Dinim yok ama muhafazakarım nasıl geçer bu?

Din konusuna girip günah yanıcan bilmem ne diyecekler soruyu şimdiden terk etsin konumuz bu değil
Ben her şeyi ayıplayan bir kızım mesela kıldan tüyden asla bahsetmem bu ayıp ötesidir bahsedenden soğurum, bazı bölgelerin ismini ağzıma dahi alamam utanırım çok ayıp gelir bana, tek seferlik takılma olayını asla yapamam vicdanım kaldırmaz, olgun erkeklerden hoşlandığım için vicdan azabından bayılacak noktaya geldim, ayriyeytten ped kelimesi aşırı rezil geliyor bana ve kullanmaya utanıyorum bu yüzden asla kullanmam kafayı yemek üzereyim normal mi
Dinim yok ama muhafazakarım nasıl geçer bu?
Cevapla