Üniversite hocam bana ayrımcılık yapıyor neden böyle?

Diğerleri derse bile hep geç geliyor ödevleri geç yolluyor. Ama ben hep zamanında giderim her ödevi yaparım hocaya da daha 1 kelime kötü bir şey demedim. Zaten sessiz sakin biriyim.

Ama beni terslemeye çalışıyor. Soğuk davranıyor ve puanımı da daha düşük veriyor. Neden böyle anlayamadım

Üniversite hocam bana ayrımcılık yapıyor neden böyle?
Cevapla