Kafam çok karışık birinden hoşlandım diye ben çocuk doguramiycam bak diyemem ki 😂 iş evliliğe doğru gitse bu sefer de e şimdiye kadar neden bekledin falan derse nolacak
Sağlık probleminden dolayı olmayacak çocuk
Kafam çok karışık birinden hoşlandım diye ben çocuk doguramiycam bak diyemem ki 😂 iş evliliğe doğru gitse bu sefer de e şimdiye kadar neden bekledin falan derse nolacak
Sağlık probleminden dolayı olmayacak çocuk
Kötü bir şey değil sonuçta bu elinde olan bir şey değil, ben doğum yapamam demen daha doğru olur. Aynı problem bende de var ve maalesef ki doğum yapamayacağımı söylüyorlar. Evlat edinebilirsiniz eğer evleneceğin kişi de çocuk çok istiyorsa
Anne ve baba sevgisine ihtiyacı olan bir sürü çocuk var.
Yani şimdi eğer ilişki daha çok yeniyse biraz absürt kaçabilir ama böyle dertlestiginiz bir ortam olduğunda söyleyebilirsin. Sonuçta bu senin bir problemin evli olmadığınız sürece bana niye şimdi söylüyorsun deme hakki yok. Eğer sana çok değer veriyorsa zaten bırakmaz seni
Tamamda bu konu hakkında herkesin yorum yapaması mantıklı değil bence destek al bir bilenden ama beklemen gerektiğini düşüyorum çünkü ciddi bir ilişki olursa bunu söyle.
Cevap
19Cevap
şimdi söylesen saçma olur hoşlanma aşamasındasiniz çünkü ilerisi var mı yok mu bilemeyiz
biraz bekle sevgili olduğunuzda biraz ilerlerse bu çocuğun ciddi olduğunu anlarsan ( sonuçta herkese anlatma bu özel durumu) ciddiliğinden emin olursan anlat de ki bak sağlık durumundan dolayı şöyle böyle
anlayış gösterirse gerçekten seviyor demektir ( sonuçta çocuk için evlenilmez sadece) göstermezse de canın sağ olsun de önüne bak
herkesin bir sınanma şekli vardır hayatta seninki de çocukmus
yine ümidini kesme evlenince tıp çok ilerlerdi her türlü yöntemi deneyin bir bakmışsın olmuş
yine de olmazsa da gidip kimsesiz çocuklardan birini sahiplenebilirsiniz
her şey gönlünce olsun
Ciddi bir yola gireceğin veya düşündüğün kişiyse hiç bir şey saklanmamali. Kimsenin hayatı ile oynamaya gerek yok
Saklamam zaten zamani kestiremiyorum sadece
Karsindakinden eminsen direkt en baştan söyle. Ne isen onu söyle. Seni öyle kabul ediyorsa etsin yoksa zaman kaybı
şu an erken söyleme, sevgililik aşamasına gelince konu konuyu açarsa söylersin , çok mühim bir konuymuş gibi büyüterek söyleme ama. Tavsiyem
Hastalığın neyse ondan bahsediliyorsa ondan bahset sonra durumu anlat. Tabi sohbetiniz olursa :D
İstemediğin icin mi yoksa rahatsızlıktan dolayı mi cocuk olmuyor
Sağlık probleminden dolayı
Bence direk söyle bilmesi en mantıklısı
Sohbet esnasında sıkıştır. O anlayacağını anlar.
Ciddi iş ciddiye binerse söyle. Şimdiden söylemene gerek yol
Pat diye değil de böyle oturup konustugunuz bir zaman söyleyebilirsin
İş ciddiye bindiğinde söylersin veya gelecekten konuştuğunuzda laf arasında söylersin
Hayırlısı de kardeşim kendini üzme , ileri de evlenince bebek evlatlık alabilirsin şartların müsaitse/olursa
Yok üzülmüyorum zaten 😄 sence ne zaman söylemem lazım
Karşı taraf sana aşık olmadan özgür iradesiyle karar verebiliceği zaman da söylemen adil olur
Bence güzel bir ortamda iyi bir dille söyleyebilirsin. Ama tabii ki bunlar biraz da karşındakiyle ilgili. Eğer saygılı ve iyi bir beyefendiyse kabul eder zaten. Ama değilse ve kötü bir tepki vereceğini hissettiriyor da gitmesine izin verilmeli.
Bunu güzel bir dille değilde direkt apaçık demeli
Sohbet ettiğinizde konuyu: çocuğa, doğurma işine getir sonra biliyor musun benimde böyle böyle bir olayım var diye anlatırsin sanki öylesine söylüyornuzuzn gibi iş evliliğe gitmeden bilsin ki ona göre her şey netlessin sonra üzülürsunuz
Evlilikle ilgili hayaller kurulurken işte hayvansever biriyseniz kedi köpek çocuklarımız da olur dersin o da normal çocuktan bahsettiğinde durumu açıklarsın güzelce
Yazık adama, söylemelisin biran önce erkekler çocuk ister
eğer sana aşık olurken bunun gibi şeyleri önemsiyorsa bence iliskini devam ettirme ayrıca söylemek için de birazcık ilişkinin ilerlemesini bekle
Evlilik konularıyla ilgili konuşulduğu zaman söyle pat diye
direkt konuya atla sana bir sey soylemem lazim diye
Böyle bişeyi nerden anladın kendinde yani çocuğunun olmayacağıbı
Peki sana bir soru soracam
Tamam
Senin böyle bir sorunun olmadığını düşün. Ama karşındaki kişinin var. Bunu sana ne zaman söylemesi daha iyi olur bir düşün
Yine karar veremedim çünkü baştan dese ne alaka çocuğu niye karıştırdı derim sonradan dese ben çocuk istemediğim için sıkıntı olmaz ama karşımdaki çocuk istiyorsa şey demez mi sen de kendine bağlayana kadar niye demedin
Peki doğuştan mı bir kaza sonrasını oldu
Doğuştan
Valla ben düz insanım bu durumlarda daha ilk tanıma evresinde söylerim
Seni seviyorsa olduğun gibi kabul edecektir
İş flörtten sevgililiğe doğru dönerse söylersin
Hemen bir an önce git ve söyle
Direkt soyliyeceksin tabii
İlk fırsatta söylemelisin :/
En erken şekilde söylemek lazim
Baştan söylemen gerekli bence
Baştan şöyle herşeyi kabul eden gelsin
Tanıyın edin samimiyet oluşunca söyle
Doğurtur doktorlar tıp ilerledi
İlişkinin bir adı konulduğu zaman
Neden doğuramıyacaksın belki yardımcı olabilirim
baştan söylemelisin
Çocuk doğurmayacan mı doğuramayacan mı
Şimdiden
Baştan söyle
Hemen söyle
şu an söyle
En başta söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?