Çoğu genç niye aile evinden kaçmak istiyor, dışarısı daha mı rahat sanki?

Yani ben anlamiyorum yeni nesil ki kendimde aitim buna diğer nesillerden çok daha rahat yaşıyor. Ki şu bir gerçek ne kadar "baskı" görülürse görülsün - ki eskiden çok daha fazla baskı vardı - zaten birçoğu kulak asmıyor bunlara ailelerde karşı gelemiyor çoğunlukla. Tamam daha iyi olabilir ve ekonomi yüzünden her şey dahada dibi buluyor ama aileyle ne alakası var ve aile evinden kaçınca noluyor yani? Şiddet vs. görülmediği sürece sırf kaçmak için kaçanları anlamıyorum... Asıl sorumluluklar artmaya başlıyor ve özellikle genç kızlar yoldan çıkıyor ki Müge Anlıda çokça konu oluyorlar...

Ha eğer üni gereği bu gerekiyorsa tabi gidilir ama sırf gitmek için uzak uzak unileri yazmak akıl işi değil bence...

Çoğu genç niye aile evinden kaçmak istiyor, dışarısı daha mı rahat sanki?
Cevapla