Annemle kavga ettik ve haklıymışım gibi hissediyorum. Ne dersiniz?

annemle durduk yerde oturup konuşurken bana yavaş ama acıtacak biçimde tokat attı ona normal bir şekilde bu durumdan hoşlanmadığımı anlattım tamam tamam süs diye beni kesti daha sonrasında yine ben konuşurken kollarıma elinin tersiyle vurdu bende anne diyerek kollarını tutup tekrar bu durumdan hoşlanmadığımı söyledim o yine aynı şekilde bana vurdu en sonunda sinir patlamasıyla dizine vurdum ama açıtmayacağına eminim yani çünkü kemiğe geldi sen bana nasıl vurursun diye benimle tartışıp yine vurmaya başladı günlük hayatımda çok sakın bir insanım ama sözle defalarca kez uyarmama rağmen kendimi karşımdaki kişiye anlatamayınca delirecek gibi oluyorum en sonunda yine ona zarar vermeden kendime vurdum o sinirle sen kendine nasıl vurursun diye tartıştı bu defa benimle gerçekten sinir krizinin ucundan dönmüş gibi hissediyorum kendisine anlatmaya çalıştığım durumda şu borsaya para yatırmış gelip gidip tüm gün onu kontrol ediyor çok bir para değil 3k falan tüm gün borsa yorumlarına bakıyor ona bunun sağlıklı olmadığını tüm gün bakmasının hiç bir faydası olmadığını açıklamaya çalıştım ama sonuç bunoldu ben bu durumda annemle nasıl düzgün iletişime geçebilirim çünkü bezdim artık bu durumdan

Annemle kavga ettik ve haklıymışım gibi hissediyorum. Ne dersiniz?
Cevapla