Güncellemeler
+1 yıl
Gdujvf
Uzun bir burnum var estetik yapamam Ailemden ötürü 20 yaşındayım yok göz altı morlukların yok burnun yok saçın şöyle böyle diyip duruyor lar beni ilk gördüklerinde söyledikleri şey bu bu durumdan çok bıktım artık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bu kadar saçma yoruma maruz kalacak kötü bir tipin olduğunu düşünmüyorum
Ben kendimi önceden çirkin görmüyor dum böyle bir derdim ya da takıntım yoktu kaldiki babam ve annem en çok bunları söylüyor sözde şaka yapıyorlar rahatsız olduğumu belirtmeme rağmen burnum büyük değil ama biraz uzun göz altı koyuluklarim da bir türlü geçmedi.
sorun olmazsa mesaj atabilir misin?
Sınır koy. Sanane demeyğ bil hadlerini bildir korkma
Sende onlara biseyler uydur bir daha söylemezler
Herkes konusur aldirma sen boş ver
Biraz hırçın ol cevaplarını ver onlara.
Merak ettim nasılım diye sorabilir misin
Olur öyle