Konuştuğum biri vardı ama beni çok kırdı sizce bitti mi?

Konuştuğum biri vardı ama beni çok kırdı sizce bitti mi?

Konuştuğum biri vardı ama beni çok kırdı sizce bitti mi?

Konuştuğum biri vardı ama beni çok kırdı sizce bitti mi?

Bu hafta buluşacaktık , sizce bitti mi yoksa daayanamayıp yazar mı çok kırıldım ve bahane mi etmiş sizce?😞😭😭😭😭😭



Konuştuğum biri vardı ama beni çok kırdı sizce bitti mi?
Cevapla