İnsanlar neden aylık gelirini söylemek istemez?

Ayıp görüldüğü için ben sormuyorum açıkçası.

Kuzenim bi akrabamıza sormuştu söylemedi ikisi de çalışıyor. Kuzenim daha düşük maaş alıyor gerçi daha yüksek alsa da saklayacak biri değil samimi bi insandır.

Sorduğu kişi de yazılımcı (maaşı epey yüksektir bence 6 yıldır bu işte), söylememiş adam olabilir ama nedendir merak ettim.

Neden topluma göre maaş sormak ayıptır? Genelde şöyle bi söylem oluyor bir de bunu da anlamıyorum asgari ücretin biraz fazlası mesela, niye sayı vermiyorsun yani :D

Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
İnsanlar neden aylık gelirini söylemek istemez?
Cevapla