Evlenip çoluk çocuğa mı karışmak istersiniz, evlenmeyip gezip tozup hayatı yaşamak mı?

Hangisini isterdiniz ve sebepleri

Evlenmek, çocuk sahibi olmak, yuvamın olması ama sıradan bir hayat
Hayatı yaşamak, yalnız olmak, gezmek tozmak , dünyayı dolaşmak, eğlenmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada. Yazan bir kaç yoruma istinaden söylüyorum. Yaşın geçmeden evlenmelisin tabiri tamamen yanlış. Evlenmenin, kendini hazır hissetmenin belirli bir yaş aralıgı yoktur. Kimi 20 yaşında evlenir 30 yaşında boşanır, kimi 40 yaşında evlenir ömür boyu mutlu olur. Doğru insanı bulup doğru zamanda evlenmek lazım aksini düşünmek sığ bir düşüncedir.
Evlenip çoluk çocuğa mı karışmak istersiniz, evlenmeyip gezip tozup hayatı yaşamak mı?
Cevapla