İçinde bulunduğum ruh halimi tanıdığım birisine anlatmak istemiyorum. Karmakarışığım.
Yabancı birine anlatıp kusmak istiyorum.
İçinde bulunduğum ruh halimi tanıdığım birisine anlatmak istemiyorum. Karmakarışığım.
Yabancı birine anlatıp kusmak istiyorum.
Bu hassas bir durum. Yani şöyle ifade edeyim. Anlatırsınız bir bakarsınız sohbetin sonunda konu istemediğiniz bir yere gelmiş. Siz özelinizi her şeyinizi anlatmışsınız ama niyeti kötü olabilir. Yani bu konuya göre değişiriz. Başka bir nokta ise tanımadığınız kişi bu durumu anlayabilecek kapasitede mi? O öngörüye sahip mi? Yani bu noktada bu konuyu bilecek bir kişi olması da lazım. Yani bazen bir anda bazı insanlarla çok yakın olabiliriz ama bu şekilde bir anda isteyince genelde olmaz :) bu arada konu ne ile alakalı omu söylerseniz belki daha net cevap verebilir yazanlar. Konumuz hakkında düşüncelerini
Çok iyi geliyor ya. Çünkü bir sakınman gereken durumda hissetmiyorsun kendini. Anlattığını sana karşı kullanır mı, yadırgar mı, ne bileyim düşünmüyorsun. O yabancılığın bir rahatı oluyor ve anlatıyorsun. Tabi bir daha o konuda konuşmamak sınırı ile.
Tabi ki çok normal bir durum. Hatta tanıdıklarına anlatamayacağın şeyleri anlayabileceğin bir durum. Ya da tanıdıkların yargılarken o tip sohbetlerde yargılanmazsın. Baya psikolojik olarak çok olumlu etki yaratır.
Bence tanımadığın birine anlatmak daha iyi. Ona derdini dökeceksin ve birdaha onu görmeyeceksin onunla birlikte gidecek. Yüzleşmek tekrar konuşmak zorunda kalmayacaksın. Anlatmasa mıydım demeyeceksin çünkü hayatında yeri yok
Cevap
28Cevap
hayır değildir kişinin kendi karaıdır ama ben samimi olmadığım birisi ile dertleşemem maalesef. eşim ya da sevgilim varsa zaten onunla dertleşirim. ama kişiye göre değişir
bazı şeyleri tanımadığın birine anlatmak çok daha kolay oluyor. bazen karşındakinin anlayışı güven veriyor, bazen o insanı bir daha görmeyecek olmak cesaret veriyor. insanlara dile getirilebilen dertlerin yanı sıra kendine bile açıklayamadığın sıkıntılar olunca kördüğüm orada başlıyor.
merhaba.. kimse süper men değil dir küçük hanım ya da özel güçleri yoktur bazen öyle anlar olur ki boğul doğunu nefes alamadığını hisseder içinden çıkılmasın işte o bakımdan bazen konuşmak anlatmak içini dökmek istersin çünkü omuzlarındaki yük seni her gecen yer bitirir. anlatmak gerek evet hak lısın ama bu kişi öylesine değil gerçek anlamdan dinlemeli dinleyen biri olmalı..
ᥒᥱძᥱᥒ ᥲᥡkırı ᥆ᥣsᥙᥒ kі? sᥲძᥱᥴᥱ kᥲᥣᑲіᥒіᥒ ᥲ𝗍𝗍ığı ᥴığᥣıkᥣᥲrı rᥙһᥙ ᑲіᥣᥱ ძᥙᥡmᥲᥡᥲᥒ, ძіᥣᥱ gᥱ𝗍іrmᥱძᥱᥒ ᥲᥒᥣᥲmᥲᥡᥲᥒ kіşіᥣᥱrᥱ ᥲᥒᥣᥲ𝗍mᥲk ᥡᥱrіᥒᥱ zіһᥒіmіzძᥱᥒ gᥱᥴіrძіğіmіzі ᑲіᥣᥱ ᑲіᥣᥱᥒ rᥲᑲᑲіmіzᥱ ᥲᥒᥣᥲ𝗍mᥲk.. ᑲᥱᥒᥴᥱ ᥴ̧᥆k ძᥲһᥲ іᥡі gᥱᥣіr rᥙһᥲ.
tanımadığın biriyle eğer karşıdaki kişi sohbete ilgiliyse güzel ama ilgisizse sadece sen anlattığın onun dinlediği bir sohbet hiç güzel olmuyo
-denedim-
Rahatlatır. Üniversitedeyken Twitter’da biriyle dertleşmiştik hiç tanımadan, tanışmadan, önyargılı olmadan, birbirimize asılmadan, beklentiye girmeden. Bazen insan sadece cevap bile almadan anlatmak istiyor o kadar sadece anlatmak içini dökmek. Ya da hiç tanımadığı dışardan olan bir insanın gözünden cevap almak istiyor.
Yooo gayet normal bence.. hiç değilse kimseyi tanımadığı için gidip söyleme olasılığı yok.. seni yargılayamaz.. Ne güzel işte
Çok daha iyi emin ol seni tanıyan insan sonrasında o derdini başına kakar, seni tanımayana anlat geç bi daha nerde göreceksin.
Ben tanımadığım birine derdimi anlatırım zaten yoksa bı tanıdık ag * zima ettirebilir öyle ekşınlarım var kslwjdksjdkjwldj
Bence en iyi terapilerden biridir bu ama karsindakinin dusunceli biri olmasi lazim
tanımadığım ve asla bir daha görmeyeceğime emin olduğum birisi ile evet bunu zaman zaman yapıyorum bir tür terapi gibi
en mantıkısı bu neden aykırı olsun? buranın amacı bu zaten. seni bilmeyen birine rahatca anlatıp yargılanma kaygısı yasamamak.
Tanımadığın birisiyle dertleşmesi daha çok rahatlatıyor insanı. Tarafsız ve nesnel bakabiliyor olaylara. Allah Dermansız dert vermesiz
Yok daha iyi olur git başka bir şehire ismini falan yanlış soyle nereli olduğunu farklı söyle anlat ne avr ne yok
Genellikle daha iyidir.
Çünkü yargılamaz, yadırgamaz, anlattıklarını sana karşı kullanmaz, açık bir şekilde fikirlerini ifade eder.
Aykırı bir durum değil. Bazen ben de yapıyorum. Bana da dert anlatan çok oldu. Sen de bunlardan biri olabilirsin.
Aslında en iyisi odur nede olsa bir daha görmiceksin.
Bence çok etkili bişi tabi karşındakinin anlayışlı olması önemli
Sen dertlesmeyi bırak hayal bile kuramam canım 😂😂
Boşuna karşındaki önemli demiyoruz işte
Hım tanımadığın kişi önemli olacak yani helal kız sana 😂😂😂
Ne demek istediğimi anlamıyorsun işte bak önemli yani 🤦♀️
Bence çok normal. Yani böyle bankta oturan bir kediye köpeğe bile derdimi anlatmışlığım vardır.
Bir aykırılık göremiyorum sadece tek bildiğim bir işe yaramadığı. Belki bende öyledir bilemem tabi
Kimseye derdimi anlatmıyorum. Tanıdık veya yabancı fark etmiyor.
Bazan tanımadığın kişi mantıklı rahatlatıcı şeyler söyleyip rahatlatır
Bana aykırı. Başkasının fikirlerine elbette saygım vardır.
Yabancı olacak tarafsız olacak anlatacaksın dinleyecek yorum yapacak
Hayır asıl öyle olması gerek ama hiç tanımadığın olmalı çünkü rezil edebilir seni tanıdıksa ama tanımadıksada tam bilgilerini vermeden anlatmak en doğrusu
Ben herkesin derdini dinlerim 1 kez konusur bidaha yazmazlar
Bı yabancıyla filtresiz konuşabilir bı insan sonuçta savunmasız olsa dahi karşılaşma ihtimalleri yok ve bu yüzden darbe almayacagini düşünür
Kimseye anlatmamak en doğrusu ama sen bilirsin
Tamam anlatmıyorum. Çok söz dinlerim
Doğruyu bulma konusunda problemli birisiyim
Yoo atış serbest
Bence mantiklii
E bu olası bir durum. Bende öyle düşünüyorum.
Yok be çok yaptım burdan
Olabilecek bir şey
Psikolog etkisi yararabilir belki de
Olması gereken aslında bu
En güzeli yadırgamaz yorumlamaz
Değil bazen daha rahatlatıcı oluyor
Benlik değil en azından..
Ben yapamazdım.
Iyi gelir bana
değil bazen iyi geliyor
Cok guzel olurdu bence
Ben dinlerim bana anlat
Detayı ben mi yazdım
Hayır karşılıklı konuşmak iyi gelir
Bence çok mantıklı
Rahatlatiyor bazan.
bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?