğu için kaos çıkıyor ister istemez kimse kimseye saygı duyduğu yok zaten ne kadar Atatürk düşmanı burada var olduğunu gördüm cahile sohbeti derhal kesmek lazım yorumlar da belli ediyorlar kendilerini nasıl bir karakter sahibi olduklarını

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ben siyaset sormadim ki. Vatan sevgisinin siyasetle ilgisi ne? İsteyen istediğini destekler bununla ilgilenmiyorum. Vatan devlet iktidar bunlar çok baska konular.

      Yorumla
    • DEADLY_666
      DEADLY_666
      +1 yıl

      Siz galiba anlamadınız soruyu zaten o konular oraya kayıyor ister istemez onu kast ettim

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ben oraya hiç kaydirmadan bir soru sordum. Yani insanlar siyasilere olan siniri ile vatan düşmanı oluyorlar. Kanla kazanılan binlerce şehit kanı dökülen bu topraklardan nefret etmek bu kadar kolay olmamalı. Siyasilere kızabilir ama ne olursa olsun Vatanina düşman olmamalı bi insan yoksa Vatansız kalip tüm dünyaya oyuncak olur Allah korusun. Suriyeyi de mi görmüyorlar anlamıyorum

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Fazla kasma abla bu hükümet nefret ettirdi milleti. 60 yaş üstü tükendiğinde rayına oturacak. Ülkede nitelikli türk kalmadı sen ne diyorsun. Sıkma canını bu saatte derdin ne yükseldin

    1
    7 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ya Allah aşkına hukumet iktidar devlet vatan bambaşka konular. İktidar gelip geçicidir ben onu sormuyorum ister destek ver ister verme. Ben Vatan düşmanlarına şaşırıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çoğu hükümet kaynaklı. Merak etme vatana bişey olmaz dert etme o küçük beynine

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Niye hakaret ediyorsun? İşte böyle bi konuda bile düzgün bir şekilde tartışmıyosun bile. Sen daha öyle düşün suriye bile ders olmadı şu millete. 🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gereksiz duyar kasıyorsun. Hakaret değil bu sende bana sert yazmıştın az önce. Senin söylemenle kimse vatansever olmaz boşuna uğraşma kendin ol yeter

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ben sana sert çıkmadım yorumlari bi oku Allah aşkına ya sinirlenmemek elde değil. Duyar kasmıyorum üzülüyorum ülkem adına. 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Diğer sorunda bunda değil. Neyse sabah 5 olmuş senin derdine bak 😅
      Hadi uyuyalım. Milletin libidosu uyutmaz seninde vatan aşkın kabardı

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

20

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Umursamayarak.

    0
    0 Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    O ahmaklar yüzünden ülke bu halde ya. 1909 daki ihanetin laneti devam ediyor edecek te
    Bu zalim. Millete zerre acımam üzüldüğüm sokakta yaşayan zulme uğrayan hayvanlar ve doğa
    İnsana zerre merhametim kalmadı 😡🤮

    0
    0 Yorumla
  • Advertiser
    Advertiser Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 64%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 723 cevap paylaştı.

    Onlar benimle başedemiyor. Zira denk geldigimde ifadelerini aliyorum ve devaminda beni engelleyerek kacmaya calisiyorlar. Kaşınan varsa bu cevabimın altında belirebilir.

    0
    3 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Yorumlara dolmuslar

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Onlar gizli ve tatlı su Türk'ü olur genellikle. Türklük ile mevcut devlet yonetimini ayiramayan idiotlar. Acik profili ile erkeklik yapana denk gelemezsin emin ol.

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Evet ve hayret ediyorum

      Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
    • + Birinin bu saydıklarını sevmediğini hangi yollarla anlıyorsun? Sayar mısın?
    0
    1 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Açıkça söylüyorlar

      Yorumla
  • ЮгеЯВ
    ЮгеЯВ Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 98%
    +1 yıl

    Kimlerin tohumları olduklarını gösteriyorlar sıkıntı yok

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    onları yok sayıyorum zira değmezler onlarla başetmeye

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olabilir sanane çok iyi ülke miyiz çok iyi toplumumuz mu var?

    0
    3 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      İste bu kadar sığ düşünecek kadar aptalsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aptal ve kör olan sensin verdiğin cevaptan belli

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ya sen şuanki duruma bakarak bunu söyleyemezsin. Çok iyi bir ülke miyiz ne ya? Bunu değiştirmek için ne yaptın sen? İlla bilimsel çalışma vs olmasina gerek yok. Hepimiz Vatan millet sevgisi içinde olsak zaten bu halde olmayız. Kanla canla kazanilan bu topraklara düşman olmak bu kadar kolay mı sence? Devlet iktidar vatan millet konularinin ayrimini iyi yap

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Artık ortada ne sevilecek bir vatan var ne de bir millet.

    0
    0 Yorumla
  • вεzgιηвιяι17
    вεzgιηвιяι17 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Vatan sevgisi içte olan bişey bişey diyemem. Cogu sözüm ona vatan sevdalısı daha türk tarihi hakkında basit şeyleri bile bilmiyo

    0
    4 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Evet en kötüsü de o cahillik🥺 zaten bu yüzden bu haldeyiz ya

      Yorumla
    • вεzgιηвιяι17
      вεzgιηвιяι17
      +1 yıl

      Abi sen vatancilik milletcilik oynuyosun enflasyon, yolsuzluk, kurlar uçmuş ülkene kendi ülkesine hayrı olmayan vatan hainleri dolmuş vatandaşlık almış Sen hala vatan sevdalısiym diye dolaşıyosun olmadık insanları savunuyosun saçmalık Böyle seviyosan sevme bu vatanı

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ben insanları savunmuyorum hala ne söylemeye çalıştığımı anlamıyorsunuz. Vatan baska insan baska devlet baska iktidar baskadir. Ne diyim ne desem bos anlamamaya yemin etmis gibisiniz iyi geceler

      Yorumla
    • вεzgιηвιяι17
      вεzgιηвιяι17
      +1 yıl

      Soğutuyolar 20 yıldır herşeyden

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Abi ne alaka bir gidin işinize. Türküm ha ama sevmiyorum abi bak severdim ama o sevgi bitti bende bu ülkeye sevgi falan kalmadı. Kusura bakmayın ama milletten de ülkeden de bıktım.

    0
    18 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      İyide Vatan sevgisi daha başka. Senin dedelerinin kan ile kazandığı ülkeni sevmemek ne? Millete kızabilirsin, iktidara kızabilirsin ama ne olursa olsun Vatanına düşman olmamalı insan. Savaştan kacan suriyeliden farkı olmaz yoksa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kusura bakmayın ülkeyi falan da umursayan yok. Kan ile kazandıkları ülkenin topraklarını 2-3 tane uçağa sattılarsa benden sevgi falan da beklemeyin. İktidarı da muhalefeti de hiçbirini sevmiyorum ha öyle de dersen. Zaten ohh suriyeliler de artıyor miss. Bir zaman sonra bizi geçince bunlar o zaman da her şey çok güzel olur

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      @japonngulu bu arkadas tatli su Türk'ü. Şu boşvermisligi bir gazi ya da sehit yakininin gozlerine bakarak yapabilir mi sence? Bu ulkenin iktidari ya da muhalefeti degisir. Ama bu ulke icin canlarini verenleri bu kadar cabuk unutmak kansizliktir!

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Bu kadar cahil bi yorum görmedim. Tam diyorum biraz farkındalık var ama yok hala düşünmeden konuşuyor. Kardeşim iktidar gelip geçicidir. Ben sana siyasi birsey soramam Vatan bu demek değil. Allah aşkına Atatürk siz gibi düşünseydi kurtarabilir miydi ülkeyi? Azıcık Vatan sevginiz olsa zaten bu hale gelmeyecegiz ben anlamıyorum insanlari Vatan, devlet, iktidar, millet kavramlarini ayiramiyorsunuz. Azıcık kitap okuyun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben milletten de bıktım abi siz ne düşünürseniz düşünün. Sürünseler de umurumda değil ne olursa umurumda değil artık. Olaya siyasi mi derseniz nasıl bakarsanız bakın. Ben bu ülkedeki zihniyetsizlerden bıktım. İktidar değişsin veya değişmesin zihniyet değişmediği sürece boş. Ben gerçekten Atatürk e sonuna kadar saygı duyan ve seven biriyim ama bu milletten bir cacık olmaz bu da bir gerçek. Bu saatten sonra da yaşarsınız 20 milyon mülteci ile ohh misss. Ben muhalefet için de aynısını diyorum ikisinin de Allah... Neyse sinirlenmiycem ben artık bıktım bu konulardan. Siz okuyun kitap okuyun. Gerçekleri göremedikten sonra istersen bir kütüphaneyi okusan da boşşş.

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ben anlıyorum sizi sinirlisiniz ama bütün herkesi bir tutup bütün millete düşman olmanız çok yanlış. Gerçekleri gördüğüme emin olabilirsiniz. Ama bundan dolayı Türklüğe veya Vatanıma düşman olmam onun yerine farkındalık için sonuna kadar çabalarım. Atatürk zamanında da millet açısından daha kötüydü durum o vazgeçmedi cehaletle savaştı. Siyaseti bosverin Vatan Millet sevginizi kaybetmeyin yoksa savaştan kaçtığı için vatansız kalmış bi suriyeliden farkiniz kalmaz iyi geceler

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Ataturk savastigi donemlerde Şu an ki donemden daha rahat mi bir donemde yasiyordu zannediyorsun? Ataturke saygim var demek laf ile olmaz. Atatürk senin gibi dusunseydi 50 kere bu ulkenin disinda yasayacak guce sahipti. Gercekleri gordugunu zanneden ve Formula1 yarisinda hep 1. Yi tutan bir kisiliksin resmen. Ulkemiz Şu an 1. Sirada degil sen git 1. Seviyede gördüğün ulkeleri guzelle.

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Advertiser 👏🏻👏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Advertiser Abi napalım heh savaş mı çıkartalım? Ne edelim? Her gün öyle böyle zam gelmiyor mesela noluyor? Ul*n aynısı Fransa'da veya bir Avrupa ülkesinde olsa iktidarı falan geç ülke kalmazdı. İsyan çıkardı ama biz napıyoruz çok şükür buna da şükür. Ekmek 10 lira olmadı buna da şükür gibi gibi... Zaten ekmek yiye yiye bu halkta düşünme kabiliyeti de kalmadı. Ekmekten başka da yiyecekleri bir şey yok. İnan bana bir şeyler değişse bile bunun için en az 20 yıl var. Ayrıca birinci sıra falan saçma sapan şeyler yazmışsın orada. Ben birinci olalım da demiyorum. İnsan muamelesi istiyorum bu ülkede. Benim ülkemde mülteci daha rahat yaşıyorsa kusura bakmayın ama benim bu ülkeye karşı sevgim falan da kalamaz. Benim ülkemde mülteciler gelip kadınlara falan sarkıp çalışmadan sahilde fink atıyorsa benim sevgim falan olamaz.

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Sen mevcut ulke ve yonetim ile Türklügü karistiriyorsun. Ben dindar biri degilim ve hicbir konuyu insallaha masallaha birakmam. Cevremde kim var ise gerekirse orgutler beraber hareket etmeye calisirim. Sen bu konuda hic kendini elestirdin mi? Neler yaptın mesela bireysel olarak? Kendince bilincsiz gordugun insanlara 1 kisi dahi olsa bilinclendirmek icin caba sarfettin mi? Ben etrafimda kim varsa kendimi bildim bileli bana biraz sayginiz varsa cocugunuz oldugunda Türk iseniz ismini Türk ismi koyun diye baskilar yapiyorum. Her devletin sorunlu ve ferah donemleri var. Henuz 100 yillik bir devletiz. Bireysel olarak elimizden birsey gelmez diyerek pes ediyorsan sende zaten Türklük bilinci yoktur. Ben covid doneminde cevreme ve sosyal medya hesaplarimdan aşı olmayın bu mrna asilarinin covidle ilgisi yok diye kendimi yirttim. 5 kisi dahi dinlediyse ne mutlu bana. Pes edip kenara cekildiysen elestirmeyede hakkin yok bunun farkinda misin?

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Daha iyi açıklanamazdı. Tek katılmadığım nokta bunun dinle de ilgisi yok. Ben dindar biriyim ve hem duamı ederim ki Allah bizi Vatansızlıkla sınamasın. Hemde hala pes etmedim ülkem daha iyi bir duruma gelir mi diye çabalıyorum. Sevmediğim bir güruh var diye Türklük ten nefret etmiyorum devleti iktidarı vatanı milleti ayırabiliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Advertiser Ohooo işte sen olaylardan aşırı uzaksın be. Ha bu siyasete girecek ama malum zatın mehdi olduğunu düşünen zihniyetler bile var bu ülkede ve bu zihniyetlere ben az buz dil dökmedim. Ha diyeceksin bu siyaset aşı konusunda da ben dedim elimden geleni yaptım ha ne değişti elbet değişti ama sen olaydan uzaksın. Ben şunu diyorum kusura bakmayın ama bu kadar şey olmasına rağmen halan mutluyum iyiyiz veya çok şükür diyen insanlardan ben bir şey beklemem. Bak anlatamıyorum benim bu ülkenin insanına genel olarak sevgim kalmadı. Açık ve net öyle durum. Ha bu yüzden de ülkeye olan sevgim azaldı. Zihniyeti bozuk bir milletiz abi ne diyeyim. Ha ileride de net bir savaş çıkacak bu bir gerçek ve bundan dolayı ölecek olan her Türk kardeşim için üzgünüm. Ben denedim ama başaramadım diyebileceğim en azından. İnan bana ben zaten şu yaşıma kadar elimden geleni fazlasını yaptım zaten siyaseti de umursamıyorum artık saldım zaten. Ne olduysa bak şu ara inan bilmiyorum. Ha zam haberleri ise elbet çıkıyor karşıma ne yaparsak yapalım. Ben bu zihniyetten ve bu zihniyeti savunanlardan bıktım ve bu beni ülkeden soğuttu olan da bu

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      @japonngulu inancin ile ilgili bir yorum yapmam ama Türk isen Türk ismi kullanmalisin cocuklarin oldugunda. Zira ben Atilla, Alparslan ve Mete ismini kullanan bir Arap gormedim. Inanabilirsin ama Türk isek Türk isimlerini kullanmalıyız. Inancina bir sey demiyorum ama Araplaşmamaliyız. Lutfen buna da ozen gosterin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Advertiser Benim size anlatamadığım ülkenin %80 e yakını bu zihniyette ve ben yoruldum. Ha bu arada artık milliyetçi falan da değilim gördüm ben yeterince sözde milliyetçileri. Herhangi bir ideolojiyi de partiyi de savunmuyorum hepsi aynı kapıya çıkıyor

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Uzak derken? Ben 10 yildir tepki vermek icin oy dahi vermiyorum. İktidar ya da muhalefetin danışıklı dövüş icinde oldugumu herkese tek tek anlatiyorum. Kilictaroglu nu oraya Erdoganin oturttuguna eminim. Son secimde ilk tur icin Sinan Ogan lehine kendimi yirttim. 2. Tur da sadece zafer partisini destekledim. Ama sizin gibiler Erdoganin karsisinda en guclu KK diyerek onu desteklediniz. Aslinda Erdoganin ekmegine yag surdunuz. Bu sebeple elimden geleni yaptim derken 2 kere düşün. Iktidar ya da muhalefet komple degismeli. Bunun icin sokakta tepkiler sandikta tepkisizlik vermeliyiz. Bunun icin ne yaptin mesela? Elinden gelenler neydi neler yapmistin? Nickimden de anlasilacagi uzere reklamciyim ben. Sen konuya cok uzaksin derken iki defa dusun. Yaptiklarimin ceyregini yaptiysan seni ayakta alkislarim!

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Senin yorgun ve bitkin oldugunun farkindayim. Bu sebeple hicbir ugras vermeyeceksin cogunluk boyle diye. Ugrasin yok ise elestiriyede hakkin yok!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Advertiser Neyse aynı şeyleri söylemek istemiyorum yani bıktım ben her şeyden. Dediğim gibi haber bile izlemiyorum artık umurumda değil. Uğraş vermeyeceğim artık çünkü bir işe yaramayacağını biliyorum. Sen halan anlamıyorsun. Ben gidip bu adamı mehdi olarak gören bir zihniyete istersem 30 dakika anlatayım yine boş ki yaptım da ama değmiyor sadece elden giden zamanım oluyor. Şu yaşta az buz beyaz saçım yok yani cidden yeter ben bıraktım kısacası saldım her şeyi

      Yorumla
    • Advertiser
      Advertiser
      +1 yıl

      Ben seni anladim ve emin ol boyle dusunen büyükçe bir cogunlugun icindesin. Ben ve bebim gibi kişilerin istisna oldugunun bilincindeyim emin ol. Elini sallasan ya koyu Erdoganciya ya koyu Chp liye geliyor. Evet peygamber olarak gorenlerde var. En başta dedigim gibi dindar biri degilim ben. Kisinin en cok caninin yandigi yerden giriyorum konulara. Bak mesela agzina telefon sokulan cikar telefonunu diyen adam dahi 1000 oyum olsa Erdogana oy vermem artik diyor. Zor bir surecteyiz hem de cok zor. Ama mucadele biterse kaybedilir hersey. Hem bu iktidari hemde bu muhalefeti yok etmemiz gerekli. Ben yan mahallenin muhtarini dahi secemezken Turkiyede yasamayanlara oy kullanimini engellemek icin her platformda fikirlerimizi belirtmeliyiz. Güce tapanlar kendilerini gucsuz gordukce bu yoldan vazgeçerler. Garip gelecek ama gucluyu yıkmanın en dogru yolu daha iyi bir rakip yaratmamizdan geçiyor. Mevcut muhalefet aslinda muhalefet degil. ilk yikilmasi gereken hedef en guclu gorundugunu zanneden muhalefet olmalı. Inan bana ışık verecek ilk muhalefet yikacaktir mevcut iktidarı. Umarim icinde ki ışık yeniden parlar.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    türkiyede doğdular diye illa köpek olmak mı zorunda herkes muhammedin köpeği olmayı da reddediyoruz devletin köpeği olmayı da

    1
    2 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ne alaka ger* izekali

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Dinle alakalı bir şey demedim. Devlet ve iktidar ayrımını bile yapamayacak kadar acizsin. Bu topraklar için kan döken dedelerin mezarlarinda ters döndü

      Yorumla
  • HΔLIL_ƁΣΨ
    HΔLIL_ƁΣΨ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 76
    +1 yıl

    Türkiye'de olmaktan gurur duyuyorum
    30 kupona alınmadı bu vatan
    Binlerce kefensiz var yatan

    0
    0 Yorumla
  • RaistlinMajere_
    RaistlinMajere_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 671 cevap paylaştı.

    Suriyelilerden göremiyoruz ki.

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    savaşmıyorum
    bana ne onlardan

    0
    0 Yorumla
  • nostaljiask
    nostaljiask Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Onları hiç dallamiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Millet sevgisimi?

    0
    4 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Evet sevmediğin bir güruh var diye bütün Türklerden nefret edemezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ülkede adam akıllı Max 10 milyon kişi vardır herhalde geri kalanların pislikten farkı yok ülkenin çoğu boş beleş bktan insanlar sevmiyorum ben bu milleti erkeği ayrı şey kızı ayrı şey

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Kendi çevrene bakarak yorum yapma. Bir suru insan gördüm hepsi ayni fikirde. Neyse iyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hanımefendi kendi çevreme bakmıyorum açın gözünüzü bakın etrafa ülke o, rus, bu kaynıyor

      Yorumla
  • Locknum
    Locknum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dini sohbetler sitesine git teyze

    0
    2 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ne alaka canım

      Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Ger*iz*ekali

      Yorumla
  • Geldimsimdigidiyom
    Geldimsimdigidiyom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110
    +1 yıl

    Senin nick de çok manidar

    0
    1 Yorumla
    • JaponnGulu
      JaponnGulu
      +1 yıl

      Knk çiçek ismi benimki Japonya ile alakasi yok

      Yorumla
  • Pıtıksavar
    Pıtıksavar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Vatani niye sevmek gerekiyo ki

    0
    0 Yorumla
  • Adartmnskc
    Adartmnskc Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.

    Bizde öyle

    0
    0 Yorumla
  • drhakannnnn
    drhakannnnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne diyorsun Sen şasarat kadın

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı.

    Umursamıyorum.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bu sitedeki Türk olup Vatan, millet sevgisi olmayan dall*amalarla nasıl başediyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye Cumhuriyeti'n de yaşayan azınlıklara baķış açınız nedir? 8 cevap verildi
Türk olup k#rdistanci nasıl oluyor? 7 cevap verildi
Vatan ne Türkiye'dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ? 7 cevap verildi
Sarma sevmeyen Türk olur mu? 10 cevap verildi
Türk-Arap düşmanlığı kime yarar? 12 cevap verildi
Anadolu aöf okuyanlar? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨