Evlendikten sonra asgari ücretle çalışacağınıza ev hanımı mı olmayı tercih edersiniz?

kötü meslek diye yapmaz ev hanımı mı olurdunuz? Yoksa önemli olan çalışmak ve kazanç diye düsünüp Part time da olsa çalışırmısınız?

Bahsettiğim nitelikli olmayan işler asgari ücretli garsonluk kasiyerlik tezgahtarlık ya da mağaza da çalışmak fırında çalışmak gibi vb. İşlerdir

Evlendikten sonra asgari ücretle çalışacağınıza ev hanımı mı olmayı tercih edersiniz?
Evlendikten sonra asgari ücretle çalışacağınıza ev hanımı mı olmayı tercih edersiniz?
Evlendikten sonra asgari ücretle çalışacağınıza ev hanımı mı olmayı tercih edersiniz?
Evet çalışırım
Hayır gerek yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Erkler bu konu hakkında ne düşünüyor diye merak ettiğim için kızlara özel yapmadım soruyu ama bu demek degilki ankette erkeklerde oy versin
Erkekler sadece yorum atsın yorumlarınızı merak ediyorum anket sadece kadınlar için koydum
Evlendikten sonra asgari ücretle çalışacağınıza ev hanımı mı olmayı tercih edersiniz?
Cevapla