Bebekliler için ayrı toplu taşıma araçları olmalı mı sizce?

yahu toplu taşımalar zaten zorlu, kalablık, yol uzun, trafik, herkes yorgun,, lletin bebeğinin ağlamasını çekiyoruz o ortamda. yaa arkadaş ben de anırıp herkesi rahatsız ediim madem öyle. bu ne saçma bir hayattır çekiyoruz ya. şu otobüslerdeli bebek sesleri yüzünden çocuklardan nefret eder oldum. içimden içimden küfür etmekten öteye de geçemyiorum herşeye.

Güncellemeler
+1 yıl
kapitalistler, zenginler, dibine kadar haklısınız ne yapıyorsanız.
Güncellemeler
+1 yıl
öyle bir sistemi en çok da bebekliler istemez. düşünsenize kendi çocukları ağlayınca sorun yok ama tüm otobüs çocuklar ağlarsa ne olur.
Bebekliler için ayrı toplu taşıma araçları olmalı mı sizce?
Cevapla