
Allahlara geldim, Ayar oldum karşısında,
Patates gibi dilim dilim olasın Aysunnn diyesim geldi🙄🙄🙄

Allahlara geldim, Ayar oldum karşısında,
Patates gibi dilim dilim olasın Aysunnn diyesim geldi🙄🙄🙄
Bir tepkim olmaz benim. yani kız arkadaşımsa zaten sorun etmem yanlış anlamam. sevgilimse zaten hoşuma bile gider hatta ben yaparım zaten o işi :D ama erkek kankam ise muhtemelen bir daha görüşmeyiz :D
Aynı paketten yerken parmağını her seferinde yalayıp elini tekrar içine sokması tam bir cinayet sebebi. Eğer bu kişi erkekse büyük olay çıkar. Ama kadınlarda sıkıntı olmaz, isterse ayağını bile sokabilir içine.
Bunu görmesem daha iyi olur. Ben patlamış mısırı bile ellerim yağ oluyor diye kaşıkla yiyen insanım.
Cevap
31Cevap
iki parmağını yalasın tamam da tüm parmakları yalamak da ne bilim, oral sevgisi gibi
orjinal bir arkadaşımızmış : )
al duvara fırlat bardağı
ama onun evindeysen : )
Eğer kız arkadaşımsa dur zahmet etme ben yalayayım şakası yapardım
Bütün parmaklarını yalıyorsa, avuclayarak yiyordur. 🙄 İki parmak olsa neyse anlarımda
Güzel yalaniyor başkası yapsa hoşuma gitmez doğru 😅
Bazen yıkayacak su bulamayinca yalıyorum yoksa ıslak mendil veya suyla yikarim
Kız Niye sessiz yalamiyorsun Aysun 😂
Bırakın aysunu cipsisini yesin rahatca
😂😂😂 valla yalasan bir dert yalamasan başka bir dert.. evet kıl bir görüntü ama anlayabiliyorum onları 😁
Ağzının üzerine çarpasım geliyor.. Düzgün ye şunu Awk..
Öyle fazla fazla yalayan saçmalayan kişiler iğrenç geliyor şunu doğru dürüst ye be diye uyarırım
Hiç sevmem cips 😃😃😃 yanımda da yiyen olmaz kolay kolay 😃😃
mide bulandırıcı olduklarını haykırırım yüzlerine
Sinir olurum bazen ablam yapio dayanamiyom yapma şunu diyorum
niye yalanmasın en sevdiğim şey 😒
Farklı bir yalama şekli vardı kız
ne gibi 🙄
Yalamayı seviyorsa biz napalım yani 🤣
Piggfdfhdgdh olmuş gibi
Beni silmişsin:)
Bozuldum
Elini yika derdim.
İsraf etmiyorsun helal olsun derim
Varoşluk belirtisi resmen
Ahaha yalamadan yenmez 😂
Tiksindirme ya :D
Başkası olsa kızarım da Aysuna yakışıyo😄
Aysun benim parmaklarımı yalasın.
Ama en lezzetli kısmı o oluyor ya😅😅
Üf işin en tatlı yanı hangimiz öyle yapmıyoruz ki
Ahaha diyemiyeceğim buradan çok ayıp olur 🤣
bir dahakine benle ye aysun kimmiş :D
Cips öyle yenir zaten, gereksiz kibarlığa gerek yok
Deprem oldu. Sizde hissettiniz mi
Evet olmuş, ben arac kullaniyordum hissetmedim, kozan da sanırım
Evet benim memleketim. Ama ben yayladaydim az hissettik.
Geçmiş olsun, adana risk te şu an, yani korkutmak değil amacım ama , bizde 6 Şubat depreminden 5 6 ay öncesinden çok sallanmaya başlamistik ara ara korkuyorum yine olcak adana da diye , kimsenin. Yaşamasını istemem
Teşekkürler. Galiba bende yayladan dönmeyeceğim uzun süre
Yani, dikkat edilmesi önlem alınması lazım
Yalayan kadınları çok severim
Kötü ya
Edelsiz ler
Arkadaş dediğinin cinsiyetine bağlı:)
Ayyyy neden iyy
Tepki vermem
bişey demem
Yanımda yapmasında nasıl yerse yesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?