Arkadaşım çıkarcı, ben de konuşmayı kestim. Haksız mıyım?

4-5 senedir tanıdığım çok yakın bir arkadaşım doğum günümü 1 kez bile kutlamadı onun doğum gününde ozamanlar liseliydik ben pastaneden ufak bir pasta almıştım sonrasında benim doğum günümde hiç bir şey ne yaptığını ne dediğini duymadım görmedim ya bana hediye felan alsin demiyorum bundan 2 sene öncede evinde doğum gününü kutlamış aynı semtte oturuyoruz beni çağırmadı bile üstelik okulda en yakın olan bendim bütün diğer konuştuğu arkadaşlarını çağırmıştı beni illa çağırsın demiyorum zaten bilmiyordum bile fotoğraflarını instada gördüm hiç konusunu dahi açmadım çok birisinden birşeyler koparmayı seviyor bir ara borç verdim borcumu zor aldım bir ara dışarda kahvaltı ettik tamam dedi elini cebine bile atmadı bide utanmadan benim harçligimla marketten aldığım şeyleri yedi cimri birisi değilim bakın söylemek istediğim şey ben esek mıyım neden yamyamcilik yapiyorsun kızın tekiyle alay ediyor arkasından konuşuyor yüzüne gülüyor bu son noktaydı zaten sevgilisi var sevgilisi herşeyi alıyor yok bile demiyor azıcık gurur olur

Arkadaşım çıkarcı, ben de konuşmayı kestim. Haksız mıyım?
Cevapla