Tanımadığınız birisiyle dertleşmek çok mu aykırı bi durum?

İçinde bulunduğum ruh halimi tanıdığım birisine anlatmak istemiyorum. Karmakarışığım.

Yabancı birine anlatıp kusmak istiyorum.

Tanımadığınız birisiyle dertleşmek çok mu aykırı bi durum?
Cevapla