Kimsesiz bir çocuğu birzda olsa mutlu etmek için ne yapmalıyım😔?

Bu sabah babasının vefat ettiği, annesinin de terk ettiği bir kız çocuğuyla tanıştım babaannesi ve dedesi ile yaşıyor annesi bırakıp gideli iki ay olmuş iki aydır kuzum benim üzüntüden olsa sürekli hastalanıyormuş bu kız çocuğuyla ilgilenmek mutlu etmek iyileştirmek istiyorum 😔 ona nasıl yardımcı olabilirim? Nasıl birazcık da olsa mutlu edebilirim?

Kimsesiz bir çocuğu birzda olsa mutlu etmek için ne yapmalıyım😔?

Şöyle küçük bir bebek var elimde şimdilik biraz oynasın 🤦🏻‍♀️ ne yapmalıyım parka götüreyim mi biraz? O çocuk mutlu olup iyileşene kadar elimden ne geliyorsa yapmak istemiyorum güzel fikirler veri lütfen..

Kimsesiz bir çocuğu birzda olsa mutlu etmek için ne yapmalıyım😔?
Cevapla