Buluşmalara arkadaşı ile gelen erkeğin amacı ne?

Bi cocukla tanistim ilk bulusmaya arkadasini getireceğini söyledi. Biraz garipsedim sonra dedim tamam gelsin. Ilk bulusmada arkadaşıyla daha cok muhabbet kurdum. Neyse ilk bulusmadayken yarın tekrar goruselim vs. Yaptı ama surekli bi bahanesi vardı. Biz asla buluşamadık Ikinci buluşmamızda kafasına gore bi gun yarın goruselim mi diye mesaj attı. Müsait değilim dedi başka gün ayarlarsan gelirim yoksa yapacak bir sey yok vs. Dedim. Ayarladı başka gün yine ayni arkadaşıyla gelecekmiş. Amacı ne

Buluşmalara arkadaşı ile gelen erkeğin amacı ne?
Cevapla