Eşinizin çalışmasını mı yoksa ev hanımı olmasını mı isterdiniz?

Cidden çalışmaktan yoruldum artık evimde olmak istiyorum 26 yaşındayım ve 8 yıldır aralıklarla da olsa hep çalıştım, bu dönemde artık beyler hep çalışan bayan istiyor neden böyle neden ev hanımı istemiyor kimse beyler açıklayın bana ya deliricem artık :(
Eşinizin çalışmasını mı yoksa ev hanımı olmasını mı isterdiniz?
Cevapla