Herkese Merhaba, size bir olayı anlatmak istiyorum ; Derste iki öğrenci var ikisininde maddi durumu aynı iyi hatta gayet iyi ve hoca ders anlatınca sadece bir kişiye bakarak anlatıyor, her zaman devamlı arkadaşıma bakarak anlatıyor soru soruyor mesela bildiği zaman işte sen busun, sen bunun için varsın gibi cümleler kuruyor ve sanki ben yokmuşum gibi davranıyor, bende sessiz biriyimdir, derse katılırım fakat ağırbaşlı birisiyim öyle espri, şaka tarzı şeyler yapmam sizcede bu dışlamak değil midir?
Kendi aralarında sohbet, muhabbet ediyorlar, şakalaşıyorlar sanki ben sınıfta yokmuşum gibi davranılıyor, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, sizcede bu ayrımcılık değil midir neden kaynaklanabilir böyle bir sorun?
Soğuk olmamdan dolayımı, ağır başlı olduğumdan dolayımı, sessiz, sakin olduğumdan dolayımı kaynaklanıyor...
Kendi aralarında sohbet, muhabbet ediyorlar, şakalaşıyorlar sanki ben sınıfta yokmuşum gibi davranılıyor, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, sizcede bu ayrımcılık değil midir neden kaynaklanabilir böyle bir sorun?
Soğuk olmamdan dolayımı, ağır başlı olduğumdan dolayımı, sessiz, sakin olduğumdan dolayımı kaynaklanıyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar