- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen uyarırdım tabi ki de doğal olarak yani o kadar sıra bekliyoruz birsii gelip yerimi almasını istemem ama eğer yaşlı biriyse engelli biriyse ya da bebeği olan biriyse veya hamileye o zaman sorun etmezdim yani yer verirdim. bunun dışında bir de benden rica ederse mesela çok acil isim var da geçebilir miyim şekilde o zaman da kabul ederdim yani sonuç olarak insanlık ölmedi ama işte hep bu iyi niyetten kaybediyoruz zaten çünkü insanların neredeyse çoğu bu iyi niyeti maalesef ki kötüye kullanıyorlar her zaman için. ama yine de iyi olmaktan vaz geçmem
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBir süre dik dik bakar homurdanirim kendi kendime..
Sorun olduğunu anlamayinca orada artık tutamam kendimi sataşırım karıştırırım ortalığı..
Bu seçim döneminde de böyle oldu.. Saçma sapan iki kızın, saçma sapan uyduruk öne geçme cabalarıyla olay patlar🙃
17 Yorumla- +1 yıl
Dovseydin hemen
- +1 yıl
Kolluk kuvvetleri geldi tartışıyoruz diye..
Yolamadim - +1 yıl
Nasıl öne geçmeye çalıştılar merak ettim
- +1 yıl
İse gideceklermiş, işleri varmış..
Saat 8den beri gelmiş yaşlılar orada sıra bekliyor, zillinin teki gelmiş pardon ikisi.. saat 11de neymiş ise yetiseceklermis..
Erken gelseydiniz o zaman🙄
Bir a*ptal insanlara, bir de kendini akıllı sananlara tahammül edemiyorum.. - +1 yıl
Hiç bir de süslenip oy kullanmaya gelenler var 🤣
- +1 yıl
Onlar🙄
Boşuna demiuom zilli diye - +1 yıl
Bilmem mi 🤣
+1 yılToplum içinde sinir kat sayımı yükselten bir numaralı olay. Anında tepki veririm beyefendi ya da hanımefendi lütfen sıranın arkasına geçer misiniz derim sert bir şekilde ama kibarlığımı asla bozmadan 😄
17 Yorumla- +1 yıl
Hahah sert ama kibar 🤣 ben direk sıra var diyorum bakıyorum geçecek mi yoksa ben sıradaydım diye kiviracak mı diye kivirirsa olay çıkar 🤣
- +1 yıl
Ben sıradayım diye kıvırmasın diye direkt sert bir tonlamayla söylüyorum. Kavga çıkmasın diye de kibar konuşuyorum. Zaten tıpış tıpış geçiyor arkaya 🤣🤣
- +1 yıl
Adama dedim siz benim arkamda değil miydiniz diye evet siz bilmem ne formu isteyince biz girdik dedi siz direk öne atlayınca ben de zaman kaybetmeyim diye istedim dedim kaldı güvenlik tanıyor direk bana tamam dedi olay çıkmasın hesabı ondan ses etmedim
- +1 yıl
Bi daha diyaloga girme gereksiz sinir oluyo insan. Genelde yaşlılar çok yapıyorlar
- +1 yıl
Düzgünce istese izin veririm de canım yerine koyma çalışmıyorlar mı gözüm dönüyor
- +1 yıl
Sorun orada zaten aptal yerine konmak
- +1 yıl
Aynen öyle kimseyi aptal yerine koymadım dürüst davranırım aynı şeyi karşıdan da aynısını beklerim
+1 yılG*tüm g*tüm araya kaynamaya çalıştıkları sırada bakışlarımı üzerlerine dikiyorum. Geri adım atmazsa da sesli bir şekilde uyarırım. Eşek miyiz biz..
11 Yorumla- +1 yıl
Adam adam işte böyle insanlara ihtiyaç var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılBi tane vururum sjdfs sakince yerine geçmesini rica ederim yani.
23 Yorumla- +1 yıl
İlki daha doğru gelmişti oysa ki 🤪
- +1 yıl
Asilliğimi bozamam😄
- +1 yıl
Ben bozarım yeri geldiğinde bir asilzade yeri geldiğinde bir serseri olabilirim 🤪
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Marketin ortasında tek yumrukta yıkmıştım birisini
11 Yorumla- +1 yıl
Hak etmiş 🤣
Bir şey demem cidden insanlarla tartışmaya üşeniyorum bu sebepten hiç gürültü çekemem
17 Yorumla- +1 yıl
Hiç tarzım değil insanlara olanak vermemek lazım 😱
- +1 yıl
Haha boşvermislikte son nokta 🤣
- +1 yıl
Bu şarkı sana gelsin
https://youtu.be/yykhFTJHKhA - +1 yıl
Gören pişman görmeyen bin bir pişman 🤪
u +1 yılHoooşşşt, bostan korkuluğu muyuz 😒 sinirleniyorum böyle şeylere
129 Yorumla- +1 yıl
Aha aynı ben hoop deyince de kıvırmıyorlar mı 🤣
- +1 yıl
Saç baş yolarım valla 😅
- +1 yıl
Bak bak nasıl da hoşuma gidenler şeyler söylüyor 🤣 ben de oturur izlerim cipsimi içeceğimi alırım 🤪
- +1 yıl
:D sen öyle meraklı amcalar gibi oturup vinç falan da izliyorsundur
- +1 yıl
Vinc ne alaka vinç izlenir mi 🤣
- +1 yıl
İzleyenleri gördüm 😁
- +1 yıl
Ben mekanda şapkalı amcanın girip kızları izlediğine şahit oldum ama vinç izleyene denk gelmedim 🤣
- +1 yıl
Hangi mekan lan o
- +1 yıl
Perfomance Hall güya 🤣 damsız almıyorum diyen adam almış dayıyı içeri ben o mekanı sevmiyordum da ex yüzünden zorla gidiyordum
- +1 yıl
Hee zorla gidiyordun kesin😂
- +1 yıl
Eşofmanla gidip bulusuyordum ısrar ediyordu bodyguard eşofmanla almıyoruz dedi o zaman gidelim dedim bu seferlik alalım dedi bodyguarda kaş göz işareti yapıyorum alma diye aldı herifci sevmiyorum yaş ortalaması ergen olan ortamları
- +1 yıl
Ahahha oh olmuş sana :D
- +1 yıl
Döverim bak seni 🤣
- +1 yıl
Hı hı döversin :D hıı tamam tamam, tabii tabii
- +1 yıl
Bak bak nasıl da kaşınıyor 🤣
- +1 yıl
İnanmaya ve inandırmaya çalışıyorumdur
- +1 yıl
hıı tamam tamam, tabii tabii kesin öyledir 🤪
- +1 yıl
Özgün ol az :D
- +1 yıl
Yabancılık çekme istedim 🤪
- +1 yıl
Çekmem 🙄
- +1 yıl
Olsun ben önlemimi alayım da 🤪
- +1 yıl
Tamam :D
- +1 yıl
Aferin böyle uslu bir kız ol 🤪
- +1 yıl
Sus be, sen ol :D
- +1 yıl
Hemen de susturma çabaları :o ben uslu bir kız olamam çünkü ben bir erkeğim :P lisede biyoloji dersi vermediler mi size :P
- +1 yıl
Onları uyuyarak geçirdim ben
- +1 yıl
Belli belli 🤪 ne yapıyorsan artık derslerde uyuyormussun 🤔
- +1 yıl
Bildiğim şeyleri anlatıyorlardı sjdj
- +1 yıl
Hahhaa tabi tabi kesin öyledir 🤪
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılUyarıyorum ve sıranın arkasına gönderiyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Sırada olduklarını iddia etmiyorlar mı bir de gözüm dönüyor ben ben olmaktan çıkıyorum
- +1 yıl
Evet oluuor bazen öyle ama benim sesim ve uslubum karşısında arkaya gevmek zorunda kalıyorlar. Öyle zamanlarda fena oluyorum gözüm dönüyor. Hal böyle olunca karşımdaki kadın erkek fark etmeden arkaya geçiyor. Ben asla izin vermiyorum.
- +1 yıl
Ben de izin vermiyorum biri gidiyor arkasından 3 kişi geliyor ee biz arkadaşımızlayiz bir kişi olsa tamam derim kendilerini uyanık sanıyorlar
- +1 yıl
Aynen yaaa
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKibar bir şekilde uyarı veririm. Eğer yaşlı birisisiyse seve seve yer verirdim
11 Yorumla- +1 yıl
Biraz atraksiyon olaydı bari 😒
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılVaayyyy analar neler doğuruyor be delikanlı bu delikanlı derim 😂
135 Yorumla- +1 yıl
İyice gaza getir bro 🤣
- +1 yıl
Tabi cesaretlensin ki kavga esnasında tırsak olmasın. Tırsak adamla kavga etmek hiç sarmıyor
- +1 yıl
Ben sen benim arkamda değil miydin diyorum önce kem küm ediyor sonra yalan söylüyor
- +1 yıl
Kulak dibine ya da midenin üst Kısım göğüs kafesinin başlangıç yerine vuracaksın bir tane 😏
Anladın sen onu anladın 😎 - +1 yıl
Göğüs kafesinin başlangıç yerini anlamadım dalak mi diyorsun yoksa karaciğer mi
- +1 yıl
Diyafram kanka 🤤 yerde inim inim inlesin 😂
Sonra üstüne doğru eğilip bacaklarını uzat yoksa bayılırsın diyeceksin.
Tavsiye ederim inanılmaz bir haz 😂 - +1 yıl
İşte boksta dalak karaciğere vurunca da aynı etkiyi yapıyor adamın nefesini keser 🤣
- +1 yıl
Karaciğer sakat bro. Heee adam kavgadan bir hafta sonra bile işerken seni hatırlar o ayrı 😂
- +1 yıl
Ben istiyorum ki bir ömür beni hatırlasın 🤪
- +1 yıl
Komaya sokarsan hatırlar hee yorulmadan hatırlamasını istiyorsan bir an da dudaklarına yapış kanka.
Ömür boyu hafızasından çıkmazsın 😂😂😂 - +1 yıl
Bro homofobik insanım ben öyle şeyler yapamam 😱 travmam olsun demedim ya 🤣
- +1 yıl
Karsılıklı unutamazsınız birbirinizi 😂😂
- +1 yıl
Ona gerek yok bro sağol kalsın gözünde nasıl canlandırdın ya beni 🤨
- +1 yıl
Yazdığım sekılde degıl tabi bro 😔
- +1 yıl
a. yav yazdiydim ya diye çevirmis a. yav bırak bro bırak 😒
- +1 yıl
Bro sana da takılmayacaksam ölem mi ben heee ölem mi?
- +1 yıl
axmxk hadi bunu da çevir KS 🤣 ölme hatun yap başının etini yesin 🤪 daha büyük ceza yok 🤪
- +1 yıl
Kanka var zaten bir tane.
Başka bir tane daha manita yapayım beraber alış verişe çıkarsınız eğlenirsiniz ben olmayınca dedim.
Senin ağzına sıçratırım dedi 😔
Düşünceli olmak bile suç - +1 yıl
Bro birlik olup senin üstüne gelirlerse 🤔
- +1 yıl
Öyle bir şey yapacaklarsa 3 yapalım biz onu 😂😂
- +1 yıl
Sen konuyu çok yanlış anladın bro 🤪
- +1 yıl
Yanlış falan ama kulağa hoş geliyor 😂
Hem islamda böyle bir kampanya var ya zaten 😂😂 - +1 yıl
Kızı alana baldız bedava mı 🤪 nasıl bir kampanya bro 🤣
- +1 yıl
Yok bro ne baldızı dur hele 😂
4 kadın hakkı işte. Kampanyaya bak muazzam ya 😂 - +1 yıl
Hahaha biri olaylı oluyor zaten 4 olsa sen düşün 🤪
- +1 yıl
Kanka düşünmek istemiyorum kafayı yerim.
4 ya 4 😂😂 - +1 yıl
Valla bro birbiriyle kavga edip sana yansımasin 🤪
- +1 yıl
Aranızda halledin der kafes dövüşü yaptırırım 😂😂
- +1 yıl
Haha biranı al iç mis 🤣
- +1 yıl
Alkol kullanmam ki ben bro 😔
- +1 yıl
Bitmedi ilaçlar
- +1 yıl
Kanka ben genel olarak alkol kullanmıyorum ki ilaçla alakası yok 😂
- +1 yıl
Hee la dediydin olsun ben gene içeriz 🤪
- +1 yıl
Ortam olursa içerim ya. Hiç içmem aman heee demiyorum 😂
2 kadeh rakıya kafa atarım yok demem bak 😂 - +1 yıl
Haha senin canın sağolsun bro ayıpsın 🤣 rakı sofrası candır özledim de rakı sofrasını
Paçalarına dolanıp ısırırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha o nasıl oluyor 🤣
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSıra var abicim ablacım 😃
114 Yorumla- +1 yıl
O da teşekkür ederim bilmiyordum deyip sıraya geçti değil mi 🤪
- +1 yıl
Şimdiye kadar geçtiler valla şükür manyak psikopatlarla hiç karşılaşmadım😃
- +1 yıl
Standart ben sıradaydim diyen olmadı mı 🤣
- +1 yıl
Yoo olmadı maşallah diyeyim de yarın bi manyak çıkmasın karşıma 😃
- +1 yıl
sıra önüne geçene hizmet etti diye fırıncıya atar yapıp bir şey almadan çıkan adamım ben :D
- +1 yıl
Peki fırıncının umrunda olmuş mudur sence 😃
- +1 yıl
Google yoruma yazınca olmuştur 🤪
- +1 yıl
Senden korkulur vallahi 😃
- +1 yıl
Acımam dikkat etsin
- +1 yıl
Hepimiz dikkat edelim 😃
- +1 yıl
Ayağınızı denk alın 🤪
- +1 yıl
😃😃😃😃😃
- +1 yıl
Saygılar abi 😃
- +1 yıl
Aferin böyle ol hep 🤪
+1 yılOhaaa ama derim akskdldlflflfl
15 Yorumla- +1 yıl
Sonra 🤔
- +1 yıl
Yallah arkaya bi uyanık o sanki
- +1 yıl
Bir de sıradaydım diyorlar birinde bir kadın yelek sırasında sıraya doğru gidiyorum hızlıca gitti arkasından 3 kişi geldi dedim sıra var biz arkadaşımızlaydik dediler uyanıklar sonra kız neyse ben arkaya geçeyim arkadaşlarımla olayım dedi 🤣
- +1 yıl
Şirret göreneksizlerden nefret ederim
- +1 yıl
Bir de lütuf da bulunuyor haspam 🤣 yemek olacaktı o yelek değil
+1 yılNe kuyruğu ben kimsenin kuyruğuna girmem.😬
114 Yorumla- +1 yıl
Doğru sen direk kuyruğuna basarsın 🤪
- +1 yıl
Niye basim kimle ne işim olur.😄
- +1 yıl
Onu ben bilmem 😱
- +1 yıl
Bilmiyorsan niye söylüyorsun öyleyse🙂
- +1 yıl
Kimle ne işin olduğunu diyorum 🤔
- +1 yıl
Direk kuyruğuna basarsın demişsinde 😄
- +1 yıl
Direkt kuyruğuna basarsın dedim yalan mı 😱
- +1 yıl
Gerekirse basarım.😄
- +1 yıl
Bak 🤪
- +1 yıl
Kuyruk uzun demek😅
- +1 yıl
Kimin kuyruğu 😱
- +1 yıl
Bas diyenin
- +1 yıl
Biri sana kuyruğa mi bas dedi 😱
- +1 yıl
😕🔫
Ensesine bir tane..😋😂
117 Yorumla- +1 yıl
Eeee 😱
- +1 yıl
Ne yaptığını söylesen evet ya da hayır diyebilirim
- +1 yıl
Neyi 😱
- +1 yıl
5 kardeş mi 🤪
- +1 yıl
Sen bu kadar şiddete meyilli miydin 😱 sen kocanı da doversin 😱
- +1 yıl
Anlamazsa
- +1 yıl
Gene başa döndük 🤪
- +1 yıl
Sesinle ensesine mi çakarsin 🤪
- +1 yıl
Bilmem mi 🤪
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Yaşlı ise ses çıkarmam
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 651 cevap paylaştı. sıraya geçer misiniz diyorum
10 Yorumla
+1 yılUyarırımm
115 Yorumla- +1 yıl
Nasıl uyarırsın 🤔
- +1 yıl
Uygun bir dille sıra olduğunu hatırlatırım
- +1 yıl
Biraz atraksiyon ama 😒
- +1 yıl
Ne yapayim saç baş kavgası mı , sözsel şiddet mi 😀
- +1 yıl
Saç baş kavgası güzele benziyor izlemeye gelirim 🤪
- +1 yıl
Benlik şeyler değil ama sana yakışır 😀
- +1 yıl
Ben öyle kavga etmem saç baş ne 😱
- +1 yıl
O zaman ne yaparsın 😀
- +1 yıl
Kadın ise şiddet uygulamam erkek ise duruma göre kafa göz dalariz 🤣
- +1 yıl
Kadına şiddet uygulamazsan ne yaparsın peki 😀
- +1 yıl
Yerin dibine sokarım lafimla 🤣
- +1 yıl
Bu da sözsel şiddet oluyor ama 😀
- +1 yıl
Fiziki şiddete karşıyım onu kadınlar bize de uyguluyor 🤪
- +1 yıl
Sözsel şiddete de karşı olmalısın 😀
- +1 yıl
Yok ona değilim 🤪
+1 yılDöverim.
11 Yorumla- +1 yıl
Adam adam her kuyrukta senden bir tane lazım 🤣
+1 yılOnların yaptığjnı yaparak
11 Yorumla- +1 yıl
Onlardan ne farkın kaldı o zaman 😱
Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Parçalarım cok gıcık bir hareket
03 Yorumla- +1 yıl
İşte aradığım cevap
- +1 yıl
Tamam simarma 🤔
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılilk önce uyarırıım
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılUyarırım
10 Yorumla Sert bir dille uyarırım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUyarırım
10 Yorumla
+1 yılMevzu çıkar
10 Yorumla
+1 yılUyarırım.
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 