Babam sürekli "3 kız çocuğum var diye utanıyorum" diyor. Nasıl bir tepki vermeliyim?

Biz 3 kız kardeşiz ama babam sürekli oğlum olsaydı diyor ya da utaniyorum söylemeye diyor bugünde patronunun kızı gelmiş fabrikaya çok kibar çok güzelmiş bir su alabilir miyim lutfen demiş biz olsak yüzüne bile bakmazmisiz insanların kibirden. Ama yalan söylüyor hep aslında bizde annemde asla kötü bir şey yapmıyoruz para harcanmasin diye hepimiz evdeyiz ve babam sürekli böyle diyor. Hepimizin kalbi kiriliyor bıktık artık

Hayir yani anlamiyorum bir de diyor ki 3 kızım var diyince adamlar bana aciyo gibi bakip kendilerine nazar degmesin diye oğulları olduğunu soylemiyomus. Artik biktim ya

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar babam bugün sabah keşke kız olduğunuzu görünce yurda verseydim hepinizi dedi. Bazı insanlar ebeveyn olmamalı. Eşinizi iyi seçin lütfen
Babam sürekli "3 kız çocuğum var diye utanıyorum" diyor. Nasıl bir tepki vermeliyim?
Cevapla