Çok içine kapanık biriyim, nasıl sosyalleşebilirim?

Yaşım 18 çok içine kapanık biriyim, asosyalim. Biriyle konuşunca elim ayağım titriyor. Hemen elimle falan oynamaya başlıyorum. İnsanların gözlerine bakamıyorum. Terlemeye başlıyorum. Boğuluyor gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım? Bana rahatsızlık vermeye başladı.

Çok içine kapanık biriyim, nasıl sosyalleşebilirim?
Cevapla