AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
refleksleri biraz gelişmiş canlılar olsa kadınlar..
bizden çok dikkatliler ve detaycılar..
Ama refleks denilen kavram olmadığı için, Erkekler..
tabiki erkekler...
ama bu arada şunu belirtmekte fayda var: kadınlar kaza yapmaz ; kaza yapılmasına sebep olur :)))
Şu soruyu hakkaten mantıkla cevap veren kaç kişi kadın cevabını verir ki? 9 senedir trafikteyim, kadınlardan çektiğimi bir ben bir Allah bilir.
çok az kadın iyi araba kullanıyor erkekler iyi genellikle. iyi araba kullanan kadın çekiciliği diye bir şey var bence o yüzden
kurallari bilen herkes kisaca ama kadinlar bir adim daha onde erkeklerden kurallara uymak konusunda
Bir kadın olarak söylüyorum "Erkekler".
Ne zaman kendi cinsim den sürücü görsem bana az kala çarpıyor.
Bayanların iyi kullanamadığı aşikar, kime sorsan yüz gidemez sürekli kaza yaparlar arabayi hor kullanirlar araba satarken hep ozellikle bayandan diye satariz nedense :)
Tabikide erkekler. kadınlar donuk düz direk tuhaflar
bu bir gerçek erkekler doğasında var:) küçüklükten beri araba ile oynuyolar
Kabiliyet meselesi ama genelde erkekler daha iyi kullanır
kadınlarda da vardır iyi kullananlar ama genelde erkekler :)
Bayanlara oy vermiş 12 Erkek ajan veya sahte erkek profili var :)))
Erkekler, kadınlardan daha iyi araba kullanıyorlar..
Erkekler daha iyi fakat bazı kadınlarda iyi kullanıyor
Araba kullnma isinin cinsiyeti olmaz yetnk meselesi
abi kadınlar berbat pembe şeritli yol yapsınlar bizim yolumuza cıkmasınlar trafıgın anasını bellşiyorlar kadınlar
erkkekler tabıı bır kadın olarak araba kullnana bırı olarak kı ıyımdır :)
kadınlar gercekten cok kotuyuz bu konuda:)
Kesinlikle erkekler çünkü biz kadınlar erkeklere göre daha duygusal ve panik halindeyiz en ufak şeyde bile vicdan problemi edebiliriz **
Tabiki kadınlar. Daha dikkatli kullanyolar aşırı hız yapmyolar birilerine artistlik yapma amačlarıda yok :)
Cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama cidden bunu inanarak sormak ciddi saflıktır. standart bir erkek ne kadar çeşitli yemek bilip yapabilir bu soruda bununla doğru orantılı ve çok komik bir soru
kadın sürücü yoktur ALLAH'a emanet giden araba vardır..
Kadin sofor yoktur Allah a emanet giden araba vardir
Erkekler daha dikkatli ve soğukkanlıdır. Kadınlar panik yapar
Bayan oldugum halde erkekler daha iyi kullanıyor bence :)
erkekler ama bunun sebebi kesinlikle küçük yaşta erkeklerin arabaya ilgi duymasını sağlayan aileler
kucuk yasta ilgi duymak meselesi degil. arastirmasi yapilmis. uzun sure boyunca yapilan isler birsonraki nesle gen vasitasiyla aktarilir. erkekler mekanik olaylar ciktigindan beri hep bu isin icindeler bu yuzden erkeklere dogustan gelio bu kabiliyet
@cengizhan91 saçmalık ben makina müh okuyorum. Umarım ilerde kendi arabamı bile tasarlar yaparım. Ben harika araba kullanırım babam berbattır şoförü var zaten adamın
Bence bu kişiye göre değişiyor, cinsiyete göre değil..
Erkeği kızı yok araba kullanma tecrübene, kavrayabilmene baglı..
Köpek bile anlamışsa zaten kız olarak erkekler daha iyi kullanır tabikide :)
Tabiki kadınlawq:DAfşav... yazamadım ya yalan söyleyemiyorum da :)
iyiden kastımız kazasız belasız ise, evet kadınlar çok daha iyi kullanır
Erkek tabiki.. 2 metrelik alanda arabayı takla attırabilen tek cins kadın sürücüdür bence :D
bu konuda cinsiyet ayrımı yapılamaz kişiden kişiye değişebilir bir kadın vardır ki erkeklerden iyidir ya da erkek vardır kadından iyi sürer
Bazı şöferler arabanın sırtında gider bazıları arabayı sırtında taşır. Bayanlar genelde araba sürmüyorda sanırsın vatanı kurtarıyor
kadınlar erkekleri, erkekler arabayı (gizli kullanıcı)
kadınlar bence çünkü trafik kurallarına uyuyorlar tek sorunları yavaş gitmeleri.
varsa kendine güvenen bayan arkaşlar buyursun çıkalım yollara :)
iki cinsde de acayip mallar mevcut yarışıyorlar bakalım kim kazanacak
Abi bir bayanla kapışmıştım hepsi olmasada bazıları gerçekten dolmşculardan farksız oluyor:)
Erkekler daha iyi kulaniyor ama kadinlarda kuralari daha fazla uyguluyor
Bunu yüzdelik orana vurursak hiç de öyle olmadığını anlayacaksın ;)
erkekler ama kadınlar da düzgün kullanıyor bazıları ben mesela :DDD
Erkekler, kadın şöförleri hep haberler de görüyoruz.
Bu konuda iddalıyım babamdan iyi araba kullanırım :d
Erkekler Ve cooook yakisiyor onlara kollarinda Saat olunca da asiri hos oluyor :))
erkekler şu yan verenler nasıl yapıyo anlamıyorum özellıkle :D
gosterim
Ehliyet sınavı için 30 saat ders alıp ikinci sınavda ehliyet alan bir kız için çokta zor olmadı cevap vermek :)
Soruna saygı duyarım ama sorulacak bir soru değil ama cevap vermek gerekirse erkekler tabi bazı baysnlarda cok güzel kullaniyo /den 1 ama :-D
Valla elleri olmayıp ayağıyla kullanan erkek gordum pekisen boyle bir kadın gordunmu
hayır görmedim
Erkekler tabisi bayanlar denemeye bile çalışmasın iyi kullanan görmedim bayanlarda
Bence kadınlar iyi kullanmak demek risk almamak demek
Bizim burada bir kadin var kamyon kulaniyo erkeklere taş çikartir
Fiziksel Yeteneklerde KAbul etmek gerekir ki Erkekler önde...
yola konsantre olmasını bilen
dikkatini yoğunlaştırmasını bilen
ki erkekler bu işi iyi yapıyor
erkekler daha iyi kullanır kadınlar biras ötlek oluyolar :Dd:D:dD:Dd
kadınlarda panik çok oldugu ıcın rısk fazla oluyor.
Kadin erkek fark etmiyor da hani şu arabaların far ayarını yaptırın sonra kısa uzun ayarını düzgün yaptırın
Bilemedim şimdi çooook zor bir soru. Heleki her arabanın koltuğunda bayan varsa (!)
Sorusu bile sorulmaz diyecem ama benim direksiyon hocam bayandı :) Tabi istisnalar kaideyi bozmaz :D
Bayan sürücü yoktur; Allah'a emanet giden araba vardır. :)
bayan sürücülerin arabayı bir kullanısı var artık bişey diyemiyorum :)))
kadınlar kadar pısırık korkak cesaretsiz uyuntu araba kullanan bir varlık daha yoktur. bu sabah daha birinin ağızını burnunu kıracaktım.