Canım benim kafana takıp fazla üzlemeni istemem keşke baban bunları söylemese ama işte bazen insanların geliştiği ve yetiştiği çevre de çok önemli bir de işin içine cahillik girdi mi daha bir önemli çok affedersin bunu söyleyerek seni üzmeyi asla istemem fakat baban düşünmeden konuşuyor cahillik ediyor çünkü etrafında böyle insanlar var. Bizim de bir komşumuz vardı 5 kızı vardı eşi altıncıya hamileydi bir gün tutturmuş karsına diyor ki buda erkek olmazsa seni boşarım diyor benim babam da bunu duyuyor tabi babamın adama bir tepkisi var dı görmen lazım bizde 4 kız kardeşiz babam adama benim kızlarım Allah tarafından altın tepsiden sunulmuş birer pırlanta bana dedi beni cennete erkek değil kızlarım götürecek dedi ben kızlarımı başım üstünde taşır 4 kızımı 10 erkeğe değişmem dedi sende bırak cahillik etmeyi o 5 kıza kurban ol değer verip başın üstünde taşı erkek evlat diye ağlayacağına onlara güzel bir gelecek vermek için çabala onların dudaları ve sevgilerini kazan çocuğu veren de Allah alanda Allah senin ne haddine çocuk seçmek demişti canım babam 😌 yani demek istediğim etraf çevrede çok önemli umarım bir an önce babanız bu düşüncesinden vaz geçer neymiş erkek evlat soyun devamını getiriyormuş cahil bir soydan sa hiç olmasın daha iyi..
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim babamda bazen 3 kızı olduğunu bile söylemiyormuş gelip gülerek anlatıyor işte
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğun kız ya da erkek olması önemli değil Merhametli olsun ilk önce kendine ailesine çevresine ve ülkesine hayırlı bir birey olsun önemli olan budur Baban bir tık daha yaşlandıktan sonra söylediği her şeyden çok pişman olacak diye düşünüyorum Dua etsin bu üç kız kardeş kendisi yaşlandığı zaman da ona baksın hep öyle olur istenmeyen kişinin Allah eline düşürür yatsın kalksın dua etsin 3 tane kız çocuğu olduğu için
00 Yorumla
+1 yılBöyle erkek erkek diye ağlarlar günün birinde erkek belalı çıkar kıza muhtaç kalırlar kızının g*tünü yerler afedersin. Böyle diyenler cahiliye döneminde kalmış. Hiç üzme kendini. İnsan olan cinsiyete bakmaz insanlığa bakar.
01 Yorumla
Soran+1 yılO günler gelmeden babaliğını yapabilseydi keşke
Ya ne saçam şey. O zaman yapmasaymış. Bazı insanlar baba olmayı hak etmiyor. Kız çocuğu bereketir nurdur ya. Baba öldükten sonra ahirette azap çekince oğlunjn değil kızının duası onu o azaptan kurtarıyor biliyor musun. Kaldı ki İslam'da kız çocoğu ne kadar değerli.
02 Yorumla
Soran+1 yılBir de onu babama anlat... Daha bu sabah yine hakaret etti yurda vermek lazımmış bizi
- +1 yıl
Alla hala nasıl babanız var öyle ilginc
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Canım benim, kendini çok üzmeyip babanı böyle kabullenmeni istesem de keşke baban bu şekilde konuşmasa. Cinsiyeti erkeğin belirlediğini bilmiyor sanırım baban. Kızları olduğu için sevinmeli bile. Cehalet ataerkil toplumların gelişmemesinin ana sebebi. Kız çocuğu olduğun için kendini çokça sevmelisin öncelikle babanı değiştiremezsin. Ancak kendini ve özellikle kız çocuk doğurduğu için anneni defalarca manipüle ederek sizi mutsuz ediyordur. Sizin özgüveninize zarar vermesine zarar verdiyse de bunu çözmek için destek almanı önereceğim. kendi ayakların üzerinde duruyorsundur umarım, durmuyorsan da mutlaka dur. Babanın söyledikleri bir kulağından girip diğerinden çıksın.
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle haklısın artık hiçbir şeyi değiştiremeyiz ama yine de çok ağır laflar ediyor. Hepimiz hem çalışıp hem okuyoruz Allah'a şükürler olsun ki. Zaten annem de çok üzülüyor onu da dedem çok erken yaşta evlendirmis hem çok pişman hem de çok üzgün evin içi çok değişik
+1 yılBiz 2 kızız annem bana hamileyken babam sürekli tatlı yedirmis bu bari erkek olsun diye yıllarca 3. Cocuk icin baskıladı annemi birde oğlumuz olsun diye bu sözler onun icin normal olsada biz erkek olmadığımiz icin kendimizi ezdik içten içe yillar sonra benim kızım olacağını öğrenince eşime.. kız güzeldir evlatların hasıdir simdi oglum olsa nerde oldugunu bile bilmezdim ama kizlar hep babalarinin dizinin dibindedir merhametli olurlar kızınız olacagina ben sevindim demişti sonra 23 yıllık eziklik tahtan inmisti
12 Yorumla
Soran+1 yılSonuçta kalbiniz kırıldı daha bu sabah keşke yurda verseydim sizi dedi
- +1 yıl
Yanlarında yaşarken hic ait hissedemedim kendimi yuvam burası diyemedim o duyguyu öyle çaldılar ki sonra o hissin varlığına hic inanamadm çok şey eksilttiler benden senden ricam güçlü dur söylediği sözleri kafana takma duymamaya çalış az iletisim kur gerekiyosa elbet birgün oda anlayacak söylediklerini
Baban
30 Yorumla
+1 yılBabanın mantığı vicdani cahiliye döneminde kalmış güzelim hic o guzel canını sıkma Rabbim er ya da geç ona da o isteğinin utancını yaşatır
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah utanır
- +1 yıl
Bu adamın soyu kurumaliydi arkadas (lafim kesinlikle size değil)
Gizli Üye(25-29)+1 yılbaba olmasını bilmeyip 2-3 saniyelik zevk için çocuk yapınca böyle oluyor işte. baban kendisini geliştirememiş ilkel zekalı bir adam kusura bak ya da bakma. sende yüzüne vur bunları da bilsin kendisini. erkeklerin en büyük korkusu kadınlar zaten bence o kendisinden utansın böyle rezil rüsva bir baba olduğu için hatta baba bile denilemez. ayrıca bebeğin cinsiyetini de erkek belirler kadın taraf değil. sen sessiz kalma ve aile evinden kurtulmaya bak (evlenerek değil tabi ki kendi başarınla)
21 Yorumla
Soran+1 yılÜçümüzde hem okuyup hem çalışıyoruz. Ondan bir beklentimiz bile kalmadı yıllar içinde herkes kendi başına uğraşıyor ama her gün aynı konu oğlum olsaydı keşke, siz doğunca yurda verseydim daha iyi olurdu falan diyo
+1 yılKusura bakma baban sonuçta yine ama ben pekte kafaya takılcak bı insan olduğunu düşünmüyorum yanlış işlerle de ugrasabilirdiniz kötü yolda da olabilirdiniz benim kızlarım düzgun dicegine sukretcegine boş boş konuşmalar yapıyo takmayın kafanıza
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. Baban bir gün size muhtaç olduğunda bunların hepsinden pişman olacaktır. Aslında keşke bir erkek evladı olsaydı da sizin değerinizi daha iyi anlardı…Çocuğum yok ama olsaydı kesinlikle kız olsun isterdim. Ne kadar şanslı baban farkında değil.
11 Yorumla
Soran+1 yılBaba çok önemli bu hayatta her seferinde erkek olamadığımız için yüzümüze vuruyor bazı şeyleri
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yıl3 kız çocuğu yetiştiren ana baba cennetlikmiş ona öyle de
21 Yorumla
Soran+1 yılBiliyor ama yine aynı konulari konuşuyor
+1 yılBenim babam da 3 kızım var keşke 10 kızım daha olsaydı diyor.😅
Babanızın çevresi de kendi gibi düşünenlerle dolu demek ki. Sizi kaybedince değerinizi anlar. Üzülmeyin.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet bir de arkadaşları babama oğulları olduğunu söylemiyormuş nazar deger diye ne alakaysa
- +1 yıl
Aynen oğulları olanların başı göğe erdi...
yanlış düşünüyor
evlat evlattır hele ki kız evladıysa
farkında değil ama o baba çok şanslı
mesela evli değilim ama evlendiğim de inşallah kızım olur12 Yorumla
Soran+1 yılHer gün aynı konu oğlum olsaydı şöyle yapardım oğlum olsaydı böyle yapardım eğer kızın olursa lütfen ona bunu yaşatma
+1 yılÇocuk kalpte bir sıcaklıktır neşedir evlat atılmaz seçilmez babanız bunun farkında olmayan bir şey benzetme yapmak istemiyorum ama kıymet bilmeyen insana kıymet göstermezdim şahsen size tavsiyem ileride bakış açınız babanıza benzemesin doğruları yanlışları görün
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFabrika olayını anlamadım, ama duruşu ve tavrı incitici. Çocuğun hayırlısı istenir, kızı ya da erkeği değil asla...
Üzülmeyin siz de lütfen, inşaAllah zamanla daha iyi olur, halbuki ne kadar zarif ve tatlıdır kız çocuğu...
12 Yorumla
Soran+1 yılFabrika olayı şöyle patronunun kızı çok güzel ve kibarmis kibarlıktan kastı su alabilir miyim demeseymis (?) Biz bari kız olduk onun gibi olsaymışız hayır yani zaten kim şu isterken su ver lan der ki kısaca sizi hiç istemedim demeye getiriyor
Cevap sahibi+1 yılAllah Allah...
Yani kızlardan tamamen nefret etse diyeceğim ama zaten başkasının kızına hoş bakıyor.
Maddi sıkıntılar, ev içindeki sorunlar, kendi içindeki sorunlar muhakkak bunu etkiliyordur ama hakkı yok sizlere böyle yansıtmasının. Bakın ömrünüzü etkiliyor bu ortam...
Allah yar ve yardımcınız olsun, kendinizi lütfen daima geliştirip kaliteli bireyler olun ve babanızın '' acaba yanlış mı yapıyorum '' diyebileceği olgunlukta gelişiminize devam edin.
Allah kerim'dir, sizlere de güzellikler ihsan eder inşaAllah da bu günleri unutursunuz.
- Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar saçma
Kız çocuğu eve bereket getirir, kız çocuğun yeri ayrıdır. Şükretmesi gerekirken dediği şeye bak ya. Ayrıca belki de erkek oğlu olsa çapkın, serseri bişey olacaktı.03 Yorumla- +1 yıl
Ama türk erkeklerin çoğu aynı. Saçma laflar değil
Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Evet var öyle modeller... Bir motosiklet kursuna yazıl, deri ceket al, cebinde de bir kelebek taşı, saçları kısa kestir, bir kaç yüzük tak... Sonra eee ne diyoduk babalık de?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Babaniz maalesef yanlış düşünüyor çünki kız çocuğu her zaman candır onun kafasında şu var erkek adamın erkek çocuğu olur derler di eskiden o onun kafasında kalmış
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Kendi zevklerinin sonucu olarak dünyaya çocuk getiren ebeveynler ne kadar da çok seviyor utanmayı. Çocuklar oysaki onların eseri... Asıl utanmasi gereken çocuklar ebeveynleri için...
02 Yorumla- +1 yıl
Annen de mi aynı
- Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılSon derece saçmalamış ve fikirsizlik yapmış. Insan evladından utanır mı hiç. Şu ülkenin en büyük sorunlarından birisi de ebeveyn olamamak. Ne saçma kişilikler var.
00 Yorumla
+1 yılona hazreti peygamberin üç kız çocuğu olupta hayırlı bir şekilde yetiştirenin cenneti mücedelediğini söyle ne kadar şanslı farkında değil
01 Yorumla
Soran+1 yılKendiside biliyor ama yine de utanıyormuş
Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Ben de bir tane babam var ama adam değil diye utanıyorum diyebilirsin
30 YorumlaDerler ki üç kızı olan cennetlikmis. Babanı bu saatten sonra değiştiremezsin. Onun gibi birini bulmamaya bak.
10 Yorumlaakpye mi oy eriyor :D kötü bir durum ama cahil işte idare edeceksiniz o cahaleti sen degil kimse yıkamaz o kafayı duvara vursan düzelmez :D
10 YorumlaKusura bakma ama çok cahilce bir laf , evlat için kapı kapı gezen nice insanlar varken
12 Yorumla
Soran+1 yılİşte çok cahilce gerçekten ve günden güne daha can sıkıcı olmaya başladı. Her gün aynı konu resmen
+1 yılHayatta iyi yerlere gelerek siz utandirin babanizi. Bir kadının nasıl bir güce sahip olduğunu gösterin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBende tam tersi beni babam isterdi çok sevinmiş kızı olduğuna babama da benziyorum niye baba utanıyor musun bizden sorabilirsin
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Senin baban tam sabunluk. Yani artık aklı başında değil divane olmuş. Kızım var diye utanan adam benim gözümde insan bile degil
00 Yorumla
+1 yılBu lafi dedem söyleseydi o zaman babaannem seni doğurmazdı sen olmazdın O zaman da ben olmazdım Baba diyeceksin
00 Yorumla
+1 yılPeygamberimizin bile kızları var hemde 1 den fazla, ve onlar için neler yaptı, ama bunu en çok dindarlar anlamaz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 397 cevap paylaştı. Belki de eve para yetiremiyor zorlanıyor onu demek istiyodur
01 Yorumla
Soran+1 yılHepimiz çalışıyoruz
+1 yılYani adam erkeği tutturmak için uğraşmış baya ama işler kendisi için hep daha kötü olmuş🤣
02 Yorumla
Soran+1 yılYa neden böylesiniz ki bunda komik olan bir şey yok erkek veya kız ne farkeder ki inşallah erkek çocuğundan bir fayda göremez böyle erkekler çünkü böyle insanlar baba olmayı hak etmiyorlar
- +1 yıl
Bir erkek için çok farkeder ama bunu siz anlamazsınız. Yine de babanın yaptığı büyük odunluk ama her erkek içten içe bir erkek evlat sahibi olmayı ister. Hiç erkek olmadan 3 kız pek sevdikleri bir durum değil ama çoğu yapacak bişey yok deyip üstünde durmaz baban ise durmuş olay buç
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoyum yürüsün mentalitesi. Soy erkekten yürüyor ya hani :d allahın işçisisin senin soyun yürüse ne yürümese ne yani? Gören diyecek şehzade yetiştirecek ülkeyi yönetecek ondan erkek bekliyor.
10 Yorumla
+1 yıliyi ki cahiliye döneminde yasamamıssın bu kafayla baban sizi canlı da gömerdi mq kendini derhal o aileden kurtarmaya bak kendi ayaklarının üzerinde durdugun gibi o evden cık ve babanla görüsme
11 Yorumla- +1 yıl
eger kız cocugu olarak doğmamız ayıpsa bu ayıbın sebebi sensin de. cinsiyeti erkek belirler yani baba. anne belirlemez.
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bizim de bir babamız var sanki biz dedik bizi yapın diye.. biz de babamızdan utanıyoruz de.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBiz evlenince 3 de oğlun olacak işte başkan de baban şok olsun sjsjsj
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılkafana takma bunu ve emin ol o adam sizden medet umacak
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yıldemek ki spermlerinde problem var baba
erkek olmasını baba belirler00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBabanın böyle bir şey yapması çok sorumsuzca yazık gerçekten
00 Yorumla
+1 yılDüşüncesi çok anlamsız. Bir defa akıllı olsaydı böyle düşünmezdi. Aklı yok demek.
00 YorumlaBaban ayıp ediyor dilerim evlenir kurtulursun o evden
00 YorumlaÖncelikle evlat arasında ayırım yapılmasına karşıyım. Ayrıca baban ne kadar büyük bir hazineye sahip olduğunun farkında değil. Hangi büyük insanların sadece kızları varmış internetten araştırıp babana söyle, onlar utanmamış gurur duymuş de.
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçen Acun'un da kızı varmış dedi annem babamda işte biz aynı kaderi paylaşıyoruz yazık bize dedi
Kız çocukları cennettir Baba de yaşlandığın zaman anlayacaksın de 🙃
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayırsız itin hırsızın kpugun biri olsaydı ne diyecekti.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBebeğin cinsiyeti erkeğe bağlıdır kendi yapamadığını sizi suçlayarak kapatmaya çalışıyor ne ekersen onu biçersin deyiverin
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@QUECHUAı Bebeğe anneden sadece X kromozomu gelirken babadan X gelirse bebek kız, Y gelirse erkek olur. Bebekteki cinsiyet kromozomundaki ikinci kromozomun X veya Y olması spermden gelen kromozoma bağlıdır. Yani cinsiyet babadan gelen sperme göre belirlenir.
Insan olsun yeterli 3 kizim degil 10 kizim olsa da gocunmam
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah senin gibiler kız çocuğuna sahip olsun abi keşke benim babamda böyle olsaydı
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Eski kafalı birisi babanız demek ki yarın yaşlanınca sizden yardım isteyecek hiç farkında değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaban da kompleks var ana manasuz bir kompleks, insanın iyi evladı olsun kız olmuş erkek olmuş be farkeder
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah babani ıslah etsin ben kızım olsun diye neler vermezdim yaa.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbiz 5 kardeşiz kanka yapılacak bişey yok benim babamda aynı böyle yemin ediyorum
00 YorumlaBi araştırmada görüştüm cinsiyet özellijlerimizi hormanel olarak babalardan alıyormuşuz babanın hücreleri kız olmasını sağlamış utanıyorsa kendinden utansın.
00 YorumlaOğlu olmasını umabilir ancak kız çocuktan utanması onun yalnızca geri kafalı bir aptal olduğunu gösterir. Bir an önce kendi ayakların üzerinde duracak konuma gelip ondan uzaklaş derim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi zikememişsin annemi dölünde sıkıntı varmış işte baba diyiveerr
00 Yorumla
+1 yılÜçünüz de takma penis takıp babanıza sürtünün görsün dünyanın kaç bucak olduğunu
00 Yorumla
+1 yılSen bakma zamanı gelince kıymetinizi anlayacaktır yaşlanınca anlayacak erkek çocuk bakmaz ama kız çocuğu fedakar olur acır bakar
00 Yorumla
+1 yılGeldiğimiz durum acıklı eskiden turkler kız çocukları olsun dige dua edip oldugundada kutlama yaparlarmis yazık benim çocuğum olsa kız olsun isterdim
00 Yorumla
+1 yılBaban ebu Cehil mi
21 Yorumla
Soran+1 yılSanırım
+1 yılDemek ki herkes kızları başka sevip sahipleniyor yanlış ve yanlış düşünen insanlar ölüyor turkiyede
00 Yorumla
+1 yılAksine benim babamda kızlarını sever erkek çocuklarından kıskanır 😅 hatta onları dışlar
00 Yorumla
+1 yılIsrarla yumuşak davran öp sev yakın ol bak nasil eriyecek
00 Yorumla
+1 yılBabanın akıl sağlığında bi sorun var bence
12 Yorumla
Soran+1 yılBence de
- +1 yıl
Allah sabır versin size
+1 yıleee gidin evlenin onlarda rahat etsinler artık.
04 Yorumla- +1 yıl
Baskalarinin fikriylemi yasayacaklar?
- +1 yıl
Hayır aileden kurtulacak kendi hayatlarını kuracaklar
Soran+1 yılHepimiz okuyoruz evlensek n'olacak hadi yine kız çocuk olursa bu sefer yine eşlerimiz aynı şeyi yapacak
- +1 yıl
Sen gidip bir dağ ayısı ile evlenirsen tabiki kız çocuğa aynısını yapar ama medeni birisiyle evlenirsen nokta sorun olmaz. örneğin ben evliyim 3 yıldır evliyim 1.5 yaşında kızım var ve eşim hamileyken devamlı kızım olsun diyordum kızım oldu. şimdi eşim tekrar hamile içimden erkek geçiyor ama kızım da olsa neden kızım oldu demem. kız evlat yeri gelir erkek evlattan bile 500 kat daha iyidir. ama c@hil toplumlar maalesef ki bunu bilmez erkekte erkek diye tutturur. ciddiyim şimdi ya da 10 sene sonra hiç fark etmez. eğitimli aklı başında medeni kültürlü bir erkek bul evlen ama 3 kuruş parası var diye dağ ayısı mağaradan yeni şehre inmiş ayıyla evlenirsen hayatın zindana dönüşür
+1 yılBabanın beyin devreleri ölüm fermanını ilan etmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılKendisi bile o kadar bu duruma inanmış ki ablam evlenmedi okuyor diye etrafa elimde kaldı bu kız demiş
- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer