Küçük yaşta evden kaçmak bir çözüm mü?

Ben 18 yaşımda evden kaçtım ergenlik kafasıyla hareket edip gittim sanki hayatım bir yangındı ve ben o yangının ortasında yapıyordum
Evlendim daha sonra hamile kaldım eşim ve ailesiyle aynı evde yaşıyorduk sonra bazı sorunlar oldu ayrı eve çıktık daha sonra hamile olduğumu öğrendim
Doğurduktan sonra eşimden şiddet görmeye başladım daha lohusayken kızım küçüktü evden kaçıp evlenmiştim cesaret edemedim dönmeye
Eşimin şiddetti giderek arttı her defasında beni her yerde aşağılıyor küfredip oradan oraya savurup hakaret ediyordu 1 sene sonra boşandım
Kaçmak yağmurdan kaçarken doluya tutuldum ne düğünüm oldu ne gelinlik giyebildim ne de doğru düzgün bir evim oldu ne ailem oldu çok çabaladım her şey düzelsin diye ama tam tersi oldu düzeltmeye çalıştıkça
Erkeklere evlendikleri ya da boşandıkları etkilemiyor olan hep kadınlara ve çocuklara oluyor
Velhasıl sorunları kaçmak yerine çözmeye çalışın kızlarım kendi hayatınızı kendiniz kurun...
Küçük yaşta evden kaçmak bir çözüm mü?
Cevapla