Boşanma aşamasından vazgeçip barışanlar var mıdır?

Siz bu konu hakkin da ne düşünüyorsunuz bosanma asmasina kadar gelip sonra barışmak doğru mu yol ilerler mi yoksa iler de yine boşanma asmasina gelir mi
Boşanma aşamasından vazgeçip barışanlar var mıdır?
Cevapla