Polisliğe başvurayım dedim o da olmadı. Ailem artık yük olarak görüyor, çok üzülüyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar şu an aklımı kaybetme seviyesine geldim Bu yaşıma kadar hep hayatımda iyi insan olmak için elimden geleni yaptım hep mücadele ettim hiç pes etmedim Zor şartlarda okulumu okudum bitirdim 4 yıldır sınavlara gece gündüz çalışıyorum olmuyor Dur Polisliğe başvuraym dedim 4 yıldır koşmadığım park cadde kalmadı o da olmuyor Dur bari birini bulup evleneyim dedim o da olmuyor E aile desen bir süre sonra onlarda artık seni yük olarak görüyor 28 yaşındayım ve tüm kapılar yüzüme kapanmış Ne yapacağımı bilmiyorum Delirmeme çok az kaldı

Polisliğe başvurayım dedim o da olmadı. Ailem artık yük olarak görüyor, çok üzülüyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla