Atatürk’ü sevmiyorum diyenlerden nefret ediyorum haksız mıyım?

Atatürk’ün nasıl biri olduğu konusunda hiç şüphe yok ki herkesin fikri vardır. Ama çoğu kişi onun hayatını fikirlerini ilkelerini okumadan araştırmadan yanılgıya kapılmaktadır.. Askeri kariyeri, vatan toprağı İçin verdiği emekler büyük başarılar, cumhuriyeti ilan etmesi başarılı siyasi kariyeri, yaptığı devrimler ve ilkeler aynı zamanda ülkeyi daha ileri daha aydınlık yarınlara götürmek için izlediği politikalar, ülkesi için gerektiğinde her şeyi yapan yoluna çıkan herkese gücünü gösteren, sürekli eşitliği ve demokrasiyi savunan, ileri görüşlü, her zaman şık giyinen, hayran olunacak takdir edilecek bir insan.. Uçurum kenarında yıkık bir ülkeyi yeniden ayağa kaldıran Türkiye Cumhuriyetinin kurucusudur.. Atatürk asla batı hayranı olmamıştır sadece batıyla aynı düzeye gelebilmek ilerleyebilmek ve gelişmek için ilerlememiz için adımlar atmıştır ve birçok dil bilmektedir.. Cumhuriyet, demokrasi, eşitlik, bilim, sanat, kadın hakları birçok konuya önem vermiştir.. Ülkenin gelişmesi ilerlemesi için çok şey yapmıştır.. Atatürk’ün kişisel hayatı kimseyi ilgilendirmez.. Atatürk bu topraklar İçin çok şey yapmış gerçekten değerli saygı sevgi duyulması gereken bir insandır.. Atatürk’ün hayatını okumadan veya sadece uydurma safsata bilgilerle Atatürk’ü sevmemek, saygı duymamak diye bir şey olamaz amaçları nedir bu tür insanların sizce?

Atatürk’ü sevmiyorum diyenlerden nefret ediyorum haksız mıyım?
Cevapla